Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 7 lipca 2013

Brzoskwiniowy krem w czekoladzie.


Twarz:

  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  • puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  • korektor pod oczy Bell.


Oczy:

  • baza pod cienie Hean,
  • beżowy cień My Secret, 
  • kawa z mlekiem cień z paletki do brwi Essence,
  • brzoskwiniowy cień Kobo Pale Peach ,
  • brązowy cień Kobo Dark Chocolate,
  • czarny cień Inglot,
  • biała kredka Rimmel na linię wodną,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Inglot,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.

Brwi: 

  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate.




Jak dobrze, że pogoda  znów nas  w końcu rozpieszcza. Mogliśmy cieszyć się wczoraj  przez to z udanego wypadu nad jezioro który dziś, mamy zamiar powtórzyć. Oczywiście ja, jako największa skleroza zapomniałam ochronić swoją twarz przed promieniami słonecznymi co dało w efekcie wygląd buraczka . Jutro już, powinno być wszystko dobrze, tymczasem zostawiam Was z makijażem i życzę udanej niedzieli ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. Skąd ja znam efekt buraczka... Ale to uroki lata ;) świetny make up :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny brzoskwiniowy krem, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, uwielbiam takie połącznie tj. brzoskwinki z brązem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie! Bardzo bym chciała, żebyś mnie kiedyś pomalowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! Bardzo lubię brzoskwiniowy cień Pale Peach z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten makijaż :) ta brzoskwinka nadaje takiej hmmm "świeżości" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne oczka ;)) piękny makijaż , bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż! bardzo mi się podoba, pięknie zrobione brwi

    OdpowiedzUsuń
  10. to masełko jest bardzo lekkie, więc przyjemnie się go używa, ale generalnie też wolę na lato balsamy od maseł. To jest wyjątkiem :)
    Jeśli chodzi o makijaż, to moje ulubione połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie, uwielbiam takie połączenia! Jak sprawdza się ta farba z MUFE? Zastanawiam się nad nią od dłuższego czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudo Ci wyszło:) Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. aj te Twoje świdrujące oczy :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, dlaczego, ale nie lubię eyelinerowych wyciągniętych mocno kresek, szczególnie przy cieniach. Ale bez kreski dla mnie na 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ślicznie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój makeup jak zawsze jest perfekcyjny :)
    Kochana już Ci pisze wszystko! :) nowy Total Fitness prowadzi Tomek - przyjaciel Ewki. Swoją droga niezłe ciacho a w ostatniej serii jaki binusik.... powiem Ci tylko , że jest goło i wesoło aż powera na koniec do cwiczeń dostałam heheh :P
    generalnie trening jest super - tempo szybsze i zmienne, pocimy się i czujemy wszystkie mięśnie. Podoba mi się bo ten trening jest na moje ulubione partie ciała czyli uda, pośladki i brzuch. Kilka serii po kilka powtórzeń. Tomek w czasie treningu zagaduje Cię na śmierc ale to przynajmniej niezła motywacja jak Ci mówi, że dobrze Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie Ci pasuje taki makijaż ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, blog hopping and found your beautiful blog.

    Nice post.

    Please visit mine too and feel free to add comments.

    Thanks
    Rajiv
    www.magnificentdewdrops.blogspot.com
    www.magicalpresent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio będąc na słońcu co raz łapię buraczka (szczególnie na policzkach) z powodu tego nieszczęsnego słońca :D

    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podoba, musze skorzystac z Twojego pomyslu, mam nadzieje, ze taka brzoskwinia przy brazowych oczach bedzie wygladac rownie dobrze, co przy niebieskich;))

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie to nigdy taka super kreska nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  22. Do Twarzy Ci w tych kolorach :) Cudny ten cień z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny delikatny make up. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż :) I śliczna kreska, ja na razie się uczę robić kreski :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się malujesz :) Skąd jestes? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wszystko ładnie wygląda i tak precyzyjnie ;) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie super. W 100% moje kolory i w takim makijażu czuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, z resztą jak zwykle u Ciebie Vejjs:) czekolada i brzoskwinia, to rzeczywiście mógłby być apetyczny duet;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny makijaż i śliczne oczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudownie to wszystko wygląda. Niby delikatnie, a jednak... :)

    OdpowiedzUsuń