Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 17 marca 2013

Pędzle do oczu i ust.

Jakiś czas temu zaczęłam serię o pędzlach, podkładach, rozświetlaczach i bronzerach ale jej nie skończyłam, więc pomyślałam, że dzisiejszy dzień będzie najodpowiedniejszy do tego ;) Nie będę się już rozpisywać na temat każdego z osobna, powiem jedynie, że każdy ma w sobie to coś i każdy jest wyjątkowy. Wszystkie te pędzle sprawdzają się w 100% i nie mam im nic do zarzucenia  Jeśli chciałybyście jednak poczytać o komplecie z LancrOne to odsyłam Was TUTAJ ;)


Zestaw pędzli, LancrOne 25 sztuk





Pędzelek do eyelinera, Catrice


Pędzelek do cieni, Donegal




Pędzelek do rozcierania + do cieni, Elite



Pędzelek do cieni, Essence


Pędzelek kulka, Essence



Pędzelek do ust, For Your Beauty



Pędzelki do cieni, For Your Beauty



Pędzelek kulka, For Your Beauty




Pędzelek do cieni, Maestro 10 320



Pędzelek do rozcierania, Maestro 10 490

Pędzelek do cieni, Maestro 8 360


Pędzelek do eyelinera, sklep malarski 


Aktualnie siedzę i rozkoszuję się pięknym słońcem za oknem, jak tylko mój Tż wróci ze studiów trochę posiedzimy jeszcze w domu i wychodzimy robić zdjęcia pięknej zimowej pogodzie ;) Jeśli cokolwiek wyjdzie, postaram się Wam pokazać ;)  Próbowałam dzisiaj wrócić do Skalpela ale udało mi się zrobić tylko  kilka ćwiczeń z racji tego, że wczoraj stanęłam źle na schodach i mało co z nich nie spadłam, do teraz mnie boli i wolę jej nie nadwyrężać a poczekać aż wszystko się uspokoi i wtedy śmiało ;) Oczywiście nie obyło się bez codziennych ćwiczeń na brzuch. Tymczasem idę odwiedzać Wasze blogi i się powoli szykować, może akurat zrobię jeszcze jakiś makijaż na bloga ;) Miłej i udanej niedzieli.  

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



33 komentarze
  1. u mnie od wczoraj jest piękna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no, no świetna kolekcja pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje auto się zakopało pod Lublinem :D To było przezabawne i oczywiście to uwieczniłam.
    Fajnie tu masz na blogu. Właśnie zastanawiałam się nad pędzlami LancrOne i może kupię. Zresztą, ja i moje zdecydowanie :D
    pozdrawiam i życzę miłej niedzieli, bez nadwyrężania nóg i rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten pędzelek ze sklepu malarskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak ! Pogoda jest naprawdę piękna ! :)
    Czekamy na zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie profesjonalne podejście :D Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wyprobować pędzelki malarskie przy makijażu :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem możliwe z tym pudrem, ponieważ dzisiaj byłam w DN i widziałam puder w kompakcie z Essence o podobnej szacie graficznej. No cóż, chyba niestety będę musiała zaopatrzyć się w niego na stronach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna kolekcja, a widzę, że pędzelek do blendowania z Maestro rozchodzi się chyba po pewnym czasie tak samo jak ten z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  10. wlasnie ze sklepu malarskiego chce tez zakupic pedzelek do eyelinera, Idalia kiedys o tym pisala i bardzo podobal mi sie efekt kreski jaki mozna nim uzyskac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca kolekcja :)
    Jesteś zadowolona z tego pędzelka do eyelinera Catrice? Ostatnio miałam dylemat, czy zaryzykować i kupić Catrice za niższą cenę czy dołożyć jeszcze raz tyle i kupić pewniaka Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  12. No sporo tego masz i niektóre naprawdę perełeczki. ;) U mnie dzisiaj też słoneczko za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się na pędzelkach kompletnie nie znam, ale kolekcja imponująca! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wstyd się przyznać ale do ust posiadam tylko jeden pędzelek , jakos nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę uzupełnić swoją kolekcję pędzelków o te kuleczkę Essence i te z For you beauty

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna kolekcja, mam niektóre z nich i faktycznie się dobrze sprawdzają! :)
    Widzę, że też ruszyłaś z cwiczeniami na brzuch:) I ja muszę się wziąć za brzuch i pupe, lato się zbliża! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten pędzelek do eyelinera z catrice, niestety zaczęły się z nim dziać dziwne rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ale kolekcja <3
    ja tylu nie mam do całej twarzy nawet ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna ta Twoja kolekcja :) Ja kupiłam ostatnio te same 2 z Essence, ale jednak najlepszy jak dla mnie jest Hakuro H 70 do cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja posiadm ten z Catrice i kulkę Essence i jestem zadowolna, choć nie są to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham pedzle ;)moja kolekcja rosnie i rosnie;) moimi ulubionymi sa Hakuro -polecam !!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmm... jaki zestawik <3

    profesjonalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ten pędzelek do linera z Catrice!
    Racja - nie nadwyrężaj teraz nogi. Dbaj o siebie. Dużo zdrówka : ))

    OdpowiedzUsuń
  24. To miałaś szczęście, że mogłaś sobie na to pozwolić :D A podobno jeszcze zapowiadają taką śnieżycę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wyobrażam sobie już makijaży bez pędzli :P
    Świetna kolekcja:)
    A mi marzy się jeszcze Hakuro H50 :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem w trakcie szukania odpowiedniego pędzelka do linera :) Fajnie że trafiłam na Twojego bloga! Obserwuję oczywiście ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokaźny zestaw :) 2 czy 3 pędzle z Twojej kolekcji również posiadam :) Szybkiego powrotu do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. spory ten zestaw :) uwielbiam te pędzle do cieni z For your beauty- jedne z moich pierwszych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo masz tych pędzli!!!;o Mam nadzieję ,że noga szybko się wykuruję;)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna recenzja:) Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń