Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 6 maja 2013

Kolejny powrót.

Weekend majowy był na tyle długi że ze spokojem mogliśmy zrobić remont  domu chociaż trwa do dziś. Był on głównym powodem mojej nieobecności ponieważ mój pokój miał mały problem z jedną ścianą - nigdy więcej tapety! :P Tym razem kolory są ciemniejsze, bardziej stonowane, dość miałam już  pomarańczowych kolorów budzących mnie co dzień. Mało tego zdjęcia makijaży czy też ogólne miały zmienione kolory co przysparzało mi niewielkich problemów ;)  Jak ostatnio pisałam odwiedziliśmy Zamość w największe upały ale było strasznie mało czasu więc żadnych zdjęć nie ma, będą kolejnym. W drodze powrotnej złapał nas niewielki deszcz a niedaleko domu przywitały nas błyski na niebie oraz niższa temperatura. Od razu padłam na twarz, następnego dnia po powrocie od K. byliśmy już w sklepach wybierając farby - lubię to! Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć to, co udało nam się wspólnie upolować + zapomniałam o  bluzie/swetrze K. w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia- musiał być jego ;) Bez kosmetyków nie mogło się obyć ale tych najważniejszych, tych które sięgnęły już dna. Ostatnie zdjęcie przedstawia paznokcie z sobotnich zajęć szkolnych ale po przeróbce bo nie mogłam się powstrzymać przed tym aby dorzucić swoje pięć groszy. Nie są one idealne ale na jakiś czas będą ;)  


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



35 komentarzy
  1. Czyli pracowicie zleciała Ci majówka :) Pokaż koniecznie jak teraz wygląda pokój :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamość ładne miasto :) mi w sumie się marzą pomarańczowe ściany, ale nie tak wściekle pomarańczowe... ;) Przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. :):) śliczne pazurki :):) i jestem ciekawa tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne pazurki:) a ta oliwka swietna jest do masazu bankami chinskimi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę świetne szorty i pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pazurki! :-)
    musze moje tak spiłować, bo już mi się znudziły moje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie eleganckie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O no to widzę, że majówka udana :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciuszki zapowiadają się obiecująco :D
    oliwkę Ziaji mam tą samą i prócz natłuszczenia ciałka efektu antycellulitowego nie zauważyłam ;/ może z bańkami chińskimi jakiś efekt by przyniosła ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pazurki. Lubię takie urozmaicenia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a my mielismy też problem z jedna ściana i....TYLKO TAPETA :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze sie Kochana ze wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodenki bardzo mi się podobają, sama muszę sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pazurki ;) Białe lakiery robią furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super// po remoncie cyknij zdjęcia jakie efekty już masz mieszkaniowe :))

    A cóż za puszek tam na górze? jakiś strój sexi na wieczory? :> Ojjj.. nei znałam Cie z tej strony hehe :))

    szorty widze chyba i bluzki typu jak tally weijl.. :x

    kosmetyki <3.. no tak nie ma to jak kosmetyki...


    A u mnie? obecnie notka z kosmetycznymi wariacjami :)

    zpraszam ;* carolliness.blogspot.com, może już o mnie zapomniałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne pazurki! Oooo i widzę szorty na wiosnę już są!:)
    obudziłam się ze snu zimowego i dodałam nowego posta także zapraszam:*
    buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. heh też mam pomarańczowy pokój i zmieniam na ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj jakie pazurki świetne ! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem metamorfoz po remoncie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz taki naturalny kształt paznokci,czy są one sztuczne?Bo bardzo mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz taki naturalny kształt paznokci,czy są one sztuczne?Bo bardzo mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz taki naturalny kształt paznokci,czy są one sztuczne?Bo bardzo mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam Cię na konkurs! Do wygrania okulary (oprawki + szkła korekcyjne/zerówki). Wystarczy wybrać model!

    OdpowiedzUsuń