Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 22 sierpnia 2013

Zakupy przez internet na ekobieca.pl



Tak jak wcześniej pisałam, nie były to jedyne zakupy poczynione w tym miesiącu. Na wesele szukałam lakieru który idealnie pasowałby do małej czarnej, z pomocą przyszedł wujek google ;-) 

Wiedziałam, że chce aby lakier ten fantastycznie podkreślał opaleniznę jednak nie chciałam niczego mocnego. Z początku miałam wizję założenia szpilki w kolorze przybrudzonego beżu jednak dzień przed uroczystością wybór padł na czerń. Może nie wypada zakładać tego koloru na wesele jednak nie zważając na opinię innych tak też się stało - szczerze mówiąc czułam się wyśmienicie ;-) Wracając do zakupów ... Znalazłam pewną stronę na której znajdował się dokładnie ten sam Essi'ak, zwlekałam trochę z zamówieniem i po pewnym czasie wyskoczyło, że jest on niedostępny jednak postanowiłam się nie poddawać aż w końcu trafiłam na  ekobiecą. Okazało się w ogóle, że siedziba znajduje się w Lublinie więc po pewnych konsultacjach, zawirowaniach odebraliśmy zamówienie osobiście. 


Nie byłabym przecież sobą, gdybym nie przejrzała całego asortymentu sklepu bo przecież nie opłaca się zamawiać tylko jednej rzeczy także mym oczom ukazał się turkusowy, żelowy eyeliner z Manhattanu  którego koszt wynosił ok. 10 zł ;-) Lakier zaś, to koszt 15 zł.


Kolor prezentuje się obłędnie, nie wiem jak z trwałością gdyż przedłużyłam  paznokcie specjalnie z tej okazji  i wszystkie lakiery na akrylu trzymają się wieki jednak do całkowitego ich pokrycia musiałam użyć 3 warstw. Malowane był dwukrotnie po trzy warstwy i niestety muszę stwierdzić, że jest strasznie niewydajny :( W buteleczce została niespełna ponad połowa a nie tego się spodziewałam ale cóż .. ;-) Szczerze mówiąc to nie wiem, czy pokuszę się jeszcze na inne kolory - czas pokaże ;-)  


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



69 komentarzy
  1. A Crewed Interest jest jednym z moich ulubionych lakierów - mimo denerwującej aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny lakier, ale kurcze są dość drogie i jak do tego mają być niewydajne to ja chyba podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny Essiaczek ;) szkoda że taki nie wydajny ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten eyeliner z Manhattanu :)
    Mam nadzieję, że pokażesz go za jakiś czas na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy, nie zamawiałam jeszcze w tym sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny, ale nie lubię gdy trzeba nałożyć trzy warstwy, chociaż z moich obserwacji wynika, że często lakiery na akrylu zachowują się zupełnie inaczej niż na naturalnych paznokciach.

    Mnie jakoś Essie nadal nie kusi, choć na blogach (prawie) tylko one się pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. i lakier i eyeliner są świetne!
    ja w tej drogerii jeszcze nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor cudowny ;) kosztował 15 zł ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lakier fajny taki delikatniutki :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor lakieru do paznokci, musiał wyglądać na paznokciach fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier ma przepiękny kolor, jednak trochę szkoda, ze taka słaba wydajność. Słyszałam jakiś czas temu, że te lakiery tańsze o ponad połowę są gorszej jakości, ciekawe czy to prawda, czy tylko kolejna bujda. Jak będziesz miała całkiem naturalne pazurki, pokaż jak się prezentuje i ile wytrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek, bardzo mi się podoba !

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor lakieru, no ale idzie jak woda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne odcienie zarówno lakierku jak i eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukałam w internecie czarnego żelowego eyelinera z Manhattanu, bo słyszałam, że są świetne, niestety same kolorowe zostały. Turkusowy też ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lekki kolorek podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boooże kolorek Essie jest cudowny :D Tylko szkoda, że tak słabo kryje... Mój nudziak, który się już kończy :(, z H&M krył jedną grubszą warstwą... Nie lubię się dużo bawić z malowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorek rzeczywiście obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam poprzedniej wersji, to nie mogę porównać. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny kolor lakieru uwielbiam takie<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam ten kolor już na kilku blogach i chyba w końcu sama poszperam w necie i go kupię bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mnie ten żelowy eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe jakby sie sprawdzil ten pedzel:P

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam robić zakupy przez internet :) piękny lakier !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kosmetyki !!

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie subtelne i delikatne kolory lakierów a w szczególności lakiery Essi :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ten liner jest rewelacyjny..nieziemski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o jaki cudny kolor lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny kolor lakieru Essie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne kosmetyki <33.
    Śliczny kolorek lakieru <3.

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny lakier, szkoda że taki niewydajny :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Tylko za 15 zł? To jego regularna cena czy po jakiejś promocji?

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że trzeba nakładać aż trzy warstwy, bo kolor ogólnie jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawy liner;)
    pozdrawiam i zapraszam do iebie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo lubię naturalne i delikatne odcienie, takie, które pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie wygląda ten lakier ze srebrnym dodatkiem, pokażesz więcej zdjęć tego mani?
    A ciekawi mnie ten żelowy eyeliner :) Ja jeszcze nie mam żadnego żelowe i zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  39. cenny maja przystepne :) sliczny kolor tego zelu

    OdpowiedzUsuń
  40. mam właśnie na paznokciach bardzo podobny odcień lakieru, eyeliner wygląda super, nigdy nie miałam żelowego, lubię taki kolor na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Może i niewydajny, ale kolor jest obłędny! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki piękny kolor tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny kolor ma ten eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. lakiery z tej firmy podobno są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo jaki śliczny delikatny lakier *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ten eyeliner, i lakier z essie przecudny ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten eyeliner jest piękny :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lakier w cudownym kolorku uwielbiam takie tonacje. Ale zeby pol butelki na dwa malowania to az niewiarygodne.

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda, że ten lakier taki niewydajny, ale jest bardzo ładny. Jestem ciekawa natomiast eyelinera, bo kolor przykuwa uwagę. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolor lakieru jest prześliczny, sama na taki poluję od dawna. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja się skusiłam na swój pierwszy lakier essie i się na nim zawiodłam utrzymuje się tylko jeden dzień i barwi płytkę paznokci

    OdpowiedzUsuń