Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 22 marca 2013

Mleczna czekolada.

Witajcie Kochane, lekki zastój na blogu się pojawił a to wszystko wina tego, co dzieje się za oknem ale wracam, wracam ;) W ostatnim Haulu TUTAJ. mogłyście zauważyć trzy nowe cienie w mojej kolekcji, mowa tutaj mianowicie o cieniach My Secret i Enjoy. Nie mogłam się oprzeć i koniecznie musiałam wykonać nimi makijaż. Nadaje się on jak najbardziej na dzień ;) Szczerze mówiąc, to trudno było mi uchwycić prawdziwe kolory ponieważ w moim pokoju są pomarańczowe ściany co zmienia minimalnie kolory na zdjęciu, stają się one bardziej ciepłe i te oto właśnie zdjęcie najlepiej je oddaje. Jak zwykle nie ma w nim nic trudnego, wystarczy baza pod cienie, cienie oraz eyeliner i tusz do rzęs. Całość prezentuje się własnie w ten sposób, mam nadzieję, że przypadł on Wam do gustu i w najbliższym czasie postaram się poprawić w dziedzinie makijaży.


Do jego wykonania użyłam:

  • Podkład Mineral silk&lift, Ingrid cosmetics
  • Puder Pierre Rene
  • Ideal Cover Make Up, Kobo Professional
  • Multi Mineral, Anti - Age Concealer, Bell
  • Shimmer & Shade, Collection 2000
  • Blush, Bourjois Paris 74 Rose Ambre
  • Fashion Powder, Vipera Cosmetics 502

  • Biała kredka Rimmel
  • Czarna kredka Rimmel
  • Czarny żelowy eyeliner Essence
  • Cień My Secret  nr 505
  • Cień My Secret  nr nr 519
  • Cień Enjoy nr 07
  • Czarny cień Inglot

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



53 komentarze
  1. ślicznie, i w ogóle ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak u mnie na ścianach też pomarańcz i to jest masakra jeśli chodzi o zdjęcia :D
    Makijaż śliczny, idealne matowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten typ makijazu, cienowany + eyeliner..
    aczkolwiek bede to powtarzan, mi się kompletnie nie chce malowac, eyeliner, tusz i czesc ! u mnie tak to wyglada :))

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny makijaż, delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim guście, ale jednak poza moimi umiejętnościami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny i tytuł jest strzałem w 10 :D
    uwielbiam matowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się. fajny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny!!! Bardzo elegancki i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie!
    zawsze podobaja mi sie Twoje makijaze
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. To co się dzieje ze oknem to po prostu nie komentuje -.-
    Ładny makijaż :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam na makijaż tymi cieniami i powiem Ci, że jak dla mnie idealny codzienny makijaż :D PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  14. ach moje kolorki !<3 uwielbiam takie makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze idealnie!
    masz przepiękne brwi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie!
    Bardzo lubię takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny, delikatny jednak wyrazisty makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow..Jeszcze nie zdążyłam przeczytać "nagłówka"notki a już sama w głowie nazwałam twój makijaż tak samo-Mleczna czekolada !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co? Kocham Twoje makijaże!! Wiem, że w każdym, zrobionym przez Ceibie bym dobrze się czuła

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wycieniowane, ja to mam z tym problemy :)
    a kolorystyka zdecydowanie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładny :) takie dleikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrzę na każdy makijaż i tak naszło mnie stwierdzenie, że masz po prostu idealne rysy twarzy! :) Ślicznotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. '...postaram się poprawić w dziedzinie makijaży...', chyba żartujesz ;) Jak dla mnie- idealnie. Cudowny dzienny makijaż.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię makijaże w tych kolorach. Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż! Uwielbiam takie kolory. Kreska idealna *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny makijaż, podobny do mojego codziennego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny makijaż, podobny do mojego codziennego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie;) ostatnio robiłam sobie coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny subtelny makijaż :)
    Smacznego jajka!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio miałam podobnie pomalowane oczy.
    Podobnie bo moje nie były aż tak cudowne.
    Może kiedyś się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Extra pomalowałaś sobie te oczy !!!!! Naprawdę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń