Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 15 sierpnia 2013

Brązy wieczorową porą.


Dziś przyszła pora na telestwora, a tak na poważnie to przygotowałam makijaż który dość często gości na moich oczach ostatnimi czasy tyle tylko, że tym razem postanowiłam dodać sztuczne rzęsy. Nie zwracajcie uwagi na moje brwi gdyż są w fazie zapuszczania ;-) Chciałam Was również zaprosić na mojego FACEBOOKA który odżył, możecie tam być ze mną na bieżąco więc jeśli chcecie, zapraszam! ;-) 



Użyte kosmetyki:
Cień w kremie Color Tattoo 40 Permanent Taupe
Cień z paletki Sleeka Taupe
Cień z paletki Sleeka Mineral Earth
Biała kredka Rimmel
Brzoskwiniowy cień Inglot
Biały, perłowy cień The Body Shop
Big & Beautiful BOOM! Maskara
Podkład Pierre Rene Skin Balance #25
Bronzer W7
Róż F&F
Essence, Stay Matt  Velvet Rose
Rzęsy Ardell Natural Demi Wispies Black


Mam nadzieję, że przypadł on Wam do gustu i tak jak obiecałam, dorzucam do zdjęć jeszcze bonus w postaci pierwszego filmiku. Jest to mój pierwszy wytwór tego typu więc proszę o wyrozumiałość ;-) 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



47 komentarzy
  1. makijaż jest na prawdę piękny :)
    a co do filmiku do wrzuć jakiś link :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale z Ciebie ślicznotka ^^
    piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak zwykle świetny ;D
    Mam jeszcze pytanie czym udało Ci sie zwalczyć te zaskórniki?;D Efflaclarem ?Jeśli tak to używasz go raz czy 2 razy dziennie ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go jedynie raz dziennie na noc i widzę ogromną różnicę ;-)

      Usuń
  4. Pięknie! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż na wieczorne wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż jest bardzo ładny a rzęsy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jakie oczko :) i Twoje wlosy... sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że idealny makijaż, to jeszcze idealny sprzęt do fotografowania i prezentowania nam takich efektów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik niestety u mnie nie działa.
    Niesamowita uroda, piękna i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :) widzę, że sporo Sleekowych cieni używasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż makijażem, ale jakie włoski już masz śliczne :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownnnyy makijaz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, pierwsze zdjęcie mnie zniszczyło :o (pozytywnie) mega profesjonalnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie to wygląda, ten srebrny jest świetny, taki metaliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo lubię taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż, gdybym sama potrafiła się tak pomalować byłoby super ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz cudne oczyska! Hipnotajzing:D. No CIebie i do tych włosów baaardzo ten mejkap pasuje, genialnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia robią wrażenie super przydymione oko .zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, piękny i jeszcze raz piękny! :D
    Uwielbiam oglądać Twoje makijaże i nigdy nie moge się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle przepiękny makijaż :) brak mi słów :) ja tak oka nie potrafię pomalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny, uwielbiam takie proste makijaże i jak idę na jakąś imprezę to zawsze na proste rozwiązania stawiam. Podoba mi się ten błysk:)

    I widzę, że lampa pierścieniowa u Ciebie zagościła. Szczerze zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie!
    Bardzo mi się podobają niebieskie oczy w takiej ciemnej oprawie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOw, pełen artyzm Fajnie jakby tak mieć cię gdzieś obok ;)Potrafisz wykonać każdy makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, lubię tak mocno podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ! I fantastycznie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny makijaż :) Boże jak mi się podobają te zdjęcia zbliżenia na oko <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekny makijaz, na prawde jest szal :) dzieki za komentarza z nazwa tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie oczy! ♥
    Bardzo pasuje do Ciebie taki makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładny, ale mi na razie wystarczy podkład, puder, róż, tusz i ewentualnie eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczny makijaz :))) I pieknie wygladsz w grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz pięknie w nowej fryzurce <3 A makijaż świetny jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń