Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 20 września 2013

Brązy brązy, ach te brązy!

Witajcie! ;-) Dziś z kolei kolejny makijaż w brązach. Niestety był on robiony dość dawno więc nie jestem w stanie podać Wam dokładnych nazw cieni - bo przecież po co zapisać je sobie podczas wykonywania ! :P Zagwarantować jednak mogę, że do jego wykonania została użyta paletka Sleeka Au Naturel z którą praktycznie się nie rozstaję od dnia zakupu ;-) Już marzą mi się kolejne egzemplarze jednak na to, muszę troszeczkę poczekać :-) 


W planach mam kolejne, bardziej kolorowe makijaże bo wiem, że ta tonacja kolorystyczna jest już do znudzenia!  Obiecuję poprawę ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



38 komentarzy
  1. Świetny makijaż! A ja uwielbiam taką tonację kolorystyczną i dla mnie mogłyby się ukazywać non stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, pięknie! oj muszę się "przeprosić" z Au naturell bo strasznie dawno jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaże w brązach zawsze mi się podobają, tylko ja sama siebie w takim ciemniejszym makijażu się nie podobam :D
    a Tobie pasuje jak nie wiem :D
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) Perfekcyjnie dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda elegancko :) masz do tego rękę

    OdpowiedzUsuń
  6. marzy mi isę ta paletka...A brązy kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Typowo jesienny makijaż :) Bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam brazy, sama czesto ich uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent do makijażu, mówie Ci! :D Super wyszedł ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słońce ale masz piękne oczy <3 Czekam na kolorkiii!

    OdpowiedzUsuń
  11. perfekcyjnie:) już mówiłam ale masz świetne brwi ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten makijaż! Też mam tę paletkę i również bardzop ją lubię, chociaż przyjaźnimy się dopiero od tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, często sięgam po brązy :). Podoba mi się, że jest mocniejszy, dla mnie idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW.
    piękne cienie, i świetnie wykonany makijarz. :)
    i perfekcyjne zdjęcia ! Czyżby masz Lustrzankę?

    Kochana napisałam do Ciebie na maila z prośbą o pomoc. Proszę o odpowiedź :(

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny makijaż :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brązy mają ten plus, że pasują do każdej kobietki:)Ładna kreska, stopiona w makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne makijaże tworzysz, ten pasuje do Ciebie idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo ładne brwi...aj zazdroszczę...a jeśli chodzi o tonację:) to mnie taka nie nudzi... uwielbiam brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam makijaże w kolorach brązu :) Odpowiednio dobrany odcień pasuje właściwie do każdego koloru tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow cudowny makijaż, wpada w oko
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio rónież brązy towarzyszą mi na każdym kroku :D Jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie umalowane oczka. :) Ja też lubię brązy, ale ostatnio mam fazę na zwykły, biały cień. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż! Cudnie podkreślone brwi <3

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam częściej :)

    Ja zostaję u Ciebie i obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń