Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 26 września 2013

Haul czyli niezawodny Mintishop.


Dziewczyny! Ten cały blogowy świat kosmetyczny to zło! Wszędzie czymś kusicie, jak nie pędzelki to paletki, jak nie paletki to YC, kremy, balsamy - źle, źle, źle! :P I znów poczyniłam zakupy na Mintishop - jak widać po tytule posta - już drugie w tym miesiącu. Zdecydowanie powinnam iść na odwyk, tylko jak to zrobić gdy jest to niewykonalne ?:P



Zobaczcie co wpadło w moje rączki i powiedźcie - przecież nie można się temu oprzeć - same potrzebne rzeczy prawda? :D Moja kolekcja pędzli powiększa się z miesiąca na miesiąc i coraz bardziej mi się to podoba. Cienie w nowej paletce Sleeka skradły moje serce na tyle, że marudziłam całymi dniami :P ! Z racji tego, że myję swoje włosy codziennie, co staje się powoli udręką chciałabym jakoś je przetrzymać chociaż jeden dzień dlatego skusiłam się na suchy szampon Batiste - chciałam sprawdzić również nad tym jest taki zachwyt. Różo-bronzer Africa by W7 kusił mnie swoją grafiką ale także po miłym spotkaniu z Honolulu miałam ochotę na więcej.  


Lista rzeczy znajdujących się powyżej: 

  • Sleek MakeUp paleta cieni Vintage Romance
  • Batiste Dry Shampoo suchy szampon DARK 200 ml
  • W7 Africa Bronzing Powder puder brązujący mozaika
  • Hakuro H79 
  • Hakuro H74





Zachęcona również przez Agnieszkę skusiłam się na eyeliner Eveline Celebrities brązowy już nie z Minti a sklepu znajdującego się w galerii handlowej u mnie w mieście ;-) Niestety jak dla mnie jest chyba za brązowy albo to kwestia przyzwyczajenia - zobaczymy. W każdym bądź razie precyzyjnie maluje się nim kreski na powiece.


Możecie spodziewać się w niedalekiej przyszłości makijażu wykonanymi tymi cudeńkami które w końcu do mnie przyszły - szczerze mówiąc, nie lubię czekać na przesyłki! :P ale chyba jak większość z nas wszystko chciałabym na już - tu i teraz! :-) Czekam jeszcze na dwie moje wygrane i będę jeszcze bardziej szczęśliwsza. 

Jak podobają Wam się te zakupy ? Miałyście coś z tego i jesteście wyjątkowo zadowolone ? ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



71 komentarzy
  1. jejku jesteś okropna ! robisz mi gula :P
    najbardziej zazdroszczę pędzelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Palteka mi się podoba! Hm, brązowy eyeliner to dla mnie fajna sprawa, bo lubię ten kolor na oku :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Minti Shop robilam zakupy zaledwie raz ale i tak pokochalam ten sklep. U siebie tez zauwazylam wieksze wydatki po zaczeniu prowadzenia bloga. Teraz staram sie jakos ograniczyc zakupy, ale srednio mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że same potrzebne rzeczy, a jakże! :P Ta paletka również mi się podoba i jest na mojej dłuuugiej liście zachcianek ;) Africę mam, ciekawa jestem Twojego zdania o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vejsiąttko! Ja jestem kuszona m.in przez Ciebie też, ale już taka nasza rola jedna ma wszystkie chcą ;)
    a miałam Africe z W7, Mnie się nie sprawdził, daje efekt różu.. a ja ich nie lubie :( Skusiłam się oczywiście wyglądem, ale zawiodłam się! Mam nadzieje że Tobie się sprawdzi ;*
    a eyeliner z EVELINE jest fantastyczny, ładnie komponuje się z niebieskimi oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że taki pędzelek do rozcierania z Hakuro również niedawno kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka jest taka cudna :) chce taka tez :p

    OdpowiedzUsuń
  8. tez tak mysle ,hehehe kusiciele sami:P

    wspaniale rzeczy ale nic nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam mega ochotę na Vintage Romance! :) ale mi mąż marudzi, że za dużo już tych cieni mam i że do końca życia chyba ich nie wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze ale się obkupiłaś :) No to czekam na efekty pray na tych cudeńkach ;)
    Ja bym chętnie wreszcie nabyła jakiegoś sleeka ale coś mi nie po drodze zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupki :) również lubię kupować w minti ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy, też chcę tą paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzli okrutnie zazdroszczę, uwielbiam pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalejesz z tymi zakupami w MintiShop ;-) A ta paletka jest piękna. Jestem bardzo ciekawa jak kolory prezentują się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też ostatnio wciągnęło i musiałam sobie kupić paletkę sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Mintishop. Sama przymierzam się do kolejnych zakupów. Posiadam Africę :) Fajny kosmetyk, ale nie niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się kolorek bardzo podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. hahah wariatka,
    wiem o co chodzi, ale mam prędzej tak z ciuszkami, ewentualnie jakies tam kosmetyki :) ale jak robie to raz i konkretnie wielkie na jakis czas, bynajmniej się staram, na szczescie nie mam smykałki do malowania się cieniami, kiedys tak, ale teraz już nie ...

    świetne zakupy, batiste?! <3
    eyeliner ok, ale preferuje czarny - wyłącznie.
    kisss...!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Toba wszędzie nas kuszą z każdej strony;P Ale fakt ja tez nie mogłabym się oprzeć takim cudeńkom ;D Z Twoich zakupów niestety nic nie miałam;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego używania! :)
    Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały blogowy świat to zło kuszą i kuszą jak nie kosmetykami to biżuterią i ciuchami ;) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  22. och świetne kosmetyki! ale mnie po prostu na nie nie stać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic z tego nie miałam. Niestety. Africa wygląda naprawde zachęcająco i może nad nia pomyślę. Sleek, chyba każdą kusi, sama będę musiała w końcu zdobyć się i zakupić którąś z paletek, bo wstyd się przyznać, ale jeszcze nie mam żadnej.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakupy. Ten róż Africa chodzi za mną od dawna. A suche szampony Batiste lubię, ostatnio odkryłam świetną wersję WILD i jest on moim ulubionym po wersji Tropical. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta paletka ze Sleeka jest cudowna, widziałam już kilka makijaży z jej udziałem i wyglądały obłędnie:) eh.. trudno się z Tobą nie zgodzić, zewsząd kuszą i weź się człowieku pohamuj, jak się nie da:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha ha a ja wczoraj zrobiłam zakupy na Minti i tą paletkę Sleek też kupiłam:) Nie mogę się doczekać paczki:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy mnie tak kusicie tymi paletkami Vintage Romance, już nie odwiedzam nikogo :D hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  28. pędzle hakuro do oczu są bardzo dobre, ciekawi mnie jak się sprawdzi puder z w7:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bożeee jak mnie kusicie tą paletką Sleeka -.-' Ma boskie kolorki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zakupy, a w mintishop uwielbiam ich sposób pakowania ? <3

    OdpowiedzUsuń
  31. hah a widzisz ;D Ty też kusisz !! Chcę te paletkę i szampon Batiste chcę, chcę, chcę !

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście same niezbędne rzeczy :D Też mi się marzą pędzle Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie dziwie się, że się skusiłaś na tą paletę, od dawna chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak widzę post o zakupach w Minti to muszę zajrzeć :) Uwielbiam tam robić zakupy :) Sleek w pięknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy!
    Na Mintishop robiłam zakupy raz, ale bardzo spodobało mi się profesjonalne podejście oraz pięknie zapakowane zakupy. Niby detal, ale robi to różnicę :)

    Czekam na makijaże w stylu Vintage :))) Wspaniale pokazałaś tę paletę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Trochę pomarudzę, bo rozczarowałam się moderacją komentarzy.... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja ostatnio byłam w Drogerii a dzisiaj znów zajrzałam :( tez musze iść na odwyk :) bronzer świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Są rewelacyjne! Pozazdrościć! Tyle cudów w jednym miejscu :*
    Czekamy na jakieś recenzje! Uwielbiam tu wracać - ten profesjonalizm...:*



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zakupy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne kolorki są w tej palecie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. paletka ma same piękne kolory cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama poluję na ten różo-bronzer z w7. Blogosfera to złooooo

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam się z Tobą w 100% ! Okropnie dużo kupuję odkąd jestem blogerką... ciągle widze coś czego nie mam!!! W minti nie robiłam jeszcze zakupow ale to tylko kwestia czasu :D ...

    Twoje zakupy są świetne :))) mam szampon batiste i bardzo dobrze mi się sprawdza polecam :) poza tym piękny zapach pozostaje na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. czekanie na przesylke to istna masakra;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już od dawna przymierzam się do zakupu suchego szamponu, ale wy wszystkie stosujecie je na proste włosy...a moje są kręcone i nie wiem czy taki szampon się nadaje. Ja włosów kręconych nie rozczesze na sucho nie ma szans i moje włosy i tak sa suche i nie wiem czy ten szmpon by ich nie przesuszył bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz rację ! Najlepiej omijać galerie ,centra handlowe !

    OdpowiedzUsuń
  47. ojej, aż pozazdrościłam!:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale świetnie wyglądają na paletka i "Africa". :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hahahahha mnie też wszystko z każdej strony kusi :D ale mnie w tym momencie mocno ograniczają fundusze :D i w tym momencie nawet się z tego cieszę:D A zakupy są baardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię zakupy w tym sklepie :) Jak sprawują ci się te paletki ze Sleek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nimi oczarowana do granic możliwości ♥

      Usuń
  51. jestem ciekawa makijaży z użyciem nowej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Matko... znów paletka ze Sleek.... jestem w niej mega zakochana ;)

    Dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ahhh piękne zakupki, sama wszystko bym przygarnęła :) Mnie także kusi africa i vintage romance ale jestem twarda jak ostatnio wydałam o dużo za dużo pieniędzy w naturze, no i kupiłam już 2 paletki sleeka w tym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  54. hakuro z tych modeli i z czarnym wlosiem po pewnym czesie drapia

    OdpowiedzUsuń
  55. Ekstra zakupy :) mam pędzelek do rozcierania z Hakuro :p i polubiliśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Puder brązujący świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hakuro h79 uwielbiam, a ta paletka Sleek'a jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne zakupy, ciekawa jestem tego suchego szamponu, bo nigdy nie miałam okazji go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zakupy, Mam ten sam szampon z Batiste i jestem z niego mega zadowolona, więc mam nadzieję, że u Ciebie również się sprawdzi. Co do reszty to sama mam zamiar je kupić. Na razie mam jedną paletkę ze Sleeka, ale już wiem, że chcę więcej. Tak sama mam zamiar kupić pędzle z Hakuro i ten bronzer z w7 :)

    OdpowiedzUsuń
  60. też jestem szczęśliwą posiadaczką VR :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Daj znać koniecznie jak ten suchy szampon się sprawuje :) ja wiem tylko tyle, że cudownie pachnie bo wąchałam go u mnie w galerii (aż się zdziwiłam, że na takim stoisku z jakimiś rzeczami do włosów noname znajdę ten suchy szampon!). Zakupy to coś co jest najlepsze dla kobiety. Tym bardziej udane zakupy - a Twoje takie są!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakochałam się w tych cieniach, są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  63. ahh.. teraz Ty kusisz mnie! :P mam hakuro h79, jest genialny... a eyeliner eveline wlasnie przed chwilą zamówiłam przez internet :) paletka ze sleeka bardzo kusząca... mam tylko jedną ale chcę więcej. one uzależniają....
    podoba mi się u Ciebie, pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń