Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 15 lutego 2013

Złota śliweczka.

I po Walentynkach ;) Mam nadzieję, że spędziłyście miło ten dzień. My z K. postawiliśmy na dosyć długi spacer a następnie robienie pizzy, skromnie mówiąc wyszła pyszna- tak tak, ze zdrowym odżywianiem wczoraj nie za bardzo wyszło ale nie ma co się przejmować, od dzisiaj znów. Z rana ćwiczenia tradycyjnie zaś na śniadanie owsianka, zdradziłam moją kaszkę manną! ale powracam jednak do niej, później koktajl bananowy ale nie o tym chciałam ;) Dziś mam dla Was kolejny makijaż, tym razem połączenie złota ze śliwki.  Na ostatnim zdjęciu jest mój towarzysz, nigdy mnie nie opuści kochany ♥ Jak na złość, nie dał mi robić zdjęć, cały czas chciał żeby go drapać ale jednak się udało.


Kosmetyki, których użyłam:
  • podkład Mineral silk&lift, Ingrid cosmetics
  • korektor Ideal Cover Make Up, Kobo Professional 
  • puder Synergen+ mąka ziemniaczana
  • rozświetlacz Shimmer & Shade, Collection 2000
  • róż Blush, Bourjois Paris nr. 74
  • bronzer Fashion Powder, Vipera Cosmetics

  • brwi : baza pod cienie Hean+ cień Vipery 

  • baza pod cienie Hean
  • cielisty cień paletka Bell
  • złoty cień Inglot
  • śliwkowy cień Sephora
  • czarna kredka Chanel 61 Noir
  • czarny cień Inglot
  • biała kredka Rimmel
  • tusz do rzęs Eveline



Chciałam się również pochwalić, że będę miała możliwość testowania BB Cream Bourjois, niezmiernie się ciesze, bo w swojej kolekcji miałam już kilka tego typu produktów i chętnie wypróbowałabym jakieś nowe ;) Jeśli jesteście spostrzegawcze to domyślicie się o jakiej paczce pisałam, że przyszła we wtorek ♥ Do tego Mamita ma dla mnie cudeńko, nie mogę się doczekać już aż wróci z pracy. Zabieram się za odwiedzanie Waszych blogów i obiad, tym razem postawię na ten z diety 3d Chili. ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



117 komentarzy
  1. Makijaż jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. my tez robilismy wczoraj pizze:D pierwszy raz samodzielnie robilam ciasto i pierwszy raz wyszlo:) a makijaz bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż <3, może zrobisz step by step ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :P
    A ja dopiero przed Walentynkami, moja połówka dopiero dzisiaj przyjeżdza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy <3 Mogłabyś kiedyś zrobić tutorial jak po kolei robi się taki makijaż? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż.
    Uwielbiam Twoje brwi!!!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ! i brwi cudne :) a piesio słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesio uroczy :) mój też lubi przeszkadzać wtedy, gdy akurat jestem zajęta :) a makijaż jak zwykle śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu się u Ciebie pozmieniało, a jakie włoski masz już długie! <3 :))

    Oczyska jak zawsze śliczne i ślicznie pomalowane :).
    Twój towarzysz mega słodziutki :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle pięknie...a cóż to za cudny stworek? hehe jaki fajniutki/tka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory - lubię makijaże w takich tonacjach!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż! ;)
    uroczy psiak. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny odcień.. bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koktajl bananowy - mniam <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż oka, takie śliwki, bordo zajebiaszczo podbijają kolor tęczówki. Wczoraj podobnie się "przykoloryzowałam":)))
    Bardzo fajnie wyszły Ci te fotki w lustrze:) nie ma to jak Canon:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż. Zapraszam do mnie :** Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak ten nowy BB się sprawdzi więc czekam na relację :) Śliczny makijaż jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż.Moje ulubione kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie Ci w tym fiolecie:d a kotek też zainteresowany:D

    OdpowiedzUsuń
  20. To połączenie jest idealne, takie inne i niebanalne , a piesek jest słodziutki i ta mina ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czasem można sobie zrobić jeden dzień wolny od zdrowego odżywiania się:)
    bardzo ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny makijaż! <3 tak się zastanawiam... jesteś samoukiem w robieniu makijaży czy robiłaś kiedyś jakieś kursy? :) bo make-upy wychodzą Ci cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczny makijaż i brwi <3
    gratuluję wygranej podkładu Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż :) A ja mam podobnie z moim kotem - absolutnie nie da zrobić zdjęcia- a to chce żeby ją pomiziać, a to wchodzi w kadr, albo kładzie mi się na brystol, na który chcę zrobić zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż, piękna czarnulka ;)

    piesio uroczy ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż. Ja tam niestety nie umiem się malować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślałam, że to paletka OSS :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne połączenie kolorów :) Łaa, sama miałam kiedyś pekińczyka, niezła z niego była wredota. Twój też ma trudny charakterek? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. :))) Towarzysz się przesłodki :) Mina pierwsza klasa :D Jakbym miała takiego pieska to bym rzadko miała zły humor :) A makijaż pięknie Tobie wyszedł... Ja nie mam takich zdolności...

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny makijaż!idealnie pasuje twoich pięknych,jasnych oczu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurde , jaka Ty śliczna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ładne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ladnie Ci w tak zaczesanych wlosach. idealne brwi!

