Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 29 sierpnia 2013

Śliwka w towarzystwie brzoskwini.

Cześć.  Tak jak obiecałam tak też się stało ;) Dziś chciałam Wam zaprezentować bardzo prosty, lekki i przyjemny makijaż w kolorach brzoskwini oraz śliwki. Szczerze mówiąc powstał on przypadkowo, miałam chęć stworzenia makijażu krok po kroku jednak kompletnie nie wiedziałam co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że przyda się którejś z Was ;-) 




Użyte kosmetyki:

  • Cielisty cień Inglot 355
  • Brzoskwiniowy cień Inglot 361
  • Biały, perłowy cień The Body Shop
  • Śliwkowy cień Inglot 72 AMC
  • Biała kredka Rimmel
  • Czarna kredka Golden Rose
  • Big & Beautiful BOOM! Maskara
  • Podkład Pierre Rene Skin Balance #25
  • Bronzer W7
  • Róż F&F
  • Pomadka ochronna Blistex

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



69 komentarzy
  1. Zakochałąm sie w tym sezonie w brzoskwini :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyszedł, jak zwykle zresztą :) bardzo mi sie kolor cieni podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszło ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle bardzo dokładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, bardzo!
    Spróbuję coś podobnego zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszedł ślicznie :) Mam do Ciebie pytanko, jakie są podstawowe pędzle do malowania własnie cieniami. Wybrałam sobie skośny taki ucięty, do rozcierania i do nakładania cieni. Wystarczy? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż :) Też lubię się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) śliwkowy odcień Inglota już spisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż. Stonowany, ale nienudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna śliweczka! pasuje Ci takie oczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo fajne brwi! ;) no i te kolorki naprawdę bardzo do Ciebie pasują! nie wiem jak sprawdziłyby się u mnie, ale zawsze mogę spróbować. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na konkurs na moim blogu, może masz ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki ładny <3 zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie wyszło :) lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie wyszło :) Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny i funkcjonalny makijaż, bo z pewnością nada się na co dzień, jak i na jakieś wyjścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny makijaż :) Podoba mi się ta brzoskwinka Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja Droga, bardzo ładnie- lubie takie delikatne, dzienne nakijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie połączenia :)
    Pięknie - nic dodać, nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię to połączenie kolorów:) Pięknie podkreśla różne kolory tęczówek!

    OdpowiedzUsuń
  20. kuurde niby takie latwe sie wydaje a mi pewnie i tak nei wyjdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna jest ta brzoskwinia z Inglota, muszę zapamiętać nr i się po nią wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna opcja na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest, ale chyba mi by nie pasował :(. Za to na Tobie "leży" idealnie :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze jest przepięknie!

    Plus - uwielbiam Twoje brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. A już myślałam po tytule, że będzie to jakiś deser :D
    Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię makijaże w których stosuje się cienie w odcieniu śliwki, dobrze się czuję w takich połączeniach

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie przedstawione, ale wątpie czy dałabym sobie radę i tak.. ja mam jakoś dwie lewe ręce do makijażu oka ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. O to fajnie:) To widze nie jestem sama:)

    OdpowiedzUsuń
  29. no dokladnie :( wielka szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zwykle pięknie :) połączenie tych kolorów bardzo mi odpowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż. Bardzo lubię takie kolory i na pewno spróbuję zrobić coś podobnego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połączenie kolorystyczne, no i perfekcyjne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie to wygląda :) gdybym umiała choć w połowie tak się umalować!

    OdpowiedzUsuń
  34. kochana czekam na nowy post, zapraszam na rozdanie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż chce się napisać "MNIAM" :D

    OdpowiedzUsuń
  36. niby takie nic, a jednak sama bym tego nie zrobiła.
    Zdolniacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny, ja bardzo lubię takie brzoskwiniowe cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie połączenie! Zgadzam się z Girlinblond, brwi fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie:)
    Jejciu jakie Ty masz śliczne niebieskie oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne rzęsy! Mi zawsze tak dziwnie opadają mimo iż próbowałam je tuszować najróżniejszymi metodami.. :(

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna śliwa! ślicznie wyglądasz! i te brwiiiii *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja swoje cały czas prostownicą tyram i farbę na całość pod koniec nakładam :D Biedne te nasze włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny makijaż. Wydaje mi się czy jest jakiś nowy szablon na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  45. prześlicznie:)
    p.s no na szczęście jeszcze miesiac;p

    OdpowiedzUsuń