Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 1 lipca 2013

Kolejne zdobycze z Drogerii Natura.



Znów od dłuższego czasu chodzą za mną zmiany, zmiany na lepsze ale muszę się w końcu za siebie wziąć ;-) Mamy kolejny nowy miesiąc, tym razem lipiec a pamiętam jak jeszcze niedawno pisałam o początku czerwca. Niestety pogoda wczoraj spłatała nam figle gdyż już mieliśmy jechać nad jezioro musiały nadciągnąć chmury zaś dziś od samego rana przepiękne słońce - jak miło ;-)  Już Wam nie będę pisała, że na blogu kolejny zastój bo przecież ile można i nie będę obiecywała poprawy po raz setny. Mam jedynie nadzieję, że z tym nowym miesiącem pojawi się nowa energia i posty same będą się tworzyły lekką ręką. Tymczasem mam do pokazania zakupy z drogerii Natura poczynionych jakieś 3 tygodnie temu. 



Jak mogłyście zauważyć na początku czerwca zaopatrzyłam się w wychwalany przez niektóre z Was podkład Essence Stay all day tyle tylko że w odcieniu 10 który stał się w przeciągu jednego opalania za jasny dlatego też aby nie mieszać już dwóch różnych podkładów ze sobą postawiłam na identyczny tyle tylko że trochę ciemniejszy.  Jego koszt to jakieś 15 zł


Kolejnym produktem jest tusz do rzęs również z Essnece, bardzo go lubiłam a że mój Maybelline jest już na wykończeniu z miłą chęcią do niego powróciłam. Czeka on na swoją kolej gdyż  mama używa jego poprzednika ale jakoś końca nie widać ;) 


Przy okazji wizyty była promocja na wybrane kosmetyki marki Kobo obok której nie mogłam przejść obojętnie. W moje ręce wpadł bronzer z drobinkami w najciemniejszym kolorze ale i tak, prezentuje się on na mojej buzi znakomicie ;-) Jego koszt podczas promocji to o ile dobrze pamiętam 9,99 zł ;-) 


Na koniec moje paznokcie przed ostatnią wizytą w szkole na zajęciach, teraz wyglądają całkiem inaczej chociaż szczerze mówiąc nie jestem do nich w 100% przekonana ;) Tymczasem zabieram się za obiad bo ćwiczenia już odbębnione ;-)

Miałyście może styczność z którymś z tych produktów ? Przypadł Wam jakoś szczególnie do gustu ? ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. Fajny ten bronzer :) Tusz z essence miałam ale niestety nie polubiliśmy się :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś zadowolona ze szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ze szkoły jestem nawet nawet zadowolona, chociaż mogłoby być więcej zjazdów ;-)

      Usuń
    2. Tak samo i ja podchodzę do swojej. A czego was uczą? Chodzi mi o technikę makijażu.

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc w tej szkole było wszystko i nic. Większość z tych rzeczy wiedziałam w praktyce a niżeli w teorii. Grunt, że będzie na to papier ;-)

      Usuń
  3. dobry ten podkład? nie słyszałam jeszcze o nim za wiele.

    bronzer z drobinkami mam i nie lubie przez te drobinki własnioe

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnych z tych kosmetyków nie miałam, ale kiedyś kupię ten podkład i tusz do rzęs, bo bardzo mnie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podkład przypadł mi do gustu, ale i bronzer wygląda całkiem fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten tusz z Essence, również bardzo go lubiłam ale teraz chcę zakupić jego nową wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten tusz oraz eyelinera i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałości ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm. u sb nie widzialam takie podkaldu,szkoda bo bym z checia wyprobowala;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami aż trudno uwierzyć, że czas tak szybko leci, ponad połowa roku za nami.
    Co do kosmetyków miałam kilka miesięcy temu ten tusz i byłam w miarę zadowolona. Ciekawa jestem podkładu : )
    +bardzo ładne paznokcie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten podkład z Essence. Jestem w trakcie jego testowania, ale na razie sprawdza się całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pazurki ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem tego podkładu, nie wiedziałam że to taka tanioszka - grzech nie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie ten pokdład essence jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam wszystkie te produkty , same perełki :) zapraszam do mnie http://kolorowelovvve.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio myślalam nad zakupem tego podkładu, ale postawiłam jednak na jego 'brata' , z którego jestem zadowolona ;))


    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Kobo obecnie kupuje tylko szminki ,cienie,pudry nie powaliły mnie na kolana i juz w nie nie inwestuje;) podkład z Essence kiedyś próbowałam ale najjaśniejszy kolor był dla mnie duuzo za ciemny ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego z tych produktów. Dawno nie robiłam zakupów kosmetycznych i póki co (mam nadzieję), że obejdę się bez tego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie posty, tylko nie wiem dlaczego ;p Ile nowości! :) Jestem bardzo ciekawa tego bronzera. A nad tym podkładem kiedyś się zastanawiałam, ale w końcu zrezygnowałam.
    Co do wyglądu mojego bloga, byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. używam tego tuszu i jestem baardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń