Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 19 czerwca 2013

Niebieska kreska.


I ponownie zastój na blogu, ajj nie dobrze ale czegóż to można się spodziewać gdy za oknem piękna, upalna pogoda ♥ Jeśli wszystko dobrze pójdzie to w niedzielę będziemy się prażyć na plaży co oczywiście uwielbiam ;) Oby pogoda nie wywinęła nam psikusa i się popsuła bo wtedy nie ręczę za siebie ;p Przez okres mojej nieobecności zdążyłam przygotować kilka postów które tylko czekają na publikację a w nich między innymi znajdą się w zakupy z czerwca, recenzja masła do ciała, przepięknie pachnące mydło czy też mój codzienny makijaż + makijaże kolorowe. Dziś natomiast chciałam Wam przedstawić idealne rozwiązanie  na słoneczne dni. Wystarczy wprowadzić kolorową dolną powiekę a od razu oko wygląda inaczej ;) 



Twarz:  
  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  •  puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  •  korektor pod oczy Bell.

Oczy:

  • baza pod cienie Hean, 
  • beżowy cień My Secret, 
  • brązowy cień Kobo  116 Dark Chocolate,
  • biała kredka Rimmel,
  • granatowy cień Revlon,
  • niebieski cień Kobo niestety nr. nie pamiętam,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Inglot,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.
Brwi: 
  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate.



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



43 komentarze
  1. Super, podoba mi się podkreślanie dolnej powieki kolorem, kiedy góra jest neutralna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreska, to super dodatek do makijażu. :) Jednak moja cera mi nie bardzo pozwala na kreski, bo się po około 2h totalnie mi rozmazują, a w upalne dni to już w ogóle mogę zapomnieć... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie makijaże, proste ale efektowne :)
    ten kolorek ładnie podkreśla Twoją tęczówkę

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda twój kolor oczu przy tej kresce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie w mieście niestety zamknęli naturę i nie mam dostępu ani do My Secret ani do Kobo:(

    OdpowiedzUsuń
  7. plażowanie mówisz? :D pozazdrościć! ja jeszcze zaliczam egzaminy! :)

    u kogoś lubię takie kreski, u mnie to wygląda co najmniej dziwnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wygląda skomplikowanie, a ilość kosmetyków użytych całkiem spora. Jednak efekt wart poświęconego czasu. Naprawdę pięknie Ci w takiej oprawie oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. subtelny akcent koloru a jak roznica :)
    bardzo Ci pasuje x x

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż ;) masz bardzo łaaadne brwi!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaa! super to wygląda : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo Ci pasuje niebieska kreska :) ale ten Twój kolor oczu.. najbardziej przyciąga wzrok :)

    http://mrs-ladybug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie kolor na powiece w takiej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez czasem robie podobny . u CIebie wyglada bosko;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladnie podkresla twoje oko

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż :) Ja ostatnio maluję fioletową kreskę pod okiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle wyglądasz cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, jak to genialnie u Ciebie wygląda!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten zabieg na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś nie umiem się przekonać do koloru na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny makijaż :) Niebieska kreska dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor tej kreski, po tytule posta bałam się, że będzie to raczej krzywo zrobiona niebieska, neonowa kreska.
    Ale bardzo miło mnie zaskoczyłaś, jest estetycznie i nieprzytłaczająco!

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowity, perfekcyjny makijaż :) ja teraz staram się unikać mocnych makijaży, by nie obciążać buźki w taki upał, ale na wieczór jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też teraz rzadko posty bo w taki upał aż nie chce się w domu pzred kompem siedziec :)

    cudne oczko Twe Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. makijaż przecudny, uwielbiam takie kolory. No i jesteś niesamowita w zaznaczaniu brwi. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja poszukuje niebieskiego tuszu;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze rewelacja kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. tak pogoda jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zazwyczaj robię ciemną kreską na dole, ale taka jasna też ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygląda z niebieską kreską :3
    I pasuje Ci do koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie, od razu ożywi cały makijaż. A ja właśnie postawiłam na fioletową kreskę ;)

    OdpowiedzUsuń