Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 29 lipca 2013

Taupe & peach.


Witajcie! ;-) To co się dzieje za oknem przechodzi ludzkie pojęcie. Narzekamy gdy jest za zimno ale również robimy to gdy za oknem jest ponad 30 stopni, cóż się dziwić- zdecydowanie za gorąco jest :P Sobotni dzień spędziliśmy u mojego TŻ w domu zaś wczoraj wybraliśmy się nad jezioro, o dziwo nas nie strzaskało porządnie chociaż na to się zapowiadało ;-) Może to i lepiej bo nie wiem jak dziś byśmy wytrzymali, jutro ma być podobno odrobinę zimniej ale zobaczymy co z tego wyniknie. Przyznam szczerze, że nie chciało mi się nawet malować, postawiłam na krem tonujący z Ziai któremu ponownie dałam szansę, gdyż pisałam o nim jakiś czas temu, że był kompletnym bublem- zobaczymy jak ten się spisze ;-) Tusz na rzęsy, lekki kontur twarzy, rozświetlenie i po krzyku o brwiach nie wspominając bo to podstawa. Dziś przychodzę do Was z makijażem który wykonałam już jakiś czas temu po zakupie pierwszego cienia w kremie z Maybelline.


      Twarz:      

  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  • puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  • korektor pod oczy Bell.

       Oczy:       

  • Maybelline, Color Tattoo, 40 Permanent Taupe,
  • czarny cień Inglot,
  • cień Kobo 104 Pale Peach,
  • biały, perłowy cień Lovely,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Sleek,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.

       Brwi:       

  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate,
  • Maybelline, Color Tattoo, 40 Permanent Taupe.




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. Piękny ten makijaż ! U mnie też gorąco,że wysiedzieć się nie dla i dlatego uwielbiam zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;) Te cienie w kremie są boskie

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie zazdroszczę Ci tak pięknie wyregulowanych i zadbanych brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje makijaże są cudowne :)) ! uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, uwielbiam takie przydymione oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu kupić tą farbę mufe ;) A makijaż świetny, jak latem daje tylko jakiś sprawdzony podkład który nie spłynie , bronzer , rozświetlacz , tusz i oczywiście robię brwi ;) Taka codzienna rutyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie roztarte cienie. Ładnie harmonizują ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Ci bardzo ładnie, starannie i super podkreśla Twoje oczy :-) Powiem tak - też się smażę i powoli mam tego dość XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie :) jestem makijażowym antytalenciem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Ten kolorek wygląda u Ciebie super ;) Również go posiadam ale ja używam go jako eyelinera ze względu na moją opadającą powiekę, gdyż nałożony na całą powiekę się roluje

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dzisiaj o 12.00 w CIENIU było 40 stopni..I tak od kilku dni, a dziś w nocy po tych upałach mają być burze także boje się co to będzie..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny makijaz :) zreszta sliczne oczy masz :)

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło :D musiałabym się pokusic o taki cień z Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie makijaż idealny :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, lubię takie czekoladowe brązy, ładnie się komponują z niebieską tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny make-up :)

    ja tam zdecydowanie bardziej preferuję ciepłe dni, więc staram się nie narzekać :)
    tym bardziej, że narzekaniem na pogodę nic nie zmienimy, więc o wiele łatwiej jest ją po prostu zaakceptować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę wiedzieć ile czasu Ci zajmuje taki makijaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W taką pogodę trudno wytrzymać z pełnym makijażem twarzy :c

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę, że potrafisz się tak malować. ile ja bym dała aby choć raz mieć taki makijaż :P Kochana zrób taki makeup, najprostszy smookey eye czy ccos krok po kroku :( :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo efektownie! Nikomu się nie dogodzi! Ale niestety jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma:) Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super, uwielbiam taka kolorystyke :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten makijaż idealnie podkreśla Twoją tęczówkę :)
    Mnie przerażają już te upały :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny makijaż (:
    Czy mogłabyś polecić mi jakąś paletkę do podkreślenia brwi? Chciałam zaznaczyć, że to będą moje początki. Dotąd nie malowałam brwi. A chciałabym to zmienić i nadać im fajny kontur.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wykonanie:) Uwielbiam Color Tattoo z MNY!

    OdpowiedzUsuń
  25. czemu ja nie umiem się tak śiwetnie pomalować :-/

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny make up w moich ulubionych barwach zakochalam sie

    OdpowiedzUsuń
  27. piekny makijaz :) koniecznie musisz zaczac nagrywac jak je robisz :) cudne

    OdpowiedzUsuń