Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 30 marca 2013

Jakie to święta? ♡

Znów lekki zastój na blogu ale to wszystko za sprawą tego co dzieje się za oknem i nadchodzących świąt ale właśnie, jakie to święta ? bo mam wrażenie że Bożego Narodzenia. Wczoraj tak sypnęło śniegiem że ho ho, a jeszcze rano  takie piękne, wiosenne można by rzec słoneczko wpadało przez okna lecz po 12 wszystko się zmieniło.  Zamieć śnieżna jednym słowem. Wczoraj z rana byliśmy z K. u lekarza bo jakby tego wszystkiego było mało, jakieś choróbsko się go czepiło, biedactwo cały dzień sam w łóżku bo ja praktycznie w kuchni cały czas.  Dzisiaj również trochę rzeczy do zrobienia jest, więc zabieramy się za nie powoli. Z racji tego, że to jednak święta Wielkanocne i nie wyciągniemy choinki, nie ubierzemy jej w bombki w postaci jajek to jednak chciałabym Wam życzyć: 


Słońca, szczęścia, pomyślności,
w pierwsze święto dużo gości,
w drugie święto dużo wody-
to dla zdrowia i urody!
Mnóstwo jajek kolorowych,
świąt wesołych oraz zdrowych!

Nie wpadnijcie w wir jedzenia! ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



24 komentarze
  1. Ooo, tak...
    jakie to święta,
    jestem za tym żeby ubrać choinke w bombki jak pisałaś w postaci jajek i czekać na króliczka wielkanocnego :)
    A na lany poniedziałej szykować kulki śnieżne xD
    Wzajemnie, Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śnieg leży od kilku dni... A wczoraj jeszcze dowaliło. Ale musimy to przeżyć ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzajemnie Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie Wesołych Świąt ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh..ta pogoda..nie mam słów.
    Wesołych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. białe święta po prostu mamy! :D
    wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak wczoraj wracałam od dentysty to miałam w swoim rodzinnym mieście burzę śnieżną. Dosłownie. Cały dzień padało...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciezko bedzie nie wpasc w wir jedzenia, ale za zyczenia oczywiscie dziekuje i Tobie rowniez zycze wesolych swiat:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo panoszącej się w domku choroby również radosnych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesolych świąt kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  11. hah, no białe mamy święta:P

    OdpowiedzUsuń
  12. i oby wiosennych tych swiat bo normalnie masakra jesttt ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też się trochę czuję jak by było Boże Narodzenia,to przez tą pogodę ;( Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba jeszcze raz choinkę ubrać.;D
    Pozdrawiam i obserwuję.:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednego dnia piękne,wiosenne słoneczko a drugiego normalna ZIMA!!ta pogoda doprowadza mnie do szału!:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten śnieg już mnie dobija, oby szybko zniknął ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. święta były w tym beznadziejne ;)

    OdpowiedzUsuń