Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 26 czerwca 2013

Magia granatu.



Jakiś czas temu, przeszukując internet natknęłam się na zdjęcie przepięknego makijażu wykonanego właśnie granatowymi cieniami i bez zastanowienia się, wiedziałam że będę musiała spróbować go odwzorować na sobie ;-) Może  nie wyszedł on idealnie tak jak powinien ale powiem Wam szczerze, że lubię się zarówno w mocnym kolorach jak i tych leciutkich - taki make-up no make-up ;)



Użyłam: 

Twarz: 
  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  • puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  • korektor pod oczy Bell.

Oczy:
  • baza pod cienie Hean, 
  • beżowy cień My Secret, 
  • granatowy cień Revlon,
  • granatowy pyłek No name,
  • brązowy cień  Kobo 116 Dark Chocolate,
  • czarny cień Inglot,
  • niebieski cień Kobo niestety nr. nie pamiętam,
  • biała kredka Rimmel na linię wodną,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Inglot,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.
Brwi:
  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate.




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



43 komentarze
  1. cudny makijaż! bardzo mi się podoba w jaki sposób wygląda przy nim Twój kolor oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ślicznie Ci wyszedł ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie :)
    Pasuja Ci ciemne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny. uwielbiam takie cieniowane makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż <3 zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh jaka szkoda, że ja nie potrafię się tak malować. Jedyne co mi wychodzi najlepiej to pomalowanie rzęs. Makijaż jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie tez bym tak chciala :p

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Ciebie w takich ciemnych, ostrych makijażach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie sie podoba, chetnie wyprobuje granat na swoim oku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze starannie i perfekcyjnie. Napatrzeć się nie mogę! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekny!powinnas takei czesciej nosic,choc jest mocny ale Tobioe strasznie pasuje;]

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie ci to wyszło! :D
    Miłego popołudnia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cienie prezentują się wręcz genialnie ;) mocno, intensywnie, podoba mi sie! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie umalowane oczy :) I te brwi...cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny makijaz
    lubie takie mocne kolory na oczkach
    bardzooo ci pasuje taki look
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie magiczny makijaż :) Chciałam dodać, że masz olśniewający kolor oczu! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny ♥ pasuje do czarnulki ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. co za kocica ;> makijaż przepiękny, ale ciebie chyba wolę jednak w jaśniejszych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba taki mocny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie Ci w mocnych kolorach :)
    A makijaż świetny na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie makijaż powalający! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow. Idealnie wygląda komponując się z kolorem Twoich oczu :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ten makijaż Ci wyszedł. Lubię takie kolory :)

    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny... lubie takie makijaze,.... ostatnio sie tak czesto maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny, wyrazisty makijaż! Podoba mi się! ;) Dodaję od razu do obserwowanych i na Bloglovin, nie ma co owijać w bawełnę - po prostu strasznie mi się tutaj podoba ;). Przejrzę jeszcze inne Twoje posty ;) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ladnie Ci to wyszlo ;) masz takie hipnotyzujace spojrzenie ;d
    obserwuję , loveandvanillascent.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczny makijaż, pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam te róże! tylko ich używam ale w różowych odcieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne cienie pięknie się odbijają

    OdpowiedzUsuń