Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 1 marca 2013

Projekt Denko- Luty.

No i Kochane mamy już marzec! Jak ten czas szybko leci, a jeszcze niedawno były święta i sylwester. No proszę proszę, kto by pomyślał ;) Po tytule możecie już zobaczyć, że dzisiaj przychodzę do Was z projektem denko, nie jest on strasznie rozbudowany ale myślę, że taki średni. Nie za dużo, nie za mało a w sam raz. Mam w planach jeszcze kilka notek, będę mogła już co nieco napisać o mojej przygodzie z Effaclarem i innych ciekawych produktach ale na to musicie troszeczkę poczekać :) 

SORAYA ULTRA PURE ANTYPERSPIRANT 24H ROLL-ON 

Pisałam już o nim nie raz, jest to mój KWC i ciągle do niego wracam. Nie zamianie go na żaden inny, ilośc zużytych opakowań możliwe że będzie dobijała do 10 więc to o czymś świadczy ;) 

CIEN BODYCARE SHOWER CREAM

Jako iż bardzo polubiłam chusteczki z Lidla postanowiłam skusić się także na żel pod prysznic z Cien. Miał on przyjemny zapach, nawet dobrze się pienił, spełniał swoją rolę za niewielkie pieniądze ;) Lubię testować nowości ale z pewnością jeszcze nie raz do niego wrócę. Nie wysuszał, nie podrażniał więc OK. 

ZIAJA, TONIK OGÓRKOWY

Tego produktu chyba również nie muszę przedstawiać ;) Chętnie do niego powracam, już niejednokrotnie pojawiał się on na moim blogu. Jak dla mnie posiada fenomenalny zapach, jest niedrogi i bardzo wydajny, nie uczula, szybko się wchłania a także jest łatwo dostępny więc jeśli jeszcze go nie próbowałyście w co szczerze wątpię to polecam serdecznie ;) Jedynym minusem jaki może się pojawić to minimalna lepka warstewka ale to też nie za każdym razem.


 EVELINE, PURE CONTROL SPECJALISTYCZNY TONIK

Jest całkiem w porządku ale szału nie robi. Posiada żelową konsystencję i zostawia lepką warstwę. Wiem, że nie wrócę do niego ponownie gdyż tonik o którym pisałam wcześniej jest o niebo lepszy ;) Jedyne co mogę o nim napisać to to, że ładnie pachnie, szybko się wchłania i jest niedrogi a do tego wydajny.

MARION NATURA SILK, JEDWABNA KURACJA


Jest to jedwab godny polecenia. Wygładza włosy, są po nim miłe w dotyku, nadaje pięknego połysku, nie powoduje szybszego przetłuszczania, ładnie pachnie, mega wydajny czegóż chcieć więcej ;) Dostępny jest w drogerii Natura i jak tylko skończę jedwab z Biosilku na pewno do niego powrócę bo myślę, że jest nieco lepszy.

LIRENE DERMOPROGRAM, BODY ARABICA


Moje kolejne KWC które niestety zdradziłam zachęcona pozytywnymi recenzjami na temat innego produktu i wiem, że to był błąd ale o tym napiszę w osobnej notce. Balsam brązujący z Lirene zasłużył sobie na oddzielną notkę i więcej informacji o nim znajdziecie TUTAJ ;) 

DOVE REPAIR THERAPY SZAMPON

Jest to szampon który świetnie współgra z moimi włosami, sprawia że są odżywione, miłe i gładkie w dotyku. Mam po nim minimalne problemy z rozczesywaniem ale nie takie jak po innych szamponach do tego nie wywołuje u mnie nawrotu łupieżu, jest stosunkowo tani i wydajny a do tego przepięknie pachnie ;) Z pewnością do niego powrócę.  

SAVONA BAMBI, BABY OLIWKA

Ładnie pachnie, nie uczula, nie podrażnia, dobrze nawilża, niedroga i niczego więcej nie mogę napisać, ponieważ stosowałam ją do masażu bańką chińską ♥

BLANCHETTE COMPLETE HAIR- LAKIER DO WŁOSÓW

Zapach dosyć przyjemny chociaż w niektórych momentach denerwujący, nie skleja aż tak bardzo włosów jak niektóre lakiery. Ogromna pojemność a co za tym idzie dosyć wydajny i niedrogi. Nie utrzymuje większych fryzur cały dzień chociaż z moją grzywką radził sobie całkiem dobrze. Był on zakupiony w zastępstwie mojego lakieru z Isany ale nie go nie przebił :)

VIPERA COSMETICS CORRECTEUR 4U LOOK SMOOTH
Dostałam go w paczce za wygraną w konkursie u Sary i od razu się w nim zakochałam. Idealne krycie, idealna konsystencja ale niestety jest jeden minus, nie jest wydajny. Jeśli będę szukała jakiegoś dobrego korektora aby zakryć niedoskonałości na pewno po niego sięgnę ;) Jak na razie używam podkładu w kompakcie z KOBO w jego zastępstwie ale to nie to samo. 

ISANA DAMEN- EINWAGRASIERER 3-KLINGEN


Od dłuższego czasu używałam maszynek Wilkinsona ale postanowiłam spróbować czegoś nowego i się nie zawiodłam, są równie dobre ale tańsze ;) Udany zakup! 

A czy Wy miałyście styczność z którymś z tych produktów? Polecacie jakieś zamienniki? Chętnie poczytam. Tymczasem lecę myć włosy, nasmarować ciało i odpowiadać na komentarze. Tak w tajemnicy powiem, że nagrałam filmik makijażowy ale nie powinien on ujrzeć światła dziennego ponieważ jest to mój pierwszy filmik i od razu do kosza! :D Pozdrawiam cieplutko ;*

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



36 komentarzy
  1. chuba muszę się zaopatrzyć w ten tonik ogórkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam ten balsam brązujący z Lirene :) Fajny był całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam maszynki z Isany i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mi też przydałby się taki projekt denko, może zmobilizowałoby mnie to do zużywania zaczętych kosmetyków. :) A filmik na pewno nie jest taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko ten tonik z Ziaji - też do niego często wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ziaja tonik spoko, ale ta soraya kulka to jakoś niezbyt mam doświadczenie;/
    a reszty nie stosowałam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tonik ogórkowy, fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w domu ten balsam brązujący z Lirene, jednak póki co używałam go tylko raz z czystej ciekawości. Stoi na półce i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, maszynki z ISANY mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  10. te balsam brazujacy jest swietny, jedak lubie tez kolastyne i prefecte:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak ! Czas strasznie szybko leci, ale ciesze się, że jest już marzec bo bliżej do maja i wakacji !! ♥
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten balsam z Lirene :) jest swietny. ostatnio chcialam szybszego efektu i kupilam sobie samoopalacz z tej firmy i dostalam uczulenia :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kulka wygląda interesująco. Używam teraz różowego Garniera, ale średnio się sprawdza. Następnym razem popatrzę na ten. Maszynki Isany uwielbiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba wyprobuje na sobie szampon dove;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooOoo bambi <3


    odnośnie deo soraya też go mam bo był za 1gr do płynu do higieny intymnej z soraya <--- jakiś grubszy czas temu w rossman, niema nie ma teraz ;p

    Ale powiem Ci że tez byłam zadwolona aczkolwiek po jakimś czasie czasem dostowałam od niego uczulenia - poprostu swędziała mnie pacha.

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. No spore to denko, Ja nie mogę wykończyć pare kosmetyków, nie mam już do nich siły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych kosmetyków jeszcze nie używałam.
    Filmik na pewno aż taki zły nie jest. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedwab, tonik Ziaja i Soraya - znajome kosmetyki, lubiane przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam złe doświadczenia z balsamami brązującymi, wolę siedzieć te kilka godzin na dworze :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Na własnej skórze nic nie tesowałam, ale muszę się przyznać, że też jestem wielką fanką kosmetyków z Lidla i Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. musze wyprobowac ten jedwab jak wykoncze biosilka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo szczerze mówiąc nie miałam okazji widziec tego jedwabiu :) ja cały czas używam biosilk :)
    chusteczki z Lidla do dem? ja też ich używam :D są super! możei na żel się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również lubię szampony Dove, ale tylko wtedy, gdy myję włosy rano ;)
    Inaczej mam mega przetłuszczone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam toniki Ziaji - nigdy mnie nie podrażniły i świetnie się sprawdzają przy oczyszczaniu i odświeżaniu cery.

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię wszelkie toniki z ziaji też do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny i estetyczny blog - podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołujesz mnie tym denkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Tonik Ziaja - używałam niejednokrotnie i jestem jak najbardziej na tak :-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też lubię ten jedwab..;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha zawsze jest tak z filmikami :D ale bylo sobie zostawic na pamiatke :))

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam kiedyś ten jedwab jednak zamieniłam go na serum wzmacniające z biovaxa :)
    p.s. zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Skusiłaś mnie na antyperspirant i jedwab :D chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię ten tonik z Ziaji - jest delikatny i dobrze odświeża :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam ten sam balsam z lirene..:)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ten tonik ogórkowy Ziaji :D wg. mnie jest godny polecenia, a do tego ten fenomenalny zapach *.*

    OdpowiedzUsuń