Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 14 marca 2013

Uzupełnienie Wishlisty.

Już jakiś czas temu na blogu w oddzielnej zakładce pojawiła się moja chciejlista ;) Na razie nie wiele produktów się w na niej pojawiło ale są one naj jak na ten moment. Zacznijmy może od tego, że 8 marca jak wiadomo był Dzień Kobiet i na niektórych stronach były mega promocje, darmowe wysyłki i więc postanowiłam z takiej okazji skorzystać. Bardzo zależało mi na tym, aby móc w końcu wypróbować Revlon Colorstay ale kompletnie nie wiedziałam, jaki odcień będzie dla mnie odpowiedni więc udałyśmy się z mamą na stoisko, ale ceny tam odstraszały gdyż były prawie dwa razy większe. Przeglądałyśmy, wybierałyśmy i znalazłyśmy ;) Zaraz po powrocie natychmiast zabrałam się za zamawianie na Ladymakeup ale oczywiście nie mogło się skończyć na jednej rzeczy. Kolejną z chciejlisty był Pretty Compact z Flormaru który zaraz wskoczył również do koszyka + puder Essence fix&matte na zapas, gdyż nigdzie już go chyba nie można dostać a jest to moim zdaniem jest to najlepszy puder jakiegokolwiek miałam możliwość używać. 




Pomimo iż za oknem sroga zimna i nie zapowiada się na to, że szybko zechce nas opuścić, mnie naszła mania na neonowe paznokcie i tak też poprosiłam mojego Tż aby znalazł w Chińczyku najtańszy pomarańcz ♥ Jak same widzicie jego koszt to 4 zł a lakiery z tej firmy spisują się u mnie całkiem nieźle. Tymczasem idę suszyć moje włoski i zabrać się za coś pożytecznego, wasze komentarze :) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



58 komentarzy
  1. o tym kompakcie z flormar sama marzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Revlon CS i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te lakiery, ale u mnie spisują się tak średnio ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podkład Revlon CS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar stworzyć taką ubraniową, bo aktualnie przerzuciłam się bardziej na ten dział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem u Lady Make Up jest dość drogo... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Safari za czwóreczkę? No prosze ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego pudru z ESSENCE, ale to prawda nigdzie go już chyba nie ma;/ Z podkładu powinnaś być zadowolona, dla mnie jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten duet z flormaru jest booski

    OdpowiedzUsuń
  10. też przepadam za lakierami Safari :) świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę u siebie dostać pudru z essence u mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ochotę, żeby wypróbować podkład Colorstay, ale obecnie trochę podkładów mam, więc pewnie dopiero na jesień go kupię.
    Z tego duo z Flormaru na pewno będziesz zadowolona. Ja go ostatnio kupiłam i wczoraj pierwszy raz nałożyłam na policzki i coś czuję, że się z nim już nie będę rozstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te neonki z serii safarii :) i czekaja sobie spokojnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet nie strasz, ze zima nie ma zamiaru nas opuszczac:( a te lakiery bardzo fajne, zaluje ze sie nie obkupilam nad morzem, bo kosztowaly tam tylko 3 zl:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj też już poluję na ten puder z Essence, długo. długo..

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wspaniałości!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier z safari i jeszcze taki żółty neonowy ! Mega jest :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię te lakiery a ich cenę jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier wygląda ciekawie :D
    u mnie też zima :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja zamówiłam sobie Revlon z tego sklepu, ale z kolorkiem nie miałam problemu, bo już mam sprawdzony 150 Buff :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fi and matte- moje kochanie :D :D uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja nie pomyślałam nawet o darmowych wysyłkach 8 marca..brawa dla mnie :) jak robisz zdjęcia że są takie bez żadnego tła? :D na białych kartkach?

    OdpowiedzUsuń
  24. ten revelon mnie zastanawia!

