Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 23 lipca 2013

Makijaż inspirowany Egiptem.


Witajcie ;-) Dziś przychodzę do Was z makijażem na konkurs u Malwiny której temat ściśle związany jest, jak możecie już zobaczyć po temacie z Egiptem ;-) Wiem, że może nie do końca jest on taki jak powinien być ale czemu by nie spróbować. Do odważnych świat należy. Tak, obcięłam grzywkę i wiem teraz że to był głupi błąd niestety, ale cóż ... trzeba poczekać aż odrośnie ;-) 



      Twarz:      

  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  • puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  • korektor pod oczy Bell.


       Oczy:       

  • baza pod cienie Hean,
  • beżowy cień My Secret,
  • kobaltowy pigment Kobo
  • niebieski cień Kobo (niestety nr. nie pamiętam)
  • brązowy cień Kobo 116 Dark Chocolate,
  • złoty pigment No Name,
  • czarny cień Sleek,
  • biały cień MIYO,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Sleek,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.

       Brwi:       

  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate.

Myślę, że takie makijaże będą się pojawiały coraz częściej bo nieźle się przy tym bawiłam ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



58 komentarzy
  1. Jaka Ty jestes piękna !!! cudowny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobasz w grzywce. Wyglądasz naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Ładnie ci z grzywką :)

    Zapraszam do siebie:
    kosmetycznellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż ;D moim zdaniem ładnie Ci w grzywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spojrzenie mega! a całość wygląda tak jak powinna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Niczym Kleopatra :D Poproszę więcej takich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci to wyszło. Od razu mam skojarzenie z Kleopatra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kleopatra jak się patrzy! w grzywce nie jest źle przecież, więc jak dla mnie spokojnie mogłaby zostać :) ostatnio zawędrowałam do posta, gdzie byłaś blondynką ;o zupełnie inaczej, inna osoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze nowa fryzurka? ;)
    Super makijaż.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę :) i rzeczywiście, od razu skojarylas mi sie z Kleopatrą ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz piękne oczy. <3 Makijaż oczywiście też świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż skojarzył mi sie z Kleopatrą :D a grzywki dlaczego żałujesz? na moje jest cudna i fajnie Ci w niej :) ja sama noszę grzywke od lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. woow, makijaz oka przecudowny ;) Tylko jedynie na ustach to zloto mi nie za bardzo przypada do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz masz bardziej "egipską" fryzurę. :-)

    Makijaż cudny - jak z "Kleopatry".

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie widać Egipt:) jak Kleopatra:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow wow wow
    co za pomysl!
    oczy wygladaja mega!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty nawet masz taka egipska urode troche hehe a makijaz to pokazał:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, makijaż rewelka :D A prosta grzywka pasuje tu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. prawie jak Kleopatra :) sliczne oczko

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietnie wygladasz w tej fryzurze!Wloski zapuszczaj,ale grzywke mozesz spokojnie zostawic,bardzo Ci pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja uważam, że z grzywką jest nieźle:) Tylko pewnie trzeba codziennie prostować. Na szczęście, jeśli się nie czujesz to jest ona dosyć długa, więc nie będziesz bardzo długo czekać aż odrośnie.

    Makijaż iście egipski. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie umalowane oko, ale usta to kolor paskudny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie Ci się to udało, można poczuć Egipt! :D I te usta:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny! szkoda że ja tak nie umiem malowac;/

    OdpowiedzUsuń
  26. przepieknie Ci wyszło:) jak kleopatra

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna z Ciebie Egipcjanka ♥ podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba. Śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastycznie to wszystko wygląda. Jedynie usta do mnie nie przemawiają. Ale to ma być Egipt... i wszystko już współgra na 100 procent (:
    PS. Też niedawno obcięłam grzywkę i żałuję tego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo coś nowego, a jaka perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie to wygląda ;) Idealnie pasuje do tej grzywki, ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny :) w tej grzywce to jak Egipcjanka trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  33. W tej fryzurze całkiem Ci do twarzy a z grzywką jest inaczej - nie powiem, że źle :-) Podoba mi się inspiracja :-) Brakuje mi tylko soczystego turkusu, bo przecież Egipt to czarne smoliste kreski, przepych złota, niesamowicie niebieskie morze i turkusowe głębie. Nie mniej jednak bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Makijaż genialny! Czemu błąd? Myślę, że grzywka Ci pasuje tylko chyba lepsza byłaby prosta (bez cieniowania) i krótsza (podejrzewam, że pewnie była krótka tylko odrosła) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. alez sliczny! naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz jak Kleopatra:) brakuje mi tu tylko złotej kolii:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ło, świetny makijaż ;o tzn. ja bym sie tak nie pomalowała, ale na jakiś pokaz czy coś, super:)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudny ten makijaż na prawde

    OdpowiedzUsuń
  39. woooooooooooooooooow.. jakie cudo ;o powaznie !! to oko zrobilas genialnie ;) a wgrzywce nie wygladasz tak zle ;DDD wiadomo trzeba sie przyzywczaic alee podoba mi sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny make up !! :)))) Jestem pod wrażeniem <3 idealne odzwierciedlenie tematu!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z Twoim kolorem oczu komponuje się idealnie! Bardzo profesjonalny! jestem pod wrażeniem i uważam, że zdecydowanie możesz liczyć na nagrodę! Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wyszło, dodaje na stronkę, dziękuje za udział w konkursie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nominowałam Cię do Libster Blog, więcej tutaj http://adziaem.blogspot.com/2013/07/libster-blog-award-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super! strasznie mis ie podoba:)

    OdpowiedzUsuń