Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 13 marca 2013

Miętowa gorzka czekolada.

Witajcie, dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję makijażu, tym razem postawiłam na szarości i brązy, dosyć nietypowe połączenie jak dla mnie ale myślę, że jednak świetnie ze sobą współgrają. Do tego opalizujący na zielono pyłek i gotowe ;)  Aktualnie czekam na pewną przesyłkę i już nie mogę się doczekać, ale mam nadzieję, że dzisiaj będzie u mnie, jak nie to najpóźniej jutro ;) Na swoją kolej czeka jeszcze jeden, całkiem dzienny makijaż oraz kolekcja moich pędzli do oczu ale to na dniach a teraz: 


Do jego wykonania użyłam:

  • Podkład Mineral silk&lift, Ingrid cosmetics
  • Puder Pierre Rene
  • Ideal Cover Make Up, Kobo Professional
  • Multi Mineral, Anti - Age Concealer, Bell
  • Shimmer & Shade, Collection 2000
  • Blush, Bourjois Paris 74 Rose Ambre
  • Fashion Powder, Vipera Cosmetics 502

  • Baza pod cienie Hean
  • Szary perłowy cień Inglot
  • Brązowy 116 Dark Chocolate Kobo
  • Czarny eyeliner Essence
  • Zielony opalizujacy pigment  504 Mint Cream Kobo
  • Czarny cień Inglot
  • Czarna kredka Chanel 
  • Biała kredka na linię wodną Rimmel
  • Biały cień MIYO pod łuk brwiowy 


Dokładnie we czwartek było jeszcze tak za oknem a dziś ? Ogromne zaspy, ślisko, zimno a ja chora. Uwielbiam zimę, nie powiem, że nie bo bym skłamała ale gdy zobaczyłam jak fajnie może być ze słońcem na niebie i zieleniącą się powoli trawą to jednak za nią podziękuję ;) Zdecydowanie chce już wiosny. Całkiem inne nastawienie do świata, całkiem inny humor, dłuższe spacery a nie siedzenie w domu pod ciepłym kocem z kubkiem gorącej herbaty aby tylko nie zmarznąć.  Ściskam mocno, buziaki ;*

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



48 komentarzy
  1. zima precz ! wiosno ♥ śliczny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż ;)
    przez tą pogodę też choruję.
    zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też choruję niestety:< makijaż świetny, mięta ledwo widoczna, ale jednak dużo daje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż!

    ohhh jak ja tęsknie za takim słonkiem! no ileż można znosić zime?!

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę już wiosne! uciekaj zimo!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! :)))
    też chce wiosny, oj tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na bloga. życze wytrwałości w prowadzeniu :) obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. słoneczko <3
    Super makijaż ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstałam rano patrze- snieg i doznałam szoku ;( myślałam że już wiosna zagościła ;(

    piekny makijaż i kreska ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz idealne brwi :) Ja zimę lubię, ale tylko przez kilka pierwszych dni - teraz mam jej zdecydowanie dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż oka bardzo w moim stylu, jedyne czego nie lubię to jak kreska wychodzi znacznie poza linię oka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Twojego koloru oczu pasuje doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łooo :D Wbij kiedyś na jakieś :D Miło będzie Cię poznać ;))

    ooo piękny makijaż ;) muszę zacząć się uczyć żeby robić takie cuda ;)
    wiosno przybaaadz

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi sie takie połączenia kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo :). Również uwielbiam zimę, ale już jej w tym orku jest za dużo. Zaś to co dzisiaj rano się działo za oknem... Szkoda komentować. Chciałabym już móc założyć moje ukochane trampki :P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz śliczne oczy!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak mogłaby by już być wiosna, u mnie dzisiaj niestety rano spadł znowu śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się makijaż :) i u mnie też pogoda fatalna :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedz mi, jak Ty to robisz, że zawsze tak ładnie Ci wychodzi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi tęskno do wiosny :) a za oknem tyle śniegu :( makijaż jak zwykle śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe, u mnie tez u mnie w środę było pięknie !.. a teraz? mroz śnieg identycznie.. ale podobno jeszcze tydzien i bedzie juz wiosna duzymi krokami przychodzić.

    CIekawy make up !... palizujący zieleń, bra szary... żebym to jeszcze takie cacka miała haha :D
    ale podoba mi się..

    A te przesyłkie zawsze oczekujesz czegoś mądralko ;p ..pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ja tez juz chce wiosny!!! Ja mam dosc tej zimy!!!! A Ty sliczna jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż- uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje makijaże :) Masz tak wielki talent - podziwiam :*
    I mam nadzieję, że nie gniewasz się za tego kopniaka ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie się brwi Twoje bardzo podobają :D
    a makijaż bardzo kobiecy !

    OdpowiedzUsuń
  26. polecam :)
    a Ty tak niesamowicie łączysz te kolory i robisz takie piękne makijaże! :) zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny. :)

    Też bym chciała już lato!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że powinnam się skupić na czym innym, ale nie potrafię patrząc na Twoje śliczne oczka <3 :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie rewelacja! :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny kolorek na powiece, podoba mi się :) Raczej by mi nie pasował ale u Ciebie wygląda ślicznie.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. jejku jaki piekny make-up! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja poprostu kocham Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż :) jeszcze niedawno było tak pięknie a teraz znów zima...

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny makijaż.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny makijaż i bardzo Ci pasuję;)

    OdpowiedzUsuń