Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 10 września 2013

Konkursowe Pawie Oko.

Cześć Dziewczyny! 
Buszując trochę po Waszych blogach natknęłam się na konkurs facebookowy organizowany przez firmę Golden Rose którego tematem przewodnim było pawie oko więc bez większego namysłu chwyciłam za pędzel i postanowiłam coś zmalować, gdyż dawno nie brałam udziału w żadnym takim wyzwaniu makijażowym. Mam na uwadze to, że z tematem konkursowym może nie ma to zbyt wiele wspólnego jednak zabawa przy tym była ogromna ;-) Patrząc na pozostałe prace w galerii nie liczę nawet na cokolwiek ;)  


A Wam jak się podoba? ;-) 
PS. Zapraszam Was do polubienia mnie na facebooka tam możecie dowiadywać się nieco więcej ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



29 komentarzy
  1. cuuuudo ;o
    trzymam kciuki za konkurs :**

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny makijaz!czekam Kochana na filmiki,wiem ze sie powtarzam ale bede to pisac puki nie zaczniesz ;) u mnie dzisiaj nowy filmik,o brwiach+mini rozdanie w ktorym jedna osoba zgarnie moj ukochany krem bb czyli missha m perfect cover odcien 23 (50ml) takze zapraszam do siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzysz w siebie, a powinnaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze zaskoczyłaś mnie tym makijażem :D Każdy leci w kolory pawie, a Ty zrobiłaś fajną odmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie ^__^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo fajnie, trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba :) Fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja wiem, mi bardziej wygląda na ciężką pracę, niż na zabawę. Ślicznie się prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały makijaż! Bosko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już daaawno lubię na fb :D. Jak dla mnie bosko wygląda Twój makijaż i dałabym Ci 1 miejsce! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zrobiłaś makijaż, który będzie jedynym makijażem na ten konkurs, który zapamiętam:) Mi tam się podoba! Trochę więcej wiary w siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. GENIALNIE!!! wspaniały makijaż

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt powala! Ile precyzji! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń