Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 31 sierpnia 2013

Cienie z natury- wyprzedaż.

Cześć ;-) Będąc w mieście rodzinnym mojego TŻ nie mogliśmy - a przynajmniej ja nie mogłam - odmówić sobie wizyty w Naturze by zobaczyć co tam w trawie piszczy. Zamiarem jej był zakup tuszu z Essence I love Extreme tyle tylko, że w wersji różowej jednak wchodząc tam i kierując się do szafy ujrzałam ogromne pustki, dosłownie jak po przejściu tajfunu :P  Stwierdziłam, że nie ma co się załamywać i tusz znajdzie się na pewno w Rossmannie gdyż potrzebowałam go na gwałt, niestety tak jak nienawidziłam Astora już wcześniej tak teraz, po wygranej u Natalii, tylko się do tego zdania jeszcze bardziej przekonałam, tusz wygląda fatalnie, skleja rzęsy ale o tym napiszę coś więcej w recenzji gdyż takowa pojawi się na dniach. 




Niedaleko szafy Essence znajdowała się półka z przecenami i gdy ją zobaczyłam moje oczy zaświeciły się, były wielkie jak 5 zł gdyż ukazały mi się cienie w granicy cenowej od 2 do 4 zł ;-) Same musicie stwierdzić, że grzechem byłoby nie skorzystać. Po pierwszej wizycie wyszliśmy z 5 cieniami jednak odczułam niedosyt i wróciliśmy po resztę. Za całość zapłaciłam ok. 24 zł plus do tego tusz ok. 9 zł.


Nie jestem przekonana co do pigmentacji liliowego cienia z Catrice gdyż strasznie słabo trzyma się na bazie, praktycznie jakby się ścierał jednak dam mu jeszcze szanse- reszta jest rewelacyjna! ;-) Poniżej, możecie zobaczyć kolory, nie pokazałam Wam eyelinera jednak z pewnością jeszcze nie raz zagości on tutaj ;-)


Nazwy wszystkich cieni po kolei:
  • Pyłek Catrice Cucuba C01 Sunny Side
  • Pyłek Catrice Cucuba C05 Take It Mint
  • Essence Eyeshadow New 59 Copper Island shimmer effect
  • Essence Eyeshadow New 45 Back To Khaki metallic effect
  • Catrice Absolute Eye Color 490 Vanessa's Paradise
  • Catrice Absolute Eye Color 230 Where is my Caddy-Li-Lac
  • Essence Marble Mania Eyeshadow 01Seriously Mixed
  • Catrice Pure Chrome C02 Bombay Bauble


Makijaż, robiony był na szybko by pokazać jak prezentują się one na oczach. Aparat zjadł trochę kolorki ale wciąż nad tym pracuję, muszę znaleźć odpowiednie ustawienia w aparacie do lampy tak, aby kolory odzwierciedlały rzeczywiste. 

Tymczasem jak uciekam robić zdjęcia do kolejnych postów, przygotowywać ubranie na jutrzejsze chrzciny a Wam życzę udanego ostatniego weekendu wakacji ;-) Trzymajcie się ciepło.


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



36 komentarzy
  1. Ale wyłapałas świetną okazję :D Za taką cenę to można kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie podobaja te cienie. Hm, a tusz lubie, mialam nie raz ;) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie fajne :) ja jakos nigdy nie kupuje nic na takich wyprzedazasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, żałuję, że nie mam blisko do natury :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te cienie ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki :) Dawno nie byłam w naturze i nawet o takich wyprzedażach cieni nie wiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły deal :D ładnie się prezentują na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zawsze nie podrodze do natury:P

    OdpowiedzUsuń
  9. a sprawdziłas ich date ważnosci ? Też kiedys nabrałam ich jak glupia a w domu zauwazyłam ze sa wazne jeszcze tylko miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde, co wejdę na Twojego bloga, to jest inaczej i za każdym razem ładnie ;p
    uwielbiam ten żółty tusz z wibo, właśnie mi się kończy i muszę kupić nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem załamana jakością wyprzedażowych produktów w Naturze w Askanie (Gorzów Wlkp.), pomijając już fakt, że wszystko jest wymacane to wszystko generalnie nie do użytkowania, pozasychane, ewidentnie stare, np. jeden z eyelinerów był jednym ciągnącym się glutem ;) zastanawiam się czemu w ogóle te kosmetyki tam jeszcze leżą...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory i makijaż bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się obkupiłaś :)! Dobrze jest trafić na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam i też zakupiłam kilka rzeczy :)Śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. ach lubię takie przeceny :) Copper bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam dzisiaj w Naturze i kupiłam z mamą 3 cienie z Essence i jeden z Catrice ;) aż szkoda było nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej promocji :D. mam pod nosem naturę, więc postaram się ją odwiedzić :).

    OdpowiedzUsuń
  18. no i takie zakupy są najlepsze :D
    bede we wtorek w naturze, może tez cos upoluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolorki wybrałaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja dawno nie byłam w Naturze!
    Miałam kilka cieni z Essence i nie byłam zadowolona, ale cienie z Catrice bym przygarnęła, szczególnie ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja byłam wczoraj w Naturze i niestety u mnie już bardzo wybrane kolorki i nic ciekawego nie było.

    Widzę, że szalejesz ostatnio ze zmianami:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezła okazja :) świetne cienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne odcienie. Ale Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie iść do natury świetne cienie złowiłaś i te ceny *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ale promocje! Super :) U mnie jak są takie przeceny to jak wejdę do Natury to już półka świeci pustkami albo kosmetyki są tak zużyte i zniszczone, że szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  26. No to upolowałaś niezłe zakupki ! :))
    JA nie umiem cieniami się bawić , ale Ty robisz to fantastycznie ! :)
    Ładnie podkreślone oczko !:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. kuuurde ;o lece do natury ;o koniecznie ! te cienie sa piekne ;))

    i jak sie podobaly chmielaki :D?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ceny faktycznie zachęcające, pewnie samej ciężko byłoby przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oojeju już widzę te makijaże :D
    kochana, już zbrzydłam, możesz patrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak grzechem byłoby nie skorzystać! Ja też skorzystałam, chociaż w mojej naturze wybór był dość mały

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakiś czas temu również widziałam na promocji cienie z Essence jednak na nic się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie cienie mają piękne kolorki, jak ja kocham przeceny :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń