Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 17 sierpnia 2013

50 faktów o mnie ;-)


Długo zastanawiałam się nad tym tagiem ale jednak uległam i ja ;-) Nie będę się zbyt długo rozwodziła gdyż czas na to nie pozwala - powoli zaczynamy się szykować na wesele więc zostawiam Was i życzę miłego czytania.


1) Jestem strasznie wrażliwa i w przeszłości wiele razy płakałam.
2) Mam uroczego psa który jest z nami już dobre 11 lat i nie wyobrażam sobie co będzie, gdy go zabraknie ... :(
3) Począwszy od szkoły podstawowej do połowy pierwszej klasy liceum byłam obiektem wyśmiewania, zadawania bólu psychicznego przez moją wagę ale ...
4) Pewnego dnia z siostrą postanowiłyśmy coś z tym zrobić, znalazłyśmy w sobie na tyle siły samozaparcia,  że moja waga powyżej 100 kg spadła poniżej 70. Pamiętam, że aż jedna z nauczycielek bardzo przejęła się moją metamorfozą - było to bardzo miłe gdyż nie uchodziła ona za najmilszą w całej szkole ;-) 
5) Moja przygoda z makijażem zaczęła się kilka dobrych lat temu od filmików na youtube i teraz każdy dzień bez niego to dzień stracony.


6) Mimo tego nie uważam żeby moja "kolekcja" kosmetyków była strasznie pokaźna.
7) W przyszłości chciałabym pracować w zawodzie wizażystki ;-) 
8) Skończyłam kurs wizażu i stylizacji paznokci który nie dał mi za wiele, natomiast ...
9) Od września zaczynam dwuletnie studium kosmetyczne! 
10) Nie mam zbyt wielu znajomych, wystarczy mi mój TŻ bo widocznie nie spotkałam w swoim życiu osób którym można w 100 % zaufać, większość i tak po czasie odsunie się od Ciebie.
11) Przyjaźniłam się z jedną dziewczyną ponad 16-17 lat jednak nasz kontakt się urwał.
12) Panicznie boję się pająków i różnych tego typu stworzonek.
13) Z moim TŻ. jesteśmy ze sobą 20 miesięcy zaś narzeczoną zostałam dokładnie  w grudniu 2012r.
14) Zastanawiam się poważnie nad założeniem kanału na youtube jednak nie mam odpowiedniego sprzętu ani odwagi na to .. :( 
15) Jestem strasznie nieśmiała, uniemożliwia mi to kontakty z innymi ludźmi chociaż staram się z tym powoli walczyć.
16) Swojego czasu chodziłam na SKS'y w podstawówce gdyż prowadził je nasz wychowawca, jego nie dało się nie lubić ;-) 
17) Pamiętam do dziś jak rozwaliłam sobie nogę na jednych z zajęć i strasznie się bałam wody utlenionej - ach jaka ja byłam głupiutka
18) Od czasów zakończenia podstawówki znienawidziłam wychowanie fizyczne, nauczyciele nie mieli już takiego podejścia jak Pan Zdziś, usłyszałam nawet kiedyś, że mogłabym trochę schudnąć to byłoby mi o wiele lżej ...
18) Nie mogę zbytnio biegać, po chwili strasznie zaczyna boleć mnie okolica biodra/ uda ...
20) Uwielbiam, uwielbiam grać w siatkówkę chociaż nie za bardzo mi to wychodzi - pamiętam jak jeszcze kilka lat temu wychodziliśmy ze znajomymi za małolata pod blok, zrobiliśmy prowizoryczną siatkę, mieliśmy to szczęście że dwa drzewa rosły obok siebie tak że można było spokojnie sprawić sobie małe boisko.
21) Jeszcze dwa lata temu namiętnie oglądałam siatkówkę - Wlazły, Kurek ♥
22) W podstawówce byłam jedną z lepszych osób jeśli chodzi o plastykę - pamiętam te książki w których malowało się farbami, pastelami, wyklejało się różne rzeczy.
23) Dzięki lekcji muzyki w podstawówce polubiłam grę na flecie lecz gdy szkoła się skończyła, skończyła się również przygoda z tym instrumentem. 
24) Strasznie niechętnie pozuję do zdjęć, uważam że aparat to mój wróg i wykonuje zdjęcia jedynie makijażom ;-) 
25) Nie posiadam prawa jazdy.
26) Potrafię zemdleć na widok krwi ... idąc na cmentarz w Dzień Wszystkich Świętych niefortunnie niosłyśmy w siatce z siostrą znicze i uderzyłyśmy o siebie, ciotka ostrzegała abyśmy teraz uważały ale oczywiście z moim szczęściem rozcięłam sobie nogę w okolicy kolana tak, że do dziś mam paskudnie wyglądającą bliznę.
27) Raczej wolę słuchać niż mówić ale za to uwielbiam rozmawiać sama ze sobą ... takie moje zboczenie ;-) 
28) Niekiedy zazdrościłam innym - paskudna cecha - ale teraz wiem, że z było to zgubne bo i tak z czasem wszystko może się zmienić.
29) Staram się ograniczać w zakupach kosmetycznych, kupuję jedynie to, co jest mi potrzebne.
30) Nie lubię długo spać, jestem raczej rannym ptaszkiem ( tego posta tworzę po 5 )
31) W podstawówce i gimnazjum nie chodziłam na żadne dyskoteki, teraz z resztą też nie za bardzo przepadam za imprezami - typ domatorki chociaż od pewnego czasu uwielbiam wesela ;) 
32) Pamiętam jak za małolata paliliśmy papierosy w krzakach, później strach było się przyznać rodzicom ale jednak się udało i żadnej kary nie było - młodość rządzi się swoimi prawami. Wiem, że po papierosy nigdy nie sięgnę.
33) Nie piję zbyt często alkoholu, nie przepadam za winem.
34) Jestem strasznym nerwusem, potrafię obrazić się za byle co ale po przemyśleniu sprawy szybko mi przechodzi ;-) 
35) Na swojej głowie miałam już chyba wszystkie kolory tęczy - przesadzam ale począwszy od jasnego blondu, praktycznie platyny poprzez czerwień, rudości, wszelkiego rodzaju brązy aż po czerń w której czuje się najlepiej pomimo tego, że dodaje lat.
36) Mając 18 lat kiedyś usłyszałam, że wyglądam na 26 nieźle mnie to najpierw dobiło ale później śmiałam się ile tylko było tchu w piersiach ;D 
37) Urodziłam się w 93 i jestem zodiakalnym bliźniakiem więc strzeżcie się ... hahahha :>
38) Mam młodszą siostrę i zawsze strasznie się kłócimy ale znajdują się także te lepsze chwile.
39) Od zakupu pierwszego aparatu nie rozstawałam się z nim na krok, robiłam mnóstwo zdjeć kilka z nich możecie znaleźć tutaj .
40) Nienawidzę gdy ktoś zwraca się do mnie Asiu, Joasiu o wiele bardziej wolę po prostu Aśka. 
41) Swojego czasu strasznie interesowała mnie grafika komputerowa lecz z biegiem czasu minęło mi zafascynowanie.
42) Nienawidzę sprzątać, jestem straszną bałaganiarą chociaż w gruncie rzeczy potrafię zachować porządek przez dobrą godzinę! :P
43) W podstawówce był organizowany konkurs w którym trzeba było przestawić dumę naszego miasta, prace miały być publikowane z gazecie - moja znalazła się na pierwszej stronie, do dziś mam gdzieś urywek z gazety ;) 
44) W gimnazjum pisałam opowiadania, uwielbiałam pisać również wypracowania. Pewnego razu po sprawdzeniu i oddaniu nam prac na swoich kartkach przeczytałam, czy też mama dowiedziała się na zebraniu że piszę strasznie rozbudowane zdania co jest niewątpliwie na plus jednak nauczycielka zaleciła pisać je nieco krótsze więc co zrobiła Aśka ? pisała bardzo ale to bardzo proste zdania! :P
45) Nigdy nie byłam ani nad morzem ani w górach ale za to uwielbiam wylegiwać się nad jeziorem na słoneczku
46) Po domu zazwyczaj chodzę boso, nie toleruję chodzenia w "ciapach" dla mnie to tak jakby chodzić w adidasach czy innym obuwiu.
47) Zdarza mi się klnąc jak szewc chociaż staram się ograniczać ;-) 
48) Kilka lat temu byłam uzależniona od San Andreas Multiplayer, mogłam grać z ludźmi całymi dniami i wtedy nie obchodziło mnie to, co się dzieje dookoła, na szczęście już z tego wyrosłam. Teraz natomiast jestem uzależniona od internetu! :P
49) Jeszcze niedawno nie potrafiłam wyjść z domu bez makijażu, teraz zdarza mi się to sporadycznie bo jednak moja cera nie jest idealna i o wiele lepiej czuje się w pełnym makijażu ;-)   Czarna kredka na linii wodnej w gimnazjum to było coś :P
50) Jestem strasznie pamiętliwa! 


Szczerze mówiąc myślałam, że nie uda mi się ukazać aż 50 faktów ale się udało jednak  ;-) Mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu przybliżyłam Wam moją osobę.

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



29 komentarzy
  1. Z tym wiekiem to chyba prawda - ja myślałam, że jesteś starsza ode mnie :P A tak, to bardzo dużo rzeczy przypisałabym do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa dni temu przygotowałam sobie post 50 faktów i będzie czekał na publikacje :P
    Ja też się strasznie denerwuję/wściekam i mamy sporo wspólnych punktów ;)
    Jestem w ogóle w szoku, że Ty jesteś ode mnie 3lata młodsza :OO

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę faktów się zgadza :)
    Gratuluję zrzucenia wagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że mogłam się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie :) Bardzo przyjemnie sie czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też jestem strasznie pamiętliwa i też nie przepadam za alkoholem. :)
    Gratuluję takiego zrzucenia wagi! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo też jestem 93 :D
    powiem Ci, że jak to wszystko tak czytałam to trochę mamy podobnych tych faktów :)
    miło się czytało!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wesela!
    Super tag. Też jestem strasznie wrażliwa..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A to rzeczywiście dosyć poważnie wyglądasz :D też dałabym Ci więcej lat niż masz :D
    też jestem pamiętliwa, a swego czasu siedziałam przy photoshopie tworząc grafiki - teraz mi się po prostu nie chce :D może jakbym miała tablet...
    fajnie się czytało:) udanej zabawy na weselu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam świetną przyjąciółkę przez większość swojego zycia a pewnego dnia kontakt się urwał

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah uwielbiam ten tag :D I powiem że z niektórych rzeczy się uśmiałam bo jesteśmy troszkę podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam wszystko, co nie często mi się zdarza przy tego typu tagach ;) Kilka punktów się zgadza ze mną ;)) Również jestem bliźniakiem ale urodziłam się w 92 ;) Interesowałam się grafiką komputerową, panicznie boję się pająków, robi się się słabo, mogę nawet zemdleć na widok krwi oraz jestem z moim chłopakiem 20 miesięcy tak jak Ty ze swoim TŻ :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj w podstawówce też miałam głupiego w-fistę. Ponieważ nie należę do najniższych (183cm) i najdrobniejszych zarazem, a pan był niższy ode mnie to przy stawaniu na rękach powiedział, że mi nie pomoże, bo jestem za wielka i muszę sobie radzić sama. Zdałam stanie na rękach na 2:P

    Też nie mam miliona znajomych, moim przyjacielem jest mój mąż i moi rodzice. Na tej trójce nigdy się nie zawiodłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne fakty :D mam tak samo z 46 ;d

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo miło było się czegoś o Tobie dowiedzieć :-) Fajnie, że przygotowałaś ten TAG :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka faktów nas łączy :)
    1,5,7,9(ja jestem po pierwszym roku),12,15,25,37 (też jestem 93, ale rakiem),46,49 i jeszcze kilka innych jest trochę podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo widzę kolejna fanka Wlazłego i Kurka <3 hahah :)no cóż, nagle pokochałam siatkówkę :D
    Miło się czytało tego posta:)))
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. o to widzę łączy nas trochę :) nr 1 i 25 np.
    Rzeczywiście wyglądasz na troszkę starszą, ale niewiele i nie jest to wada moim zdaniem :) ja znów wyglądam na 16 lat wg wielu, a mam 21, więc nie wiem co gorsze xd
    gratuluję takiej metamorfozy!

    OdpowiedzUsuń
  18. cieżko jest walczyc z niesmialoscia,wiem cos o tym;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że mamy dużo punktów wspólnych :) Zarówno wysoka waga i naśmiewanie się przez rówieśników, wrażliwość, niechęć do pozowania do zdjęć, przeklinanie.. nawet myśl o założeniu kanału na YT :D

    OdpowiedzUsuń
  20. 10 11 34 jak bym czytala o sobie ;)
    Mam nadzieje ze kiedyś sie przelamiesz i bedziesz miec swoj kanal na youtubie

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja jestem bardzo wrażliwa
    (za wrażliwa czasami)
    chętnie oddam komuś chociaż 1/3 tego
    niby czuję się przez to troszkę inna, ale moim zdaniem w dzisiejszym świecie o wiele łatwiej żyj się ludziom mniej wrażliwym

    także skończyła kurs wizażu i stylizacji paznokci i także nie wyniosłam zbyt wiele z niego

    nie biegam przez kolano, bardzo mnie boli, mam problemy z rzepką

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe fakty :) z Wf i alkoholem mam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty mi lepiej powiedz jak to zrobiłaś , że tyle schudłaś ?:D ja się biorę za siebie...obecnie pożegnałam się ze słodyczami i od 3 tygodni nic nie ruszam,ale przydałoby się jeszcze dupencję ruszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię czytać ten tag :). Ja również bardzo boję się pająków ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też nie posiadam prawa jazdy ;) Nie nadaję się do tego i już :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też nienawidzę widoku krwi!

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana ja zapraszam nad polskie morze♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń