Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 28 sierpnia 2013

Wygrana w rozdaniu.

Dzisiejszy dzień jest strasznie dziwny- totalny misz masz za oknem od pięknego słońca po straszliwe chmury. Nie licząc tego że złośliwość rzeczy martwych zadziałała i budzik rano nie zadzwonił przez co zdążyliśmy jedynie zawieść papiery do szkoły. Głowa pękała niesamowicie, czułam się tak jakby ktoś zdjął mnie z krzyża - na szczęście środa dobiega końca zaś w niedzielę wybieramy się na chrzciny i oby tym razem udało nam się zrobić zdjęcia to pokażę Wam, jak wyglądaliśmy na weselu ;-) 




Już jakiś czas temu udało mi się wygrać w rozdaniu u Natalii której ślicznie dziękuję jeszcze raz i jak zwykle po większym przetestowaniu dam znać, jak sprawują się poszczególne rzeczy. Obiecuję, że jutro pojawi się makijaż krok po kroku! :P Siedzę właśnie z maseczką na włosach o której pisała wczoraj Daria z bloga Kosmetyczna Hedonistka, zobaczymy co z tego wyniknie bo przyznam się, że pierwszy raz użyłam miodu w celach kosmetycznych ;-) 

Miałyście któryś z tych produktów ? Testowałyście ? ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



24 komentarze
  1. czekam na makijaż i gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tych lakierow z Eveline to nie lubie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) No i czekam na fotki z Waszym weselnym ubiorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej :) ja nie miałam żadnego z tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na makijaz krok po kroku x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! :) Dla mnie to wszystko nowość, ciekawa jestem jak sprawdzi się podkład. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie miałam więc tym bardziej jestem ciekawa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. musisz sie postarac zrobic te fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj też pogoda była dość zmienna. Gratuluję wygranej, ja nie miałam nic z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miodowanie wg Hedonistki to hit internetow bedzie ;) ja wczoraj sie mazialam po wlosach miodem i jestem pelna zachwytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ci fajnie
    :)
    ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygrana :) Ciekawa jestem jak ten podkład z Marizy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mi został jeszcze rok ale w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje wygranej i miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, fajnie, że pojawi się tutorial :)

    OdpowiedzUsuń