Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 20 lipca 2013

Ratujmy drzewa - czyli zieleń w akcji.


Witajcie KOCHANE ;-) Za górami, za lasami, za siedmioma dolinami ...  a tak naprawdę to już jakiś czas temu wygrałam zielony cień w konkursie makijażowym u Sary [ tutaj znajduje się ten cień ] oraz dostałam paletkę cieni MIYO   [ konkretnie o niej mowa ] Długo zabierałam się za zrobienie makijażu w tych kolorach gdyż kompletnie nie widziałam ich na moich oczach. Tak, jak nie przepadam za niebieskim kolorem na moich powiekach ponieważ kojarzy mi się - nie obrażając oczywiście nikogo - ze starszą panią sprzedającą na targu tak też i zieleń nie za bardzo była w moim guście. Jednak się przełamałam i postanowiłam coś zmalować. W efekcie końcowym zieleń nie wygląda tragicznie a w połączeniu z brązem i fioletem daje mieszankę wybuchową i myślę, że takie połączenie jeszcze nie raz zagości na moich powiekach ;-) 





      Twarz:      

  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  • puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  • korektor pod oczy Bell.


       Oczy:       

  • baza pod cienie Hean,
  • beżowy cień My Secret,
  • zielony cień Stone
  • zielony cień z potrójnej paletki Miyo
  • brązowy cień Kobo 116 Dark Chocolate,
  • czarny cień Inglot,
  • niebieski cień Kobo niestety nr. nie pamiętam,
  • biała kredka Rimmel na linię wodną,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Inglot,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.

       Brwi:       

  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate.


Lubicie eksperymentować z cieniami czy jednak stawiacie na klasyczne beże i brązy ? ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



51 komentarzy
  1. Nie wiem czy odważyłabym się użyć zielonego cienia do mojego makijażu, ale Tobie wyszedł bardzo ładny makijaż. Pasuje Ci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Ci wyszedł ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszło :) ja uwielbiam kolor niebieski na powiekach, niestety nie mam daru to robienia makijaży :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż wspaniale do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przypominasz moją kuzynkę na tych zdjęciach! : ) rzeczywiście w takiej wersji zieleń wygląda ciekawie. : ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż:)
    lubię taką kolorystykę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie! Nienachalnie i łagodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż jak zresztą wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedziałabym, że wygląda nawet bardzo wybuchowo ;> wybuchowo dobrze ;>

    też by mi się chyba było ciężko odważyć na zieleń, a tu takie cudo :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło bardzo ładnie! Zupełnie bez powodu bałaś się tej zieleni. Pozdrawiam Ola J.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładną masz oprawę oczną :))

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej. Śliczny makijaż ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie ! Chciałąbym tak potrafić ,a co do makijażu to nic mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło świetnie :D mały akcent zieleni nieco ożywia całość :) bardzo mi się podoba takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy jest naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG, Ty jesteś taka utalentowana w makijażu, że nieraz mnie zaskakujesz!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie sie komponuje ta fioletowa kreska na dolnej powiece ;) bardzo mi sie podoba makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż, jestem tu pierwszy raz ale muszę przyznać, że robisz piękne makijaże i z miłą chęcią zostanę z Tobą na dłużej :)

    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękny makijaż :). Muszę się w końcu nauczyć malować w taki sposób brwi ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam nerwów do makijażu a co dopiero do robienia kresek, ale miło popatrzeć na ładnie dopracowany make up :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle elegancko i profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyszło ;) Wyszło piękne podkreślone spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż jak zwykle idealny pod każdym względem. I te Twoje brwi <3

    A co się stało z Twoimi? Pamiętam,że swego czasu też miałaś długaśne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie podkreślone oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie to zmalowalaś!!! wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny akcent kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż :) zieleń naprawdę może się fajnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A wyszło bardzo fajnie, nawet mogłas dac więcej kolorku :)
    Mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie pomyślałabym nawet o takim połączeniu kolorów, ale wygląda fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W takim układzie jeżeli będę miała przypływ gotówki to sie skusze na ten rozswietlacz z RT:)
    Piękny makijaż, swietnie wspolgra z kolorem Twojej teczowki :) ja raczej rzadko maluje sie cieniami ponieważ nie mam aż tak wprawionej ręki do tego jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyszło Ci bardzo ładnie :-) Miałam przez dłuższą chwilę wątpliwość, czy ta kredka na linii wodnej jest oby biała, bo na zdjęciach wygląda na taką różową, lub lawendowo - fioletową :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie wygląda bosko! idealne połączenie, a zieleń nie jest nachalna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wplotłaś tą zieleń na oku. Makijaż nie jest przesycony zielenią, a pięknie zaakcentowany. Baaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wygląda ten zielony akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne oko:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje oczka są tak śliczne, że nie ważne jakim kolorkiem je zaznaczysz :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć kochana. Organizuję u siebie rozdanie. Można w nim wygrać paczkę kosmetyków essence. Wystarczy udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zapraszam! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html / jak zrobilas te zakladki na gorze?:D mam na mysli kontakt etc.

    OdpowiedzUsuń
  38. haha i dobrze, że się przełamałaś!
    Ani trochę nie wyglądasz jak pani z targu ! :D
    Piękne oczka :*

    Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś śliczna i makijaż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń