Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 13 września 2013

Zamówienie z Mintishop. Zakupy Rossmann vol. 2.


Cześć Dziewczyny! ;-) Dziś chciałam Wam przedstawić dwie rzeczy które śmiało mogę skreślić z mojej "chciejlisty". Nie wiem czy jest sens w ogóle przestawiać te produkty bo wydaje mi się, że są one Wam doskonale znane no ale dla tych które nie wiedzą chodzi mianowicie o pędzel z różu Real Techniques Blush Brush który pewnie i tak będzie miał różnorakie zastosowanie oraz rozświetlacz theBalm Mary - Lou Manizer

Oczywiście są to już 4 z kolei zakupy dokonane na stronie Mintishopu więc jest to sklep jak najbardziej sprawdzony ;) Nic innego teraz nie pozostaje jak tylko testować te cudeńka i przekonywać się, czy są one naprawdę tego warte.

  • Real Techniques Blush Brush - 44,01 zł
  • theBalm Mary - Lou Manizer - 61,50 zł

Kusi mnie jeszcze niesamowicie bronzer  theBalm - Bahama Mama jednak za dużo mam już tego typu produktów i jak na razie jestem zakochana po uszy w W7 o którym będzie niedługo głośno na blogu ;) 


Po pracy chcieliśmy odebrać telefon K. jednak okazało się, że jest jeszcze nie zrobiony od wtorku - miało to zając tylko pół godziny! dobre żarty jak widać więc wstąpiliśmy ponownie do Rossmanna. Moja mama wcześniej kupiła sobie Eliksir Wibo jednak nie był to mój kolor, przetestowałam jednak i przepadłam - ich konsystencja jest bajeczna. Długo zastanawialiśmy się który kolor wziąć i ostatecznie padło na 08. Do koszyka wpadł również szampon mojego Skarba jednak na zdjęciu się nie znalazł :P Koszt tej pomadki nawilżającej to