Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 18 marca 2013

Hello Winter ♥



Tak jak wczoraj pisałam, wybraliśmy się na spacer gdyż pogoda była wyśmienita jak na taką aktywność fizyczną ;)  Już na samym początku podleśnej drogi powitał nas zwiastun wiosny a mianowicie bazie chociaż były one w wielkiej zaspie. Po burzy, w tym wypadku śnieżnej, zawsze wychodzi słońce co mnie bardzo cieszy. Chciałabym aby było z nami jak najdłużej a najlepiej, żeby już nie opuszczało ;)  Postanowiliśmy zabrać ze sobą psa żeby również miał trochę frajdy i biegał gdzie tylko mógł, gdy wróciliśmy był tak zmęczony, że nie miał już na nic innego ochoty jak tylko spanie.   Spacer ten, możemy zawdzięczać szkole K. gdyż wrócił z niej po 12, a miał siedzieć do późnej nocy. Mimo dodatniej temperatury nasze ręce zmarzły przy robieniu zdjęć, nie ma ich jakoś strasznie dużo ale kilka z nich Wam pokażę ;)


Oczywiście nie mogło zabraknąć gwiazdy programu. Przyznam szczerze, że jest on tak uparty, że nie dał sobie robić zdjęć ;) Nie byłabym sobą, gdybym również nie znalazła naszych zdjęć które  nadają się do tego, by ujrzeć światło dzienne. Chyba coraz częściej będziemy musieli wybierać się na takie wycieczki a ja coraz częściej będę musiała brać ze sobą aparat, później fajnie jest wspominać nawet najdrobniejsze rzeczy.




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



57 komentarzy
  1. piękna zima wiosną :D

    słodziuśi piesek :)
    i ładna kurteczka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się powtarzam, ale w ciemnych włosach Ci o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że warto uwieczniać każdą chwilę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podbaja mi sie twoje zdjecia!
    slodkiego masz psiaka!
    ja mam jacka russela takze nie ma dnia bez spacerku ;)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie fotki ;) a Ty jesteś zdecydowanie za ładna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) śliczny piesek!

    OdpowiedzUsuń
  7. niech ta wiosna juz nadchodzi!

    Slodka psinka, moja jak była szczeniaczkiem to wrecz "pozowała" do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Tobą. w wiele miejsc, nawet tych zwykłych nie biorę aparatu, bo po co, albo go mam ale najzwyczajniej w świecie daruję sobie zdjęcia, a potem żałuję :) bo choć zwyczajne to potem stanowią fajną pamiątkę :)
    nie mówię tutaj o fotografowaniu wszystkiego co napotykam, bo takie sytuacje widziałam, ale wiele takich codziennych rzeczy fajnie jest mieć potem na zdjęciach :)

    ale masz piękną kurteczkę :D
    niech przywołuje wiosnę! ino raz!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne zdjęcia, super wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz w tych ciemnych włoskach <3
    czy one są już takie długie??;D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknaaaa :):) ile śniegu jeszcze u Ciebie :) wow

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny piesek i masz piekne wlosy..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieseczek jest śliczny :) Kochana, pięknie wyglądasz! :) też chcę już słoneczko na stałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. własnie słyszałam, że ta baza z Soraya zapycha bardzo, jak z nią było u Ciebie?
    bardzo promienne zdjęcia i ładne paznokcie :))
    a psiaka bym wyprzytulała, uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia, tylko czemu ta zima przyszła do nas w marcu? ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. powinno być bye bye winter , chcemy wiosne :P ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mój chłopak ma te same buty:D a Ty zdecydowanie powinnas ubierac sie w kolor rozowy, bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie chce już zimy :D

    ślicznie wyglądasz :) przystojnego masz mężczyznę i cudownego psiaczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor paznokci i piękny krajobraz, ale nie zmienia to faktu, że ten śnieg mogłby już odejść w zapomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka ładna psinka. ja mam już dosyć tej zimy. dosyć, dosyć, dosyć...

    OdpowiedzUsuń
  21. słoneczko u mnie się już skończyło, bo sama bym się na taki spacer wybrała. chcę już wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  22. tak! wczoraj pogoda była piękna! <3 ale wolałabym hello spring niż hello winter ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudni <3


    pięne zdjęcia ... ojej Ty to potrafisz zrobić ten klimat. -.-
    widać że spacer udany :)

    kochana.. mimo wszystko czekam na czas dla mojego nagłowka hihih ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspólne spacery to wspaniałe chwile... Oczywiście, nie mogło zabraknąć na nim pieska :) Ja też swojego wszędzie ciągam :) Niech ma coś z tego krótkiego życia :) Zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez dwa dni pogoda była świetna, gdy tak słońce świeciło.

    OdpowiedzUsuń
  26. witaj kochana, nominowałam Twój blog do creative blog!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne zdjęcia, mają taki super klimat :) przeróbka świetna, w jakim programie ją robiłaś?
    Masz taakie długie włosy <3 Po poprzednich zdjęciach myślałam, że masz do ramion, a tu takie długaśne!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny kolor paznokci! Kurteczka wygląda na cieplutką, pasuje Ci w tym kolorze;)
    zapraszam do mnie, nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twojego pieska <3 :)).
    WOW, ale Ty masz już długie włosy :P. Zaraz mnie prześcigniesz :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz psiunie <3 A wlosy to chyba sobie doczepialas..bo tyle to Ci chyba nie urosly hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodki psiak! Ale mów szybko, co masz na paznokciach! : ))

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia, a gwiazda programu urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz dłuugie włosy :)
    Zapraszam Cię do akcji -> http://efficacement.blogspot.com/2013/03/akcja-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana !... wiem że troszke Cię męcze ale słuchaj umiesz zrobić też szablon ?

    Bo np, mój mi się podoba, ale nie te boki różowe mi nie odpowiadają, chciałabym cały biały, u góry te opccje mohą być na różowo półokrągłe, np, napisy typu MOI GOŚCIE: , ARCHIWUM/HISTORIA:, KONKURSY / ROZDANIA:, ODWIEDZAM:, jakoś ładnie jak Ty masz u siebie ...

    no i ten nagłówek też co wysyłałam Ci na maila wzór..

    odpisz.. jak nie tu to na maill... :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodziutka ta Twoja gwiazda ;) Świetnie się prezentujesz kochana!;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zima przez Ciebie przedstawiona wygląda naprawdę przepięknie, ale niech już odchodzi... :)
    Jakie Ty masz długie włosy! Chyba dawno nie widziałam Twojego zdjęcia w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. aleee ! ja zwiastunów wiosny wciąż nie widzę ;<

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia,masz śliczną kurteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz śliczna różową kurteczkę:) gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwsze zdjęcia - fantastyczne : )

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny kolor paznokci !
    i piesio taki włochaty (:

    uwielbiam spacery !

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodki czworonóg:) napewno bylo mu ciepło pod tą puchatą sierścią:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyglądałaś ;) zazdroszczę spaceru z psiakiem, dawno na takim nie byłam :( chyba wypożyczę od kogoś psa hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  44. jejjj jak ja dawno nie byłam na spacerze !

    ładnie wyglądasz :)

    a pies mega !

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam po wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale boska kurteczka :D
    Uwielbiam różowy <333

    OdpowiedzUsuń