Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 24 sierpnia 2013

Wygrana a zarazem niespodzianka ;-)


Witajcie ;-) Jak już pisałam na moim Facebooku na którego Was serdecznie zapraszam pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie, niestety pojawiły się już pierwsze oznaki jesieni w postaci mgły i szarugi za oknem. Niestety czas mija nieubłaganie i 30 kilu stopniowe upały mogą iść już w zapomnienie :( Dziś przychodzę do Was aby pochwalić się co nieco ...




Jakiś czas temu pomogłam pewnej duszyczce - Magdzie, w wyglądzie bloga a ta postanowiła mi się odwdzięczyć i dzięki niej mam możliwość testowania podróbki BB więc w niedalekim czasie możecie spodziewać się zarówno recenzji oryginalnej gąbeczki jak i porównania obydwu ;-) Dziękuję Ci ślicznie kochana ♥


Udało mi się również wygrać książkę jednej z moich Guru makijażowych mianowicie KatOsu z czego cieszyłam się jak małe dziecko - dziękuję Ci Aniu, za tą możliwość ;-) Już pierwszego dnia musiałam przestudiować ją całą, powiem Wam, że dowiedziałam się z niej co nieco nowych rzeczy ;-) 

Ja uciekam się zbierać powoli do wyjazdu a Wy piszcie mi, czy miałyście styczność z tą gąbeczką bądź książką i jakie są Wasze wrażenia ? chętnie poczytam ;-)
Udanego weekendu ;*


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



31 komentarzy
  1. Czytałam o gąbeczce BB ale jak dla mnie jest za droga :P Chętnie poczytam porównanie, czy ta tańsza też jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ciepłe dni powoli odchodzą :( ale nic trzeba się nacieszyć tym co jeszcze jest :) Gratuluję wygranej, sama z chęcią przeczytałabym tę książkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do zakupu jajeczka Ebelin, ale najpierw muszę poczytać jak się sprawdza w praktyce. Lubię makijaże KatOsu - są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się masz fajnie , czekam na recenzje BB kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem ciekawa tego jajeczka, ale jakoś specjalnie mnie do niego nie ciągnie :)
    Książkę sama bym z wielką chęcią przestudiowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu ;)
    Ja nie używałam tej gąbki, ale z chęcią bym spróbowała ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiazka z pewnoscia ci pomoze w rozwijaniu sie ;* Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, świetna wygrana :) oglądałam tę książkę w empiku i bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze jajeczka :D

    Zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam żadnej gąbeczki choć się zastanawiam ale nie wiem czy z pędzla będę umiała zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam, że katosu wydała książkę :o wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z Beauty Blenderem do czynienia nie miałam, ciekawa więc jestem jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam tej gąbeczki, podkład nakładam palcami, Ja chętnie przeczytam Twoją opinię na jej temat. gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Niestety ani tego jajeczka, ani książki nie znam, więc chętnie poczytam Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam książkę KatOsu - bardzo fajna i można się poznać sporo makijażowych ciekawostek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam styczności ani z oryginałem ani z podróbą BB, jestem ciekawa recenzji:) KatOsu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę i jajeczka i książki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo gratuluję wygranej :D i czekam na recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez uwielbiam oglądać katOsu! nie dziwie się twojej radości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przeczytałabym tę książkę :) gdzie można ją zakupić ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama gąbeczki nie posiadam, ale czytałam o tej Ebelin że równiez sprawuje się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny BLOG !
    Zaczynam obserwować :):*
    Zapraszam do siebie :*
    innlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam książkę KatOsu ;)a gąbeczkę z ebelin również plaunję zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie używałam jeszcze tej gąbeczki ani wersji oryginalnej :( książki też nie posiadam, przeglądałam jedynie. Z niecierpliwością będę czekała na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę bardzo ;) I... 'polecam się na przyszłość' :P Bo robisz świetne szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie miałam okazji testować ani gąbeczki, ani przeczytać książki
    i muszę przyznać, że specjalnie nie ciągnie mnie do tego
    choć książek nigdy za mało ;)

    OdpowiedzUsuń