Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 9 sierpnia 2013

Jeden z pierwszych makijaży Au Naturel.


Witajcie ;-) Gdy piszę tą notkę, na zegarze dopiero 0:27, zdążyłam już się przespać bo w taką duchotę nie idzie wytrzymać nawet przy włączonym wiatraku. Jest to już 4 noc spędzona w taki właśnie sposób, zazwyczaj zasypiam ponownie dopiero po 2. Los chciał, że wczoraj poczyniliśmy już drobne zakupy, w tym udało nam się znaleźć sukienkę na drugi dzień - gorzej będzie z butami do garnituru mojego K. jednak mamy nadzieję, że dziś się uda! Wyruszamy po raz kolejny na Lublin, w następnym tygodniu możecie spodziewać się haul'u który jak co miesiąc gości u mnie na blogu, zastanawiałam się  nad TAGiem 50 faktów o mnie chociaż nie wiem, czy byłabym w stanie wymyślić tyle rzeczy - zobaczymy, nie obiecuję ;-) oraz comiesięcznych(?) ulubieńcach. Zdradzę Wam w tajemnicy, że poczyniłam już kolejne zamówienie na mintishop które w środę odebrałam.  Dziś chcę zaprezentować Wam jeden z najprostszych makijaży który można wykonać przy użyciu paletki sleeka - Au Naturel.  Wiem, iż zdjęcia nie oddają jego faktycznych kolorów ale uwierzcie mi, starałam się walczyć ze światłem jak tylko mogłam! 

Nie zwracajcie uwagi na stan mojej cery, zdjęcie było robione już jakiś czas temu - teraz jest o wiele lepiej! ;-) 

Twarz:
  • podkład Essence Stay All Day 10 oraz 30,
  • puder Fix and Matte Essence, bronzer i róż z Flormaru,
  • korektor pod oczy Bell.

Oczy:
  • baza pod cienie Hean
  • czarny cień Inglot,
  • złoty cień sleeka Taupe
  • brązowy cień sleeka Bark
  • biały, perłowy cień Lovely,
  • czarny żelowy eyeliner Essence + czarny cień Sleek,
  • tusz Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara.

Brwi:
  • farbka MUFE nr. 30,
  • korektory Essence,
  • cień Kobo 116 Dark Chocolate,
  • Maybelline, Color Tattoo, 40 Permanent Taupe.




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



55 komentarzy
  1. bardzo ładny delikatny makijaż. też chcę tą paletkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski makijaż :) Bardzo mnie kusi ta paletka, jest idealna do właśnie takich codziennych makijaży :P

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż cudowny, ja teraz męczę się z takim 'grysikiem' na twarzy jak widzę u Ciebie w niektórych miejscach.. cieszę się, że udało Ci się to zwalczyć , może jakiś malutki pościk o tym ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny makijaż :) polecam sklep "Pantofelek" w Lublinie, kupiliśmy sobie tam z mężem obuwie ślubne. Mają duży wybór i ładne buciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą paletkę i jestem z niej bardzo zadowolona:) i jak widać można z niej wyczarować coś pięknego jak się chce i ma trochę wprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, no i te cudnie wyostrzone brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, makijaże wykonane paletką Au Naturel są świetne ^^
    Oj tak, pogoda daje się we znaki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jest pięknie :) napatrzec sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny ale najbardziej zwróciłam uwage na brwi idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak bardzo chetnie dowiem sie chociaz 20 faktow o tobie ;) mysle ze ulubiency to tez dobry pomysl! pozdrawiam i czekam na haul

    OdpowiedzUsuń
  11. jak najbardziej moj typ makijazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękniee *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To moja ulubiona paletka, wlasnie za te naturalne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż :) Mam tą paletkę, ale ja tak malować się chyba nigdy się nie nauczę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że profesjonalny makijaż :) Zazdroszczę Ci tych pięknych brwi... Moje nie chcą odrosnąć od liceum, kiedy to wydepilowałam je trochę pincetą - może masz na to sposób poza olejkiem rycynowym, który u mnie nie działa?? Chodzi mi bardziej o zabieg kosmetyczny..

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz ładna, fotogeniczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny:) swietnie robisz brwi

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny na ślubny makijaż:)
    Podoba mi się nowy wygląd nagłówka, jest taki romantyczny:)

    Pozdrawiam ciepło (chociaż za oknem już wystarczająco tego ciepła mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. tydzień temu podczas pobytu w UK kupiłam pierwszą paletkę Sleeka, właśnie Au Naturel
    muszę wykonać tak ładny makijaż jak Ty
    będę trenowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie nabyć tę paletkę :) Świetny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tę paletkę, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny make up,
    śliczne oczy, lubie takie klasyki z eyelinerem.
    Non sstopz mieniasz bloga, nagłówki wizualnośc podoba mi się ! Ja nie potrafie, to jakies strony sa potrzebne?
    ahh.. chciałabym tezcoś ładnego,
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  23. mega ten makijaż :)!
    Też przez te upały tak późno chodzę spać. Na szczęście dziś w nocy była burza, wiec w miarę normalnie się spało a rano przywitał mnie przyjemny chłodek a nie żar z nieba.

    Życzę miłego dzionka Cam z beauty--corner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny makijaż :)
    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zastanawia mnie jakim poświęceniem jest prowadzenie tego bloga, gdyż zawsze musisz mieć podkład a u mnie np. jest niemożliwe używanie podkładu często, gdyż widac go dokładnie przez moją suchą i schodząca skórę..nie mówiąc juz o niedoskonałościach.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny makijaż! bardzo idealny :) jeju cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaż pięknie wygląda :)
    mam tą paletkę też i lubię ją, ma kolory które pasuję każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze sobie koneicznie zakupic paletke sleeka :) a ty gdzie kupilas na allegro ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękny- uwielbiam takie make upy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny, naturalny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wygląda :D Oj, przydałaby mi sie taka sleekowa paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam brązowe makijaże, a ta paletka jest na prawde godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, sporo tych cieni - po zdjęciach nie widać, że masz na sobie ich aż tyle :))

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny makijaż :) kreski są idealne ! :) ja nie wiem kiedy się nauczę w końcu robic taką piękną kreskę, póki co nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny makijaż :) Mam w planach kupić au naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  36. makijażystka z Ciebie świetna, za każdym razem mi się podoba i wygląda profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. b. ładny makijaż, szczególnie oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny ! ❤ Masz prześliczne oczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Też zastanawiam się nad tym tagiem :) i też obaiwma się wymyslenia aż 50 rzeczy :P
    Mani śliczny :) uwielbiam tak subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie wyszło :-) To chyba dalej moja ulubiona paletka Sleek'a :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. O mamo ale cudowny makijaż <3 przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. This make up is really gorgeous!!
    What about following each other?
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje ulubione kolorki Ziemi:) Widzę, że jest to Rozświetlający makijaż. Przy ciemnej bluzeczce świetnie się odbija! Bardzo fajna propozycja:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. makijaż super...bardzo delikatny i naturalny:)
    a ja mam pytanie odnośnie cery właśnie...jak pozbyłaś się tych podskórnych paskudztw? ja z nimi walczę i słaba na razie jest poprawa?
    będę wdzięczna za odp:)

    OdpowiedzUsuń