Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet.

To co zobaczyłam za oknem normalnie przechodzi ludzkie pojęcie, jeszcze wczoraj było tak ciepło, we środę świeciło piękne słońce a dzisiaj co? Biało za oknem i sypie jak nie wiem co! ;o Ale przecież w marcu jak w garncu. Dzisiejszy dzień z moim TŻ mieliśmy spędzić na zakupach ale niestety, jedna osoba potrafiła to wszystko przekreślić ale cóż ... dziękuję ślicznie. Mam nadzieję, że jutro, tużo po mojej szkole uda nam się nadrobić, niestety nie będzie już tak kolorowo bo zostaną nam jedynie 4h na Plaze i Olimp.  Przychodzę dzisiaj do Was z propozycją makijażu z okazji Dnia Kobiet którą mogliście już ujrzeć na łamach magazynu Prestige bo specjalnie dla niego został on stworzony ;)


Użyte kosmetyki:
  • Podkład Mineral silk&lift, Ingrid cosmetics
  • Puder Pierre Rene
  • Ideal Cover Make Up, Kobo Professional
  • Multi Mineral, Anti - Age Concealer, Bell
  • Shimmer & Shade, Collection 2000
  • Blush, Bourjois Paris 74 Rose Ambre
  • Fashion Powder, Vipera Cosmetics 502

  • Baza pod cienie Hean
  • Złoty cień Inglot
  • Brzoskwiniowy cień 104 Pale Peach Kobo
  • Czarny eyeliner Essence
  • Czerwony pigment True Red Kobo
  • Czarny cień Inglot
  • Czarna kredka Chanel 
  • Biała kredka na linię wodną Rimmel
  • Tusz do rzęs Essence I ♥ Extreme

Udanego Dnia Kobiet Kochane ;* 
a Wy jak spędzacie ten dzień ? ;)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



51 komentarzy
  1. pasuje Ci ten kolor bluzeczki;)
    udanych zakupow;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie to chyba każdy makijaż jest perfekcyjny!! i zawsze świetnie wygladasz...Pozdrawiam i podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makijaż i mimo wszystko miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. robie u siebie taki makijaz na codzien
    bardzo podoba mi sie rowniez Twoj
    i wszystkiego najlepszego w dniu kobiet
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) u mnie nie pada śnieg. Jeszcze:/

    OdpowiedzUsuń
  6. imprezowo z innymi kobietkami!:) a makijaz bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie ma śniegu, ale za to deszcz pada od wczoraj i ponuro jest strasznie.
    makijaż śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kreseczki! ile zapłaciłaś za elajneeeer :) bardzo mi się podoba. Jak jego działanie? Jeśli o nim pisałaś podeślij mi post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż,udanego dnia kobiet :)
    A co do tej pogody to szkoda słów ! -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż:) brwi wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne to ostatnie zdjęcie :) ja dzisiaj do kolegi jadę...;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej :) Ja nie obchodzę Dnia Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej pasuje na dzień kobiet :D Od razu skojarzył mi się z rozmarzeniem, kobiecością i miłością ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynie co mogę powiedzieć to Wow! Skąd Ty umiesz wyczarować takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż :) mnie też ta pogoda załamała...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najpiękniejszego :* ♥

    śliczny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie pomalowane oczko :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż, jak zawsze zresztą :)
    Pogoda jest okropna niestety, u mnie pada od wczoraj :/ A na dzień kobiet zrobiłam sobie zakupy na ladymakeup.pl korzystając w darmowej wysyłki:) wieczór spędzam sama, bo mój TŻ jest obecnie na poligonie, a na szczęście jeszcze tydzień i wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jak pięknie:)
    Tobie też najlepszego!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ten śnieg wprost dobija! :/

    OdpowiedzUsuń
  21. krem faktycznie pomógł, widać ...




    No śniegu po pachy ! ... a takie słoneczko już było że ojoj ... heh :) niewiarygodne jak nam pogoda figle robi. ..


    Mam nadzieje że znajdziesz czas, buźki najlepszego z okazji dnia kobiet

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznie jak zwykle <3 I jak kupilas cos ciekawego?? :*

    OdpowiedzUsuń
  23. wiem, że się pewnie obudzę jakoś mega nie w porę, a jeśli już to powinnam wiedzieć to proszę wybacz mi, ale ja jestem lama i mam skleroze, ale skąd jesteś :D? haha ^^

    pięknie wyglądasz, ładna kreskę i ładniee ją wyciągnęłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna kreseczka i jaki subtelny uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spędziłam ten cudowny dzień sama ze sobą i moim łóżkiem, jako osoba przeziębiona :D

    bardzo ładnie wyglądasz, kreska perfekcyjna! ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety pogoda jest jak dla mnei okropna :( powrót zimy

    OdpowiedzUsuń
  28. Plaza i Olimp, czyli jesteś z Lublina ? :) Jeżeli tak i nie zjawiłaś się na żadnym naszym spotkaniu blogerskim to masz wirtualnego kopniaka ode mnie Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Również się zszokowałam, gdy zobaczyłam tyle śniegu! I do tego nie przestaje padać... Zima wróciła! ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ejj no właśnie ^^ (no tak dopiero etraz zauważyłam, że w profilu jest coś takiego, jak lokalizacja xD) Kuuurde tak blisko :) bylas na jakims spotkaniu bloggerek :D?

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne kolory, a kreska... ach idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Tradycyjnie piękny makijaż :) Ja zień kobiet spędziłam tradycyjnie - z ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny ten kolorek wewnątrz - opalizujący złoty jak dobrze widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale ładnie! :)
    mam małe zboczenie na punkcie kresek, a Twoja mi się rzuciła w oczy :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  35. postaram się coś dodać jak tylko będę miała czas ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie podkreśliłaś swoje oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ ten kolor wydobył Twoją tęczówkę! Wyglądasz fenomenalnie : ))

    OdpowiedzUsuń