Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 16 lipca 2013

Kosmetyczne uzupełnianie braków vol 2.


Dostałam SZLABAN NA KOSMETYKI! :-) W sumie to należało mi się, gdyż jak już wiecie we czwartek przyszła do mnie paczka z mintishop  która pojawi się w kolejnym poście, zaś dzień później wybraliśmy się do Zamościa.




Oczywiście jak większość z Nas miałam przygotowaną listę której chciałam trzymać się kurczowo ale tak jak to zazwyczaj bywa nie bardzo się udało? ;P Cień z My Secret, matowy błyszczyk z Essence oraz Tint z Bell są nadprogramowe zaś reszta całkowicie kontrolowana ;-) Wiedziałam, iż szybko nie odwiedzę Natury, której niestety nie ma w moim mieście zaś w sąsiednim nie wiem kiedy po raz kolejny będę stąd też tyle rzeczy.  Naoglądałam się recenzji na youtube, naczytałam się ich na blogach i wyszło jak zwykle! A TO WSZYSTKO PRZEZ WAS! :-) 

Essence All About Matt Fixing Loose Powder ( 14,99 zł  )
Pigment KOBO Cornflower ( 9,99 zł  )
Catrice Matt Mousse Makeup ( 20,99 zł  )

Green Pharmacy  Jedwab w płynie ( 7,99 zł  )

For your Beauty zapasowe gumki do zalotki ( 1,99 zł  )
Maybelline Color Tattoo ( 21,99 zł  )
Essence Stay Matt Lip Cream ( 7,99 zł )oraz
Bell LIP tint ( 10,99 zł )
Golden Rose biała i turkusowa kredka (  ok. 9 zł za dwie )

A teraz RZECZY SKLEROZA! ! ! :D czyli te o których zapomniałam napisać we wcześniejszej notce. Od kiedy zakupiłyśmy szampon Diplony z Biedronki stał się on moim ukochanym i w zapasie mam jeszcze jedną buteleczkę bo to, jak działa na moich włosach - POEZJA! ;-) Chciałam również jakiś olejek do opalania który będzie posiadał chociażby minimalna ochronę gdyż przyspieszacz z Sorayi nie posiada żadnej i wybór padł na kokosowego Daxa o którym mogę powiedzieć tyle, praktycznie brak zapachu za to chamski, świecący się brokat. Nie tego się po nim spodziewałam, drobinki tego brokatu są tak suche i trudne do usunięcia że to głowa mała. OFF ma tak przyjemny zapach, że mogłabym się nim psikać na okrągło ♥ Będąc u mojego TŻ w domu był to produkt niezbędny ;-) Maszynki i żel do golenia to standardowy zestaw każdego miesiąca. 

Diplona Szampon do włosów (  ok. 11 zł  )

Dax kokosowy olejek do opalania (  16,99 zł  )
Off przeciwko komarom (  12,99 zł  )


Gillette series pianka do golenia (  6,99 zł  )

Wilkinson Xtreme3 Beauty (  7,99 zł  )




Zapraszam Was również na FACEBOOKA na którym możecie być ze mną w stałym kontakcie ;-) !

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



70 komentarzy
  1. Mam ten olejek z Daxa ale mój pachnie i to dość mocno :D niestety jest dość lepki i faktycznie ma dużo brokatu (upierdliwego w dodatku). Nadaje się nad wodę ale do codziennego użytku raczej nie :) No, chyba że nakładany w znikomych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, pouzupełniane! Biedronkowy szampon o ktorym wczesniej zapomnialas- moze byc rzeczywiscie ciekawy :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten jedwab używam używam i nie wiem co onim myśle. A gdzie kupujesz dermacol?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigment Kobo genialny! Pasowałby mi do paznokci z mojego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już przestałam robić listę bo nigdy nie udało mi się trzymać ściśle tego co na niej było :) pokaż na oczku koniecznie cien Tatoo, zastanawiałam się nad zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kokosowy olejek do opalania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. baardzo fajne zakupy :) puder essence jeszcze musi zawitac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej gdzie tak tanio upolowałaś żel dla męszczyzn do golenia?

    OdpowiedzUsuń
  9. to się nazywa uzupełnienie zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten jedwab z GP ale przyznaję, że zaciekawiłaś mnie tym szamponem z Biedronki - nigdy wcześniej nie zwracałam na niego uwagi

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, to bardzo miłe, ale jednak w ciągu dnia moja buzia lubi się świecić, więc puder jest mi niezbędny :(
    Zastanawiam się teraz między tym z kryolanu a tym z essence, bo tańszy ;p
    Również lubię zapach off'a <3

    OdpowiedzUsuń
  12. I kolejna dawka nowości, widzę tutaj kilka perełek, puder i matowy błyszczyk z Essence przez wiele osób są polecane. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten puder essence jest świetny, a maszynki z ostatniego zdjęcia są moimi ulubionymi

    OdpowiedzUsuń
  14. ja musze sobie w koncu kupic zalotkę, mam długie rzęsy i jak sobie je dodatkowo pokręce to już ogole powinny być mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo taki jedwab to bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzależniona;D. Kusi mnie ten szampon, słyszałam już kilka pozytywnych opinii! No i niestety zlikwidowali u mnie Naturę, przy najbliższej okazji muszę nabyć tam zachwalany kamuflaż z Catrice ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. o... ten matowy mus od Catrice polecasz? już kiedyś chciałam się na niego skusić, ale w końcu nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem fajne produkty.
    dzięki, że do mnie wpadłaś, lubię kosmetyki więc będę częściej cię odwiedzać;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrób jakiś makijaż z tym pigmentem z Kobo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem szalenie ciekawa pigmentu bo kolor ma booooski <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lip tint z Bell ostatnio robią furorę na blogach. To chyba zasługa Biedronki, która niedawno miała je w swojej ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa tego tintu z bell ;)
    I pigment z kobo piekny kolor!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty to musisz mieć rekordową koleckję kosmetyków:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny nagłówek i ciekawy blog;3
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oo ale zakupki poczyniłaś :) Jejku ale mnie u Ciebie nie było :/
    muszę się poprawić :)
    Ja uwielbiam pigmenty z KOBO <3 mam 5 i wszystkie kocham nad życie! :) BArdzo się opłaca je po promocji kupić :)
    I ten fixujący puder z Essence też mam i jestem mega zadowolona :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. oooooo widze mój ukochany tint, no i błyszczyk z Essence. Z jedwabiu tez będziesz zadowolona, no i pigment z kobo wymiata...mam ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor pigmentu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy! Mam Pytanie. Czy często używasz zalotki? Czy twoje rzęsy, na tym nie ucierpiały?

    OdpowiedzUsuń
  29. no coś Ty kochana! w tych spodniach każdy wygląda dobrze uwierz mi! :)

    jaaaa ten pigment kobo ma fenomenalny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Czarny cień Maybelline? Jestem ciekawa co Ty z nim kombinujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem ciekawa tego 1 pudru właśnie jeden mi sie kończy . może zakupie właśnie ten . Dzięki za poradne co do biedronkowego szampkonu musze zainwestować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. haha, zabawnie to brzmi, no ale cóż.
    Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Off na komary to świetna sprawa. Bardzo lubię pigmenty KOBO - mam większość w swoich zbiorach ;-) Wiele osób chwali cienie w kremie Maybelline, ale jakoś nie mogę się przemóc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz przecudny nagłówek ♥
    Wiem, to nietematyczne, ale musiałam to napisać c:

    OdpowiedzUsuń
  35. Color tatoo również mam i jestem wielką fanką tej serii jest tak cudownie napigmentowana i nie osypuje się np na policzek , Ah piękne :D ! A pigment który kupiłaś - no nie zakochałam się całkowicie w tym kolorku :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ten kokosowy olejek do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pigment ma przepiękny żywy kolor! Chciałabym go zobaczyć w akcji ;) A co do szamponu Diplona. Chciałam go kupić, jednak tyle się naczytałam negatywnych recenzji, że zrezygnowałam. A tu proszę, u Ciebie działa jak marzenie! Muszę go chyba jednak zdobyć, widziałam jeszcze w jednej z Biedronek ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pigment z KOBO <3 AAAAA piękny!
    A olejek z DAXa mam, używam i chwalę sobie :) Poza tym bosko pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. z diplona miałam odżywkę była fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Interesuje mnie ten kokosowy olejek do opalania :) Uwielbiam kokos :P Dużo dobrego słyszałam o maszynkach Wilkinson ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. zuzylam diplone ale nie bylamz zadowolona, musze odkurzyc swoja zalotke;P

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam green pharmacy, na moich włosach odżywki się super sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zakupy, aż przyjemnie obejrzeć :-)
    Najbardziej wpadł mi w oko ten pigment Kobo :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jedwab GP jest moim zdaniem genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakupy dość spore, w bardzo rozsądnych cenach - więc sądzę, że było warto!
    Kobiety chyba muszą się dzielić na dodatkowe dwie kategorie, ponieważ osobiście nie należę do tych, które uwielbiają mieć górę różnorodnych kosmetyków. Mogę czytać wiele recenzji, które mnie zaciekawią jednak jak myślę, że muszę iść i tego szukać w szczególności w moim malutkim miasteczku to wole pozostać przy tym, co mam sprawdzone na własną rękę. Przyglądam się temu chabrowemu pigmentowi.. kolor mnie urzekł :) Pozdrawiam serdecznie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne nowości, pigment kobo ma śliczny odcień. Też używam zawsze męskiego żelu gilette do depilacji i tych samych maszynek,

    OdpowiedzUsuń
  47. Tradycyjnie zaszalałaś :) Miałam kupić ten olejek firmy Dax, ale dobrze, że napisałaś o tych drobinkach :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne nowości :D
    cudowny pigment :)
    muszę spróbować kiedyś tex fixong powder z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Color Tattoo - uwielbiam.... mam większośc kolorów(bynajmniej wsyzstkie dostpene u mnie w mieście:)) i jestem zachwycona... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też zazwyczaj mam ambitnie listę zakupów, której mam nie przekraczać, ale... to wszystko mija jak tylko przekraczam drzi drogerii :) mają tam chyba jakąś magiczną moc wyłączania silnej woli :D zakupy bardzo ciekawe, nie miałam większości z tych rzeczy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  51. No trochę tego masz, nie dziwę się że teraz grozi Ci szlaban na kosmetyki :D. Ja nie używałam żadnego z pokazanych przez Ciebie kosmetyków, dlatego z chęcią przeczytam ich recenzje za jakiś czas :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurcze! Na prawdę się kruszył? Może u mnie się nie kruszy dlatego bo zawsze przed nałożeniem tuszu nakładam baze od eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękny kolor pigmentu od kobo, jestem ciekawa jak będzie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja zawsze stara się trzymać listy i kończy się na staraniu;) A to jakiś fajny lakier, a to kredka...
    Fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. O matko jak ja się teraz ciesze, że nie mam Natury u siebie jakoś bardzo w pobliżu ;DDD A kochana jakie zmiany na blogu :D jak mnie tu dawno nie było jej ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. niczego z tych rzeczy nie miałam, aż dziwne bo tyle tego pokazujesz! czy ten jedwab w płynie jest lepszy od biosilka?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę tu parę moich ulubieńców!
    pozdrawiam ♥♥♥
    / http://annetteaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. super zakupy:) Bardzo lubię. A u mnie o płynie micelarnym, zapraszam:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  59. sporo tych zapasów, ale niektóre produkty mnie zaciekawiły. szczególnie ten jedwab w płynie i cień z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  60. niezłe zakupy :D
    zainteresował mnie color tattoo - coś więcej o tym produkcie?

    OdpowiedzUsuń
  61. muszę sobie kupić ten jedwab a z Diplona miałam odzywkę poza cudownym zapachem nie zrobiła na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten jedwab muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  63. to czekam, bo mam na niego chrapkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam błyszczyki w essence stay with me oraz stay matt. Dzięki vlogerkom i blogerkom poznałam tą genialną firmę, dzięki której możemy użytkować kosmetyki najczęściej dobre jakościowo za niewielką kwotę pieniężną. Żałuje tylko, że essence nie ma w Rossmanach. Muszę wypróbować ten tint z Bell. Ciekawe, czy jeszcze dostanę go w biedrze.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hah, ja też mam kupić kilka rzeczy, a i tak kupię dużo więcej. :D Mam nadzieję, że napiszesz coś o pudrze z essence, bo jestem ciekawa go. :)

    OdpowiedzUsuń