Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 8 września 2013

Makijaż w brązach + filmik ;-)

Witajcie ;-) W końcu udało mi się ogarnąć cały program do obróbki filmu i po długich staraniach może ujrzeć on światło dzienne jednak jakość nie jest powalająca. Nie wiem jak zrobić aby światło na nim było jeszcze lepsze gdyż jak możecie zobaczyć na filmie jest strasznie ciemno, jakby był on nagrywany w nocy jednak za oknem było w miarę słonecznie ;-) Mam nadzieję, że przyda Wam się ten krótki instruktarz.


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



45 komentarzy
  1. Naprawdę efektowny ci wyszedł ten makijaż :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik, a sam makijaż też bardzo mi się podoba :D taki dzienny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z miłą chęcią obejrzałam ten filmik, naprawdęswietny makijaz-jak zawsze :) szkoda tylko, że nic nie mówisz ciekawa byłam Twojego głosu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękny kolor oczu :) i świetny kształt brwi, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super, że zdecydowałaś się na filmik! :)
    Makijaż genialny!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jak zwykle bardzo mi się podoba, już zabieram się za oglądanie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny makijaż ;) masz piękne brwi idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się makijaż, uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie rewelacja - jesteś piękną prowadzącą i tylko na Tobie się skupiam!
    Piękny głoś, świetny blog i rewelacyjne zdjęcia - czego chcieć więcej...
    Z przyjemnością zostaję na dłużej i czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko byłoby ok, gdyby był tam głos a nie tylko muzyka ! :)

      Usuń
  10. Rzeczywiście filmik trochę ciemny, jakbyś nagrywała w nocy :P może to wina ciemnego tła. Za to makijaż pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak Ci to ładnie poszło :) śliczne oczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, niestety mi filmik nie działa, chyba zepsuło mi się Safari... :C

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie, nie za mocny w sam raz jak dla mnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż. Faktycznie filmik jest ciemny. I te napisy mogłyby być wyraźniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście wyszlo Ci ślicznie ;D I znowu na filmiku to sie wydaje takie banalne ;o ja mam pytanie czy da radę zrobić taki fajny makijaż nie mają profesjonalnych pędzelków ;D? W sensie, że wiesz bez takich typowych, ten do rozcierania, ten pod łuk brwiowy, ten tam, a tamten robi co innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się da tyle tylko że trzeba trochę więcej się napracować jednak nie ma rzeczy niemożliwych! :D

      Usuń
  16. Bardzo fajnie wyszło :D Poproszę częściej o filmiki instruktażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam brązy w makijażu, no i fajnie, że pokazałaś wszystko krok po kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijażyk :) masz cudowne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż, lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę Ci takich zdolności ;) ja umiem zrobić kreskę eyelinerem i użyć tuszu z cieniami sobie nie radzę ;/
    Dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, takie lubię najbardziej w brązach i beżach i złocie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają Twoje brwi :) Lubie zaglądać na takie makijażowe blogi więc dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ślicznie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione zwyklaczki:) Zazdroszczę lampy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż,ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam oglądać Twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdradzisz jaki program do obróbki filmów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten filmik :D Nagrywaj więcej :D Można podpatrzyć Twoją technikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny, delikatny makijaż! wpadł mi w oko :))

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę :)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń