Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 12 lipca 2013

Kosmetyczne uzupełnianie braków z Rossmanna + zapowiedź.


Cześć dziewczyny! ;-) Jako, że iż dawno nie było u mnie haul'u ( dobre żarty dziewczynko :P ) postanowiłam pokazać Wam część kosmetyków które nabyłam w Rossmannie ale także aptece. W tym miesiącu ograniczyłam się totalnie do minimum ale siedząc teraz i tak patrząc na zdjęcia widzę, że zapomniałam jeszcze o kilku rzeczach ;-) W przyrodzie nic nie zginie, nie ma co się martwić. Wybieramy się dzisiaj z moim TŻ na kolejne zakupy tym razem do Zamościa więc pokażę jeszcze haul właśnie stamtąd. Chciałabym, aby pogoda nam dopisała ale z tego co widzę za oknem, kiepsko będzie. W ogóle coś ostatnio widoki za oknem zaczęły szaleć, normalnie jak nie lato, gdzie to SŁOŃCE? gdzie UPAŁY

Maybelline, Color Rattoo 24 hr 40- Permanent Taupe  ( 23.99 zł )


DERMACOL, MakeUp Cover 208  ( ok. 23 zł )
La Roche Posay, Effaclar Duo [ recenzja ( 49.00 zł )
Joanna, Naturia Color Farba do Włosów Nr 243 Czarny Bez  ok. 7 zł )
Loreal, Ideal Soft- plyn miecelarny  14.99 zł )
Sara Lee, Clinomyn Whitening 10 zł )

ZIAJA MED, Matujący krem do twarzy SPF 50+
oraz
ZIAJA MED, Żel myjący antybakteryjny ( 18.30 zł )


Kilka z Was chciało zobaczyć jak wyglądają moje włosy po malowaniu ich farbą Garnier Olia 3.0 bardzo ciemny brąz. Niestety nie jest to raczej produkt przeznaczony dla moich włosów. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć odrostów, mogłabym Wam wtedy pokazać jak szybko się ona wypłukała. Zazwyczaj , jak już wiecie, używam Joanny i sprawdza się świetnie tak po Garnierze odrosty miałam dwa większe a niżeli powinnam i nie to efekt szybkiego przyrostu długości włosów ale właśnie spłukania koloru. Nie wiem czy inne dziewczyny również mają takie spostrzeżenia co do niej, ale tak się u mnie niestety działo. Fakt faktem po użyciu tej farby włosy miały brązowe refleksy, nie były kruczoczarne  dlatego za to jednak dostaje ode mnie plusa ;-) 



Na sam koniec chciała pokazać Wam moje zamówienie z Mintishop które poczyniłam jeszcze jako spóźniony, a nawet bardzo, prezent urodzinowy w sumie można by  rzecz że imieninowy ;-) Wysyłka ekspresowa i te opakowania- POLECAM ♥   Możecie jak na razie zobaczyć jedynie kolejny bronzer, tym razem W7, do mojej kolekcji - nie mogłam się oprzeć, ach MY KOBIETY ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



57 komentarzy
  1. Spore zakupy :) Ja na szczęście nie farbuję włosów, ale niektóre farby faktycznie się wypłukuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zbieram sie do zamówienia Mintishop i też mam na oku ten bronzer i jeszcze bazę pod cienie z Elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorek włosów :)

    A zakupy fajne, mój bronzer z W7 się kończy więc pewnie się skusze ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż co zamówiłaś z Minti :) Ja właśnie czekam na swoje pierwsze zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy. Mnie jakoś bardziej podchodził effaclar K niż duo.Mimo że nie mam cery trądzikowej zimą robię sobie kuracje triacnealem już chyba z 4 opakowania zużyłam. Każdemu czasami coś wyskoczy a ten krem- maść świetnie oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jakie urocze opakowania z tego sklepu - musze zobaczyć co ciekawego mają w swojej ofercie i znając życie coś na pewno wpadnie mi w oko :) !
    Z Twoich zakupków używam
    Loreal, Ideal Soft- plyn miecelarny i jetsem z niego bardzo zadowolona :) Jeden z lepszych płynów micelarnych jakie używałam.

    Oj tak pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza :( u mnie również zanosi się na deszcz.. tak czy tak życzę udanego wypadu i miłego dnia ;* ! aaa i udanych zakupów oczywiście też :D !

    Pozdrawiam,
    twowayto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest najgorzej z tym tuszem :)
    Bardzo jestem ciekawa tego podkładu z dermacolu, a zamówienie wygląda bosko! chyba sama się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie pakują paczuszki w tym sklepie, cieszy oko :) Dużo słyszałam o tym bronzerze z W7, strasznie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no sporo rzeczy też mam na swojej liście zakupów, szczególnie dermacol i bronzer w7 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. produkty dosyć dobrze znane, ale najbardziej lubiany jest przeze mnie DERMACOL :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam sporo pozytywnych opini o tej farbie do włosów. Ja jednak nie farbuję włosów, moze kiedyś :) Musze sobie kupić też w końcu jakiś krem do twarzy z spf +50, bo to słońce zniszczy mi skórę kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie prezentują się Twoje zdobycze z mintishop, śliczne są :) zapraszam na konkurs, do wygrania ciuszki :)http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten cień Permanent Taupe, początkowo byłam bardzo niezadowolona, bo kolor był inny niż w opakowaniu, ale w końcu się do niego przekonałam :). Na dermacol czaję się już od dawna, ale zamówię kilka tych małych opakowań, żeby dobrać sobie kolor, bo w internecie są przeróżne wzorniki. Jestem ciekawa tego zamówienia z Minti :))

    OdpowiedzUsuń
  14. też sotsuję tę ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny KUB :))) Bardzo lubiłam swego czasu farbować włosy Joanną Naturią, ale jestem zawiedziona, że Olia tak szybko się wymywa :( Byłam napalona na tą farbkę, ale moje zdekoloryzowane włosy bardzo szybko się wypłukują nawet z mocniejszych fryzjerskich farb, więc chyba nie ma sensu kupować tej...
    Dermacol - rewelacyjny kosmetyk :) Bardzo mi się podobają Twoje zakupy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Farby z Joanny używałam dość często ale teraz skóra głowy mnie po nich swędzi. Aż dziwne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zakupy :D ciekawa jestem pozostałych produtków z Twojej paczki :) muszę kiedyś wypróbować ten bronzer

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie ten krem Ziaji 50+ ;). Mi ostatnio nie sprawdzają się kosmetyki tej firmy,

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa kremu matującego z Ziaji :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dermacol i uwielbiam ;) Effaclar planuje w najbliższym czasie zakupić oraz W7 , czekam na resztę przesyłki z mintishop, coś mi się jakaś paletka tam wydaje że jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja uwielbiam kupować kosmetyki. :< słabość ma jest dla mnie okrutna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się udało kupić Effaclar duo za 35 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super te opakowanie z Mintishop ;) Bardzo ciekawy haul

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja chyba też kupię tą Naturię jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ogromnie ciekawa co jeszcze kryje się w paczuszce od minti ;
    ja też kilka dni temu stałam się szczęśliwą posiadaczką color tattoo, z tym że w odcieniu turkusowym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dermacol i Effaclar duo - jedyne znane mi produkty. Jestem z nich bardzo zadowolona! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś w Auchan widziałam ten płyn micelarny L'Oreal w regularnej cenie 2 zł niższej niż w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Troszkę się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie cale szczescie dzis upal :) az dzwine, bo zadnego z kosmetykow ktore kupilas nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę moje ukochane Effaclar DUO :D Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie Honolulu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten micel z Lirene chętnie bym wypróbowała, ale póki co miceli mam aż nadto ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze Garnier Olia, ale raczej się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  33. cień z Maybelline też miałam kupić ale ostatecznie zrezygnowałam bo mam się ograniczać jednak i tak nie za dobrze mi idzie , jednej rzeczy nie kupię a kupię inne ;)
    ciekawi mnie płyn micelarny z Loreal oraz filtr SPF Ziaja Med .

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem bardzo ciekawa tych kosteykow Ziaji.... będzie jakaś recenzja? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zakupki......włsoki mają ładny kolor nei wiem czemu narzekasz..moje sa w tragicznym stanie wiec twoje wrecz ubóstwiam :) jaki masz kolor Dermacolu ? i czemu tak duzo zapłaciłas za niego ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zakupy, ciekawi mnie color tatoo :) Zamawiałam już dwa razy z minishop i rzeczywiście rzeczy są przepięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie Olia też niestety szybko się wypłukała, zrobię jeszcze jedną próbę i jeśli będzie tak samo, to raczej już do niej nie wrócę.
    Z Twoich zakupów najbardziej ciekawa jestem płynu micelarnego z Loreala, podobno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za farbami Joanny, gdyż bardzo szybko schodzi z włosów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Noo opakowania śliczne mają :P
    A farbę Naturia zawsze mojej mamie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super!! Zakupy widzę udane :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  41. o, a kiedy będzie więcej z Minti? Też skusiłam się na Taupe z Maybelline, ale u mnie jednak momentalnie spływa ;] Szkoda bo kolor piękny :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepraszam,że tutaj ale nigdzie nie mogłam znaleźć maila do Ciebie, a ten stary który mam nie wiem czy jest aktualny. Mam do Ciebie prośbę. Czy wiesz może jak u mnie w archiwum zrobić odstęp między rokiem 2012/2013. Męcze się już z tym pare dni, ale kompletnie nie wiem jak to ma być.

    OdpowiedzUsuń
  43. No właśnie próbowałam tak, ale nic nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham Maybelline color tattoo! Effaclar Duo testuję sobie i narazie bardzo chwalę.. :)
    A z Honolulu będziesz zadowolona, mój ulubiony bronzer:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa jestem jak się Dermacol sprawdzi :) Podobno dobrze go mieszać z innym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zakupy choć nic z tego nigdy nie miałam :) Chętnie poczytam recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że zakupy bardzo udane. Sego czasu "chorowałam" wręcz na ten bronzer :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja mam ten cień Taupe, ale jakoś rzadko po niego sięgam. Wolę jednak zwykłe cienie nie kremowe. Reszta zakupów widzę bardzo udana, pokaż co tam jeszcze w Minti kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  49. B-QLL? Był u mnie w mieście koncert w niedzielę i byli :D Kurcze, mogłam pójść :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Sprawdza się ten płyn L'Oreala?

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten żel z ziaj ale jeszcze go nie używałam.Ciekawa jestem jak płyn micelarny się sprawdzi muszę się sama na niego skusić ;)

    Jak mogę zapraszam do siebie na rozdanie do wygrania kosmetyki z Pharmaceris ;)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2013/07/zapraszam-na-konkurs-z-okazji-ii.html

    OdpowiedzUsuń