Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 23 maja 2013

Promocja ROSSMAN -40% + zagadka.

Jak już pewnie wszystkie dobrze wiecie w Rossmanie od dzisiaj jest promocja -40% na całą kolorówkę i produkty do pielęgnacji twarzy. Razem z mamą postanowiłyśmy odwiedzić tenże sklep gdyż skończył mi się peeling a dzięki tej promocji mogłam go zdobyć jeszcze taniej. Skusiłam się na morelowy peeling z Sorayi, zobaczymy jak będzie się sprawował. Po weekendowym opalaniu moja twarz potrzebuje jedynie peelingów i silnego nawilżania. Do tego mama skusiła się na lakier z nowej serii Lovely, chętnie bym go Wam zaprezentowała bo kolor jest świetny ale niestety .. dlaczego nie ? tego dowiecie się pod koniec notki.




Do tego ostatnio uchyliłam Wam rąbek tajemnicy i pokazałam ładnie zapakowaną paczuszkę która jest końcową rzeczą mojego przedwczesnego prezentu urodzinowego. Mianowicie w pudełku znajdował się Beautyblender DUO ♥ Od zawsze marzył mi się, byłam ciekawa efektu jaki zostawia po sobie na twarzy. Na razie zbyt wiele nie mogę o nim napisać, chociaż jak możecie zauważyć na załączonym obrazku trudno jest mi go domyć ale z czasem dojdę do wprawy ;) 

Z tych nieprzyjemnych rzeczy.. Słowem wyjaśnienia dlaczego nie zaprezentuje tego lakieru ? ponieważ dzisiaj rano straciłam 1/4 paznokcia praktycznie do mięsa na kciuku. Ja wiem, że można być straszną niezdarą ale... Zbyt szybko chciałam ogolić nogi i stało się :( Teraz trzeba będzie czekać aż odrośnie. Nawet sobie nie wyobrażacie jak mi się słabo zrobiło zaraz po tym- blada jak ściana, koniec o tym bo jeszcze któraś mi tutaj zemdleje, chociaż przyznam że ja byłam temu bliska. Nienawidzę widoku krwi ..  I na dodatek jeszcze ta pogoda. 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



32 komentarze
  1. BB też bym chciała :) świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże przeczytałam co się stało i aż mnie wzdrygło!! Strasznie współczuje :(
    A BB jestem strasznie ciekawa :D Kupa kasy jak za taką gąbeczke :P

    OdpowiedzUsuń
  3. czytając prawie zemdlałam *.* współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybiorę się do Rossmana jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj biedaczko... aż mi się ciężko zrobiło! nie lubię tego uczucia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. takie prezenty to kazdy by chcial dostawac:)! a paznokcia szkoda..no ale w koncu odrosnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ala ja ostatnio tak szybko mieso kroilam ze pol paznokcia przecilam ale ciesze sie ze do tkanek nie doszlo :-D i teraz mam pol takie pol takiej dlugoscie hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. o promocji w Rossmanie mówią wszyscy hehe. ja wybieram się jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię ten peeling z sorayi na pewno nie będziesz zawiedziona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podróbkę BB i jestem zachwycona po pierwszych testach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokieć odrośnie szybciutko mam nadzieję ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze...do mięsa?? też mi isę słabo zrobiło jak sobie to wyobraziłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj takie przypadki się zdarzają, niejednokrotnie zdarzyło mi się przejechać maszynką po paznokciu. Znam ten ból;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautyblender DUO - ciekawa sprawa. jak wrażenia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytając Twoją notkę, aż mnie zabolało :/ współczuję - ale do wesela się zagoi :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Biedactwo :( moje paznokcie rozdwajają się same z siebie i nagle ni stąd ni z owąd "urywam sobie" odstający kawałek płytki i zostaje kawałek niepomalowany...

    OdpowiedzUsuń
  17. O fu...współczuję Ci z tym paznokciem! :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja bym tak złamała pznokcia to zawał murowany :D

    OdpowiedzUsuń
  19. brrrr aż mnie ciary przeszły! ale jak Ty to zrobilaś?? goląc nogi???? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Współczuję przygody z paznokciem:/

    OdpowiedzUsuń
  21. współczuję, jednak... gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy. Mam nadzieję, że zbytnio nie bolało.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe, znam to..
    ale moglas zaprezentwac na jednym paznokciu !

    i prezent okazał się fajny:)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze, że u ciebie zauważyłam tego posta bo dzięki temu dziś wpadłam do rossmana po zakupy:D!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wygląda ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Współczuję utraty paznokcia - znam ten ból. W życiu nie pomyślałabym, że to BB krył się w tamtym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. także poszłam do rossmanna, u mnie haul z tych zakupów pewnie wkrótce na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oby palec szybciutko się zagoił ;*
    ja podkład nakładam zwykłą gąbeczką i też daje fajny efekt :) bb fajnie dostać w prezencie, ale sama nigdy bym go nie kupiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem Twego zdania odnośnie BB... wielokrotnie czaiłam się na niego, ale ta cena...nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio też miałam malutki wypadek podczas golenia jednak u mnie skończyło się lepiej, bo tylko zadarł mi się paznokieć w połowie. Ale mimo wszystko, to nie jest miłe uczucie

    OdpowiedzUsuń