    OdpowiedzUsuń
  25. kończy mi się puder i szukam jakiegoś dobrego, może u mnie znajdzie się jeszcze ten z essence ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor lakieru do paznokci, też muszę sprawić sobie jakiś nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od jakiegoś czasu czaję się na ten puder z Essence i również nigdzie go znaleźć nie mogę :( Chyba również go sobie zamówię w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaa ten neonowy lakier jest boski!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małe rzeczy, a cieszą :) Na duo z Flormaru poluję, ale mam nadzieję dorwać kiedyś stacjonarnie ;) Revlona upolowałam jesienią, ale jak dla mnie jest jednak ciut za ciężki i za ciemny na zimę - dlatego mieszam go z jaśniejszym i lżejszym podkładem i tak sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Revlonu powinnaś być zadowolona, dla mnie to najlepszy podkład, jakiego miałam okazję używać, świetne krycie i nie świecę się jak latarnia, po przypudrowaniu dość długo mat mi się utrzymuje:). No i trzyma się buzi cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo tak lakiery z Safari mają coś w sobie ;) też je lubie mimo iż jakoś nie mam ich za wiele, ale chyba nawte dokładnie ten sam pomarańczowy posiadam :D

    ojj tak zastanów się ;) jesteśmy fajne ;D Tym bardziej te lubelski bloggerki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. też lubię lakiery Safari, nawet mam teraz jeden z nich na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawa jestem swatch'y tego kompaktu z flormaru :)
    swego czasu byłam zagorzałą fanką CS z Revlon'a, ale na dłuższą metę niestety przesuszył mi skórę :(
    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiem czemu ,ale nie lubimy sie z tym pudrem z essence moze dlatego ze mam sucha skore i mi tak sciaga ze ajc ... :| ale do malowania probnego i kombinowania uzywam go ,bo fajnie wyglada na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Revlon Colorstay to zdecydowanie mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie Revlon sie niestety nie spisywal, uczulal :/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja akurat za lakierami z Safari nie przepadam, bo u mnie przynajmniej strasznie odpryskiwały :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już chyba nie będę próbować :D

    OdpowiedzUsuń
  39. O, jak dobrze, że napisałaś o Fix&Maatte, właśnie na niego poluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Colorstay to najlepszy podkład z jakim miałam do czynienia, równiez muszę dokupic kolejną sztukę :) I ja skusiłam się na zakupy u Ladymakeup w piątek - kupiłam pędzle ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam lakiery safari :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam ten puder Essence. Znów jest dostępny w sklepach, ale w nowym opakowaniu. Mam tylko nadzieję, że nic nie pozmieniali. Dodali też wersję w kompakcie. Muszę wypróbować : ))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uwielbiam lakiery Safari :)). Też mam taki pomarańcz :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również bardzo lubię lakiery Safari, jakość jak na tą cenę ( u mnie po 3 zł ) jest bardzo przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurcze, szkoda że kosmetyki z Flormaru nie sa tak dostępne jakbym chciała;) musiałabym wybrać się do Silesi ale ten tłum mnie przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hihi puder z essence ciezko dostac :) do wygrania u mnie na blogu jest teraz heheh :) A co do neonow...ja jakos tez teraz lubuje sie w neonach na pazurach...ale z tej firmy lakierow nie lubie..bo u mnie trzymaja sie tylko dzien ;/

    OdpowiedzUsuń
  47. Też lubię chińskie sklepy - czasem można tam znaleźć ciekawe perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja uwielbiam lakiery safari:) Mam ich mnóstwo, u mnie ceny to przeważnie 2-3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zamiast tego pudru wprowadzili All about matt, skład ten sam, cena ta sama, nowa szata graficzna, ale pojemność MNIEJSZA ; /

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie używałam nigdy tego pudru! :C

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja na szczęście (dla mojego portfela) w dzień kobiet byłam zbyt zabiegana by cokolwiek kupić promocyjnie :) Ale fix&matte chętnie wykupiłabym na zapas, choć oczywiście jest już wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń