Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 3 czerwca 2013

20 lat minęło jak jeden dzień.




Niestety nie przygotowałam na ten dzień żadnego innego zdjęcia i zmuszona jestem dodać dokładnie tą samą co rok temu. Tak tak, od dzisiaj już nie jestem nastką a dziestką ;-) Chociaż w ogóle tego nie czuję to jednak dziwnie trochę mi z tym będzie chociaż jest to tylko liczba ;) Wiem, że są to jedne z najlepszych urodzin w moim życiu mimo kilku komplikacji, nie zmieniłabym w nich kompletnie niczego. Jeśli chcecie przeczytać krótkiego wywodu na mój temat  odsyłam Was do wcześniejszego posta który znajduje się TUTAJW tym dniu chciałabym życzyć sobie dużo zdrowa, szczęścia, miłości bo to jest najważniejsze ;-) Reszta jest nabyta. 

Tymczasem idę sama świętować ten dzień bo niestety mój K. druga zmiana w pracy :( 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



32 komentarze
  1. Ja też mam niedługo urodzinki :) Ale niestety nie 20, a 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat! ;*

    Uświadomiłaś mi, że do mojej 20 zostało zaledwie kilkanaście dni... a co tam! Trzeba je pozytywnie wykorzystać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Sto najcudowniejszych lat w Twoim życiu :)
    Ja dopiero w sierpniu kończę 20 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku chciałabym miec 20 lat :P:P
    wszystkiego naj naj i spelnienia marzeń moja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj wszystkiego najlepszego! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Oby sprawdziły się wszystkie Twoje marzenia. :)

    Apropo posta z denkiem - akurat dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia wszystkich marzeń Ci życzę Kochana :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 latek ♥ ♥ ♥ samych szczęśliwych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  9. o :) a ja miałam wczoraj urodzinki!
    wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat, super zdjęcie, nawet najzwyklejsze foty z dzieciństwa są takie magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo przeżyłam swoje 20 urodziny, a 21 to już w ogóle! jak ten czas mija...
    Wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaka pysia;)

    sto lat;)!
    młoda pupa z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałości z okazji 20-tych urodzin :)
    czas szybko leci :P

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh Wszystkiego najlepszego na nowych latkach życia :) Buziaczki :** Niby tylko liczba, a jednak jakies znaczenie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety ale racja 20 lat minęło jak jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego !!mi dzis stuknelo 26 lat odkad jestem na tym swiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszego :* slodkie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  20. ach a mi został jeszcze miesiąc bycia nastką, a nawet prawie dwa :P

    Najlepszego :* żebyś była najlepszą inspiracją dla samej siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego, wszystkiego dobrego! Aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia:). No i oczywiście tak jak napisałaś- zdrowia, szczęścia i miłości, reszta jakoś przyjdzie:)
    fajne foto:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze kupa życia przed Tobą! Spełnienia marzeń kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka śliczniutka :))) 100 lat Kochana :*** samych wspanialosci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat!

    Jaka młoda jesteś! ;-)

    Słodziak z Ciebie na tym zdjęciu. :-)

    OdpowiedzUsuń