    OdpowiedzUsuń
  34. wooo wmkijaż jest cudny :) I psiak również < 33

    OdpowiedzUsuń
  35. ale Ty masz talent do tych makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż! <3
    Bardzo lubię takie kolorki na swoich oczach... :)

    Śliczny psiaczek!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się makijaż. Lubie takie śliwkowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię fiolety na oczach, ale od ostatnich 2 lat miałam je może ze 3 razy na sobie...nie wiem czemu, ale teraz coraz częściej króluje czerń, brąz, beże i złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem jak ty to robisz że tak ładnie wychodzą Ci te przejścia pomiędzy kolorami.. ale cudnie to wygląda :)
    Pekińczyki mają słodkie pyszczki :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny makijaż, ale jeszcze ładniejsze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczny piesek! To pekińczyk? Uwielbiam je, słodziak :)a makijaż jak zwykle cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jej wszystko genialnie - śliczny makijaż i piesek hmm uwielbiam pekińczyki mam 2 :) z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. pizza robiona w domu nie wydaje mi się być niezdrowa :) wiesz co jesz :) a makijaż cudowny, uwielbiam takie kolory i zainspiruję się tutaj jutro przed wyjściem! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny makijaż!
    bardzo fajne połączenie :)
    kolorki jak najbardziej w moim guście:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba makijaż ;) piesio super ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękny makijaż, a jakie profesjonalne zdjęcia !!!! Aż mi wstyd za nowa notkę - mega amatorrr ;p

    moja wersja ukazania tuszu hihi, podziękowałam za nagłówek,liczę na pomysły <3


    kisses

    OdpowiedzUsuń
  47. piekny, przepiekny makijaz ;* Ty tez jestes piekna !!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny makijaż:) chyba sama zacznę się malowac:P

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję Kochana! <3
    ooooooo ale piękny makijaż! :** Jaka Ty piękna! :) I jaki słodki piesio! :)
    Oooooo też bym sobie zjadła pizzę :)
    Gratuluję testowania :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratukuję nowej współpracy;) Psiak uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ach, żebym ja to umiała takie cuda wyczyniać :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny makijaż! Świetnie dobrane i połączone kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie podkreślone oko - masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialny makijaż ;)) Cieszę się ,że przetestujesz BB Cream Bourjois :) gratuluje ;*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. jakie oczko piękne:),a piesek po prostu boski:*:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękny makijaż
    W walentynki można zgrzeszyc z jedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny makijaż, dzisiaj wybieramy się do znajomych i chętnie taki wykonam na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ale bym zjadła taką robioną pizzę, następnym razem mnie zaprosicie, jak rozumiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładny makijaż ;) i muszę powiedzieć że masz zgrabne brwi ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny makijarz ^^
    kamidreams.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękny makijaż:) też bym chciała się tak nauczyć:) brwi masz rewalacyjne:)
    U mnie też ostatnio z dietką słabo,ale owsiankę jem codziennie, jest to najsmaczniejsze śniadanko bo prawie codziennie może być inne przez przeróżne owoce, orzechy i czekoladę:)
    slodki piesek:)
    pozdrawiam Roksana:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowny makijaż,kocham takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. prześlicznie;*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny makijaż. Zakochałem się w brwiach! A Towarzysz - najsłodszy piesek świata : ))

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny makijaż, bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Makijaż jest zachwycający :). Ja z moim lubym też skromnie świętowaliśmy. Upiekłam babeczki zrobiłam bruschettę :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Makijaż jest przepiękny, ale Twoje brwi to prawdziwy majstersztyk <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham te kolory !
    super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczne oczko <3 a ja w Walentynki też miala piżze :P ale my z Marcinem poszlismy na łatwizne i sobie zamowilismy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  70. prześwietny makijaż - bardzo lubię odcienie brązu i beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. przepiękny makijaż w dodatku w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładny makijaż
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    OdpowiedzUsuń
  73. Fantastyczna kolorystyka, bardzo mi się podoba! :)
    + uroczy piesek *.*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  74. suuuper połączenie kolorystyczne :)
    ciekawa jestem tego kremu BB też miałam kilka tych zamienników od Garniera, MAybelline i coś jeszcze..., ale kompletnie się nie sprawdziły ;<

    OdpowiedzUsuń
  75. Makijaż super bardzo mi się podoba pasuj do Twoich oczu:) A piesek mam takiego samego pekińczyka:) Cudowny! :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny makijaż, ładnie podkreśla kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Makijaż przepiękny :) JA rzadko stawiam na fiolety, bo po dłuższym czasie strasznie kontrastuje z moją zmęczoną twarzą :) Masz za to idealne brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. ładniutko! śmieszny piesek:)

    OdpowiedzUsuń
  79. wow piękne kolory <3 świetny makijaż <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudowny makijaż. Idealne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  81. swietnie..! :)
    jaki slodziak..:D

    OdpowiedzUsuń
  82. Domowa pizza zawsze lepsza niż ta w knajpce:)Mój brat jest specem, robi lepszą niż w niejednej pizzerii:)Btw. make up cudo- zazdroszczę umiejętności. Ja nie umiem nic na swoich powiekach wyczarować..

    OdpowiedzUsuń
  83. Idealny makijaż!
    Ślicznie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. dziekuje :)
    ta śliweczka super!

    OdpowiedzUsuń
  85. cudowny kolor :)

    Obserwujemy? ;*
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  86. Makijaż bardzo bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. piękny make up, robi wrażenie, wyjątkowo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. rewelacyjny makijaz i swieze kolorki na wiosne

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  89. Make up sliczny! Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY!:)

    OdpowiedzUsuń