Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 18 lipca 2013

Mintishop'owe love ♥


Witajcie! ;-) Jak już Wam wspominałam złożyłam zamówienie na MintiShop a teraz wypadałoby pokazać co wpadło w moje sidła ♥ Mimo iż urodziny miałam dosyć dawno to jednak pojawił się jeszcze jeden prezent a raczej $$. Co jak co ale my dziewczyny doskonale wiemy co zrobić z gotówką szperając po internecie, nie mogło się to inaczej zakończyć jak tylko zakupami on-line ;-) Chciałam Wam szczerze polecić ten sklep internetowy ponieważ wysyłka jest ekspresowa, dokładnie po 26 godzinach od nadania była już u mnie. W pudełku znajdowały się: 


Sleek Au Naturel.

Jedno z moich kosmetycznych marzeń zostało w tym momencie spełnione. Od czasu kiedy był wielki boom na te paletki wiedziałam, że chociaż jedna z nich będzie musiała być moja i tak też się stało. W niedalekiej przyszłości będziecie mogły zobaczyć makijaże przy użyciu właśnie tej palety ;-) 

Technic High Lights.

Dużo dobrego słyszałam zarówno o rozświetlaczu z Benefitu jak i o tym jednak nie mając jeszcze nigdy styczności z żadnymi innymi kosmetykami płynnymi a niżeli podkładami postawiłam na tańszy odpowiednik. Przyznam się, że na początku zrobiłam sobie okropne plany, teraz jest już o wiele lepiej. Z czystym sercem mogę polecić Wam ten kosmetyk jeśli jeszcze nie miałyście z nim styczności. Tworzy przepiękną taflę na naszych szczytach kości policzkowych


 Bronzer W7 Honolulu.


Nie mogło oczywiście zabraknąć sławnego bronzera z W7 Honolulu. Byłam chyba jeszcze jedyną osobą która nie miała z nim styczności ;-) Gdzie tylko się nie pojawiłam na blogu czy też na kanale youtube pojawiały się makijaże czy też recenzje z jego udziałem. Stwierdziłam, że muszę spróbować. To nic, że w moich szufladkach znajdują się jeszcze ze 4 inne bronzery, przecież muszę również mieć i ten! :P Pierwszy kontakt z nim i pierwsza porażka, przesadziłam z nim i stworzyłam sobie dwa brązowe placki. O tyle dobrze, że paczka przyszła popołudniu i już nigdzie nie musiałam wychodzić z domu ;-) 

Royal gąbeczki lateksowe. 

Przy zamówieniach na stronach internetowych zawsze znajdą się rzeczy które przydadzą się w przyszłości, tak też było i z nimi. 20 sztuk gąbeczek za niecałe 9 zł ? Musiałam je mieć! Przecież jest to interes życia bo jakże by inaczej ;-) Jak powszechnie wiadomo, takie gąbeczki zawsze się do czegoś przydadzą, osobiście używam ich do utrwalania korektora pod oczami.

Pędzle Real Techniques, Hakuro i Royal

Pędzle były ostatnią rzeczą nad którą się zastanawiałam ;-) Wiedziałam na pewno, że chce przetestować któryś z pędzli Real Techniques i padło na tego maluszka. Mam zamiar używać go do konturowania twarzy, gdyż świetnie da się nim wyprowadzić prostą linię którą następnie rozblendujemy. Hakuro zaś to pędzelek do brwi który świetnie sprawdza się w postawionej mu roli, z farbką MUFE czy cieniem w kremie Maybelline  to duet a nawet trio idealne ;-)  Ostatni maluszek to pędzelek z Royal za śmieszne pieniądze  do smoky eye, precyzyjna kuleczka do zadań specjalnych! :P


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



59 komentarzy
  1. Ten bronzer W7 wielbię i nie zamienię na żaden inny. Fakt jest bardzo mocno napigmentowany i łatwo zrobić sobie nim krzywdę :)

    Z kolei ten rozświetlacz wciąż jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta paletka cieni, jakie są kolorki ;) chyba nude, a takie lubię najbardziej. Nie mogę się doczekać ich użycia, pokazuj czym prędzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czaję się na tą paletkę i nie mogę uwierzyć w to, że jeszcze jej nie mam. Niedługo urodziny więc może ktoś mi sprezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka jest fantastyczna, czaję się na nią i pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz mam i jest świetny, a reszta to takie małe kosmetyczne marzonki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki zamówiłaś :) Też mam paletkę Au Naturel i bez wątpienia jest moją ulubioną. Już nie mogę się doczekać mojego zamówienia z Minti :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam miętowe zakupy :) mam ten sam rozświetlacz i mogę potwierdzić, że będziesz zadowolona. Ja choruję na dodatkowe pędzle RT po tym jak zakupiłam sobie egzemplarz do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy- ten bronzer wygląda tak słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo pędzelki muśże jakie śkupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleka Au Naturel jest niezawodna do lekkich codziennych makijaży.
    Rozświetlacz dobrze sobie radzi jak na niską cenę.
    Bronzer Honolulu jest świetny, ale przy jasnej cerze trzeba uważać.
    Czyli z kosmetyków mam wszystko co kupiłaś, ale nie mam pędzla RT, a bardzo mi się on marzy. Moze kiedyś kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamawiałam już dwa razy z tego sklepu i nie dość że szybka przesyłka to jeszcze przepięknie zapakowane rzeczy. A Ty widzę kupiłaś same perełki :) Marzy mi się Au naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba bronzer z honolulu zapadnie mi w pamięci :P:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja ciągle zwlekam z zakupem tej paletki, nie wiem sama dlaczego ;p. Muszę ja w końcu kupić ;) I zainteresował mnie pędzelek z Royal, może przy następnym zamówieniu się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widze moj ukochany w7 <3
    faktycznie przesylka w mgnieniu oka!
    milego dnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  15. Z paletki Sleeka z pewnością będziesz zadowolona :) Jest świetna. Co do rozświetlacza z RT - myślałam o nim, jednak obawiam się, że nie będę umiała się nim posługiwać i chyba sobie odpuszczę jego kupno :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej drogerii. Podoba mi się nazwa- Honolulu :D a zestaw gąbeczek to fajna sprawa, starczy na długo ;) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, same skarby. Też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne te zakupy :D kurcze jestem gotowa się skusić na ten bronzer i rozświetlacz :D w sumie pędzle też fajneee aaaa :D szał ciał :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłas wszystko to o czym ja marze ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat lubię te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe rzeczy ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy! Też zrobiłam zamówienie w tym sklepie i nasze nabytki będą nawet podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy :D Ohh właśnie sobie przypomniałam, że dawno nie kupowałam nic online.. ^^
    Mam Dermacol, dosłownie tynk haha! Pożyczyłam go nawet koleżance, która tańczy i miała straszne siniaki na nogach, a musiała ubrać krótką sukienkę.. przykrył wszystko idealnie :). Jednak ja go na twarz nie używam, nawet jako korektor, bo gdy nałożę na jakiś wyprysk który chcę zakryc to on się tylko rozrasta i po całym dniu jest 3x większy

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzelkiem RT bym nie pogardziła :) Miłego używania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. większość tych rzeczy mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta paczuszka wygląda jak z bajki *.* zaglądam już do sklepu <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne zakupy. Paletka Sleek'a jest już na mojej liście 'muszę to mieć'. Ale ten rozświetlacz...mmm, skusiłaś mnie chyba (:

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już od dłuższego czasu zbieram się do zamówienia czegoś z tej strony ;) Planuję w końcu również kupić w7 bo muszę Cię pocieszyć że ja też jeszcze nie miałam z nim styczności , ale troszku mnie tymi plackami przeraziłaś ;) No i na pędzel RT chyba też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, szybko. Ja cokolwiek zamawiam zwykle czekam ok. tygodnia :c

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tez przez kilka pierwszych aplikacji zaliczalam HONOwpadki... teraz juz nauczylam sie troche nim poslugiwac. Biore spora ilosc na pedzel, nastepnie obsypuje i wcieram nadmiar na reke i dopiero nakladam na twarz. Najpierw delikatnie muskajac miejsca pod koscia,a nastepnie rozcieram. To dosc trudny kosmetyk,ale znalazlam na niego taki wlasnie sposob :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zakupy, ja też zamówiłam ten rozświetlacz:) tyle, że z allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ten bronzer już któryś raz widzę, nie wiedziałam, że jest tak znany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo kurcze ;) Ty tu pedzleki rozswietlacze a ja dlaej nie potrafie modelowac twarzy ;o musze w koncu sie za to wziac ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten rozowy pedzel za mną chodzi juz jakis czas:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zakupy :-) Sleek Au Naturel do dziś jestmoją ulubioną paletką ze Sleeka (a mam ich trochę ;-)) Rozświetlacze i bronzery to taki must have :-) Widzę, że wzięłaś setting brush z RT :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Same perełki, genialne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. same cuda same cuda ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdroszczę tak dobrych zakupów on-line ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. same świetne rzeczy i wszystko co znajduje się na mojej liście zakupowej :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie szybkie przesyłki to ja lubię ;) Fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  41. Mintishop? Brzmi bardzo interesująco. Czy w związku z tym, że jesteś testerką tych produktów, nie uiszczałaś za nie opłaty:)? W blogosferze jestem od niedawna i naprawdę niewiele jeszcze wiem o tym fachu:). Już same pudełeczka zrobiły na mnie wrażenie! Uwielbiam wszystko, co ładne i ma ciekawą oprawę, wobec tego na pewno nie można się zawieść na tym , co jest w środku:) Pozdrawiam serdecznie Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Same perełki, a dostawa ekspresowa :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  43. widzę w 7 mi sie podoba produkt africa

    OdpowiedzUsuń
  44. chyba masz rację, tak właśnie zrobię :)
    nowy nagłówek jest boski, uwielbiam Twoje szablony <3

    już u drugiej blogerki widzę zamówienie z tego sklepu i coraz bardziej mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zakupy :) Też poluję na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te gąbeczki są mega tanie ;O

    OdpowiedzUsuń
  47. Bronzer ma piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zakupy:)Muszę sobie sprawić ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zakupy, życzę przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałości:) Kocham zakupy!
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale wspaniałości :). Ja już nic nie kupuję w tym miesiącu ;).

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekam w takim razie na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja ostatnio kupiłam ze sleeka paletkę 3 róży :)) bardzo Ci polecam !:)))

    Tak się zastanawiałam nad tymi gąbeczkami Royal.. Dobre sa ? :))) czasem te tanie gąbeczki są tak miękkie i zbyt giętkie że aż cięzko z nimi pracować, inne z kolei (kupione w rossmanie) tak mi pochłaniają podkład że masakra !! :/

    .. chce ten rozświetlacz <2

    OdpowiedzUsuń