Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 20 maja 2013

Zgadnij kotku, co mam w środku ?



Pisałam ostatnio o tym, że czekam na dwóch kurierów z tym że jeden był do mamy drugi zaś do mnie. Mój przywiózł ostatnią część prezentu urodzinowego od K. mimo tego, iż są dopiero za 2 tygodnie już mogę cieszyć się z tych wszystkich cudeniek. Żeby nie zdradzać wszystkiego od razu pozostawię niektóre z Was w niepewności bo może część domyśla się co było w środku.




Pogoda ostatnio nas rozpieszcza ale dziś właśnie mają przyjść burze i do końca tygodnia temperatura ma oscylować w granicach 20 stopni lecz niestety z deszczem i burzami których nienawidzę szczególnie w nocy. Tak się składa że mój TŻ ma na drugą zmianę i do wpół do dwunastej muszę sama siedzieć w pokoju... buu. Sobotę spędziliśmy razem w szkole ja do 15 zaś on miał mieć zajęcia do 20 chociaż skończył je przede mną, wstąpił do mojej szkoły i wybraliśmy się do pobliskiego sklepu aby zakupić sałatki na obiad. Niestety nie smakowały one już tak dobrze, jak za czasów wagarów licealnych :( W niedzielę teoretycznie też była szkoła chociaż ja zostałam w domu a K. pojechał sam. Z samego rana zaproponowałam mamie wyjazd nad jezioro i już po 10 byłyśmy na miejscu. Zapowiadało się na to, iż będziemy jednymi z nielicznych osób w tym dniu na plaży lecz po czasie wszystko się rozwinęło i z minuty na minutę ludzi było już coraz więcej. Oficjalnie mogę powiedzieć, że pierwsze spalenie tego lata zaliczone ale cóż.. ;-) Popiecze i przestanie. 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



14 komentarzy
  1. Oj tak pogoda ostatnio jest piękna, ale niestety właśnie zaczęła się psuć..
    Czekamy aż pokażesz co tam jest w środku *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zazdroszcze Ci tego spalenia sie na plazy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze to swieca yankee candle ?? x

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny pakuneczek <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem ciekawa co tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakis wazon, dzbanek, kubełek z drobnostkami,
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze.. pokazałabyś co tam masz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ej no, umieram z ciekawości co tam jest:P

    OdpowiedzUsuń
  9. http://zakupoholiczka19.blogspot.com/
    zapraszam na mojego bloga, zaczynam go prowadzic więc mam nadzieje, że zostaniesz ze mna na dlużej ;- *

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent zapakowany idealne :) Ciekawa jestem co też tam się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak słoneczko dało się we znaki(;

    OdpowiedzUsuń
  12. jak cudnie zapakowane :D powiedz co to :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jestem ciekawa co tam w srodku jest :))

    OdpowiedzUsuń