Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 27 sierpnia 2013

Kolejne uzupełnianie braków na mintishop.



Witajcie ;-) Chyba nie zdziwi Was fakt, że przychodzę dziś z kolejnymi zakupami internetowymi, tym razem na mintishop ;-) Potrzebowałam na wesele sztucznych rzęs a i przy okazji wpadło kilka perełek. Uwielbiam zakupy na tej stronie, wysyłka jest tak ekspresowa i do tego uroczo zapakowane rzeczy.


Niebawem napiszę o nich więcej jednak na razie zbyt krótko je testuję aby wydać rzetelną opinię na temat. Jeśli śledzicie mnie na Facebooku, pisałam o pewnej zmianie a chodziło mianowicie o kolor włosów - znudziła mi się już ta czerń, potrzebowałam odświeżenia jednak jest to na tyle wredny kolor, że nic nie dał rozjaśniacz  i dekoloryzator - zabójstwo dla włosów, ja jednak jeszcze je mam dzięki Bogu, nabrały one jedynie gdzie nie gdzie brązowej prześwity. Ja się nie poddam, oo nie! będę miała brąz prędzej czy później a czerni mówię stanowcze NIE! - jak zwykle :P Ciekawe ile w takim postanowieniu wytrzymam. Tymczasem uciekam balsamować ciało oraz nałożyć maseczkę na twarz i włosy ;-) 

A czy Wy macie jakiś dobry sposób na regenerację włosów po tak inwazyjnej metodzie ? albo czy miałyście styczność z tymi produktami? 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



30 komentarzy
  1. rzesy wygladaja bosko
    musze tez wkoncu kupic jakis model ardel
    I poszukac dobrego kleju
    a u mnie pewne zmiany
    wrzucialam dzis pierwszy filmikna youtube
    jesli masz ochote zobaczyc-zapraszam+bedzie mi milo
    oczywiscie to debiut wiec z mocnym przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecasz ten sklep jeśli chodzi o obsługę i wysyłkę? Też niedługo sama będę musiała uzupełnić swoje zapasy kolorówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, muszę wreszcie zamówić kilka rzeczy na minti :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie wyglądające rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama miałam kilka razy rozjaśniane włosy dla mnie pomogła maska z Pilowax regenerująca i olejowanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rzęsy, ja sama jeszcze nigdy sobie nie przyklejałam.. muszę spróbować w końcu :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. rzesy chetnie u Ciebie zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzęsy Ardell są świetne :D wcześniej nie byłam przekonana do doklejania sobie czegokolwiek teraz nie wyobrażam sobie żadnej imprezy bez podkreślonego w ten sposób oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ostatnio robić zakupy w tym sklepie internetowym, koszyk miałam zapełniony, ale w rezultacie zrezygnowałam... uznałam, że za dużo kasy wydałam w ostatnim czasie, a wszystko co było w koszyku tak naprawdę pod innymi postaciami mam w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ten korektor z Maybelline to czasem nie został wycofany? Pamiętam, że znikał z drogerii. Co do czarnego koloru włosów to też przeżyłam to co ty. Miałam kiedyś kruczo czarne, przestałam farbować i już cieszę się naturalnym brązem :) (w połowie :P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten korektor z MY jest świetny. Dodałabyś post o sztucznych rzęsach ich zakładaniu, zdejmowaniu itp? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie ciekawi ten korektor, bo wiele dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś malowałam znajomą jej kosmetykami i tam był ten korektor od Maybelline, ale z tego co pamiętam to nie zachwycił mnie na tyle, żebym zechciała go kupić.

    Z czerni mega trudno zejść. Moja mama, która farbowała wiele lat czernią i stwierdziła, że przejdzie na kasztan też nie mogła długo pozbyć się koloru. Po dekoloryzacjach wychodziły bardzo ciemne pomarańczowe, że i tak nigdy nie mogła mieć takiego koloru, jak naprawdę chciała. Niestety nie wiem jak uratować takie wymęczone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzęsy :)

    a próbowałaś zrobić dekoloryzacje u fryzjera ?
    Z tego co mi wiadomo moja kuzynka schodziła z czarnego do platynowego blondu :D i jest blondynką :P ale jej włosy sa w opłakanym stanie bo co miesiąc chodziła na rozjasnianie czy cos ze miała braz , rudy i wymarzony blond hehe. Ale długo jej to zajęło ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rzęsy, ja nigdy nie miałam doczepianych, ale podoba mi sie taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa jak będą wyglądały rzęsy ! zakupy widzę udane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam, że na Minti mają ciekawy asortyment, który też mnie kusi ;)
    Z włosami nie pomogę, bo ja zawsze jak są zniszczone, to zwyczajnie...ścinam ;)
    Spróbuj olejowania ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo proszę o recenzję tego korektora, od dawna się na niego czaję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam dużo dobrego o tym korektorze z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wytrwałości w walce o jaśniejszy kolor włosów.. Z czernią niestety nie ma lekko, ale miejmy nadzieję, że się nie poddasz. A włosy na pewno będą potrzebowały intensywnej regeneracji po takich zabiegach - maski, oleje i wszystko inne co dobrze im zrobi w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam styczności z żadnym z tych produktów więc czekam na ich recenzje :-) A co do włosów to ostatnio czytałam o ich miodowaniu. Może to by Ci pomogło? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne nowosci :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ! ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieje, ze produkty beda ci się dobrze sprawowaly :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zdobycze :) Co do włosów to może olejowanie ? I przede wszystkim nawilżanie

    OdpowiedzUsuń
  25. też sobie kliknęłam te rzęsy :) i jeszcze w kępkach, gdyby te dały zbyt teatralny efekt :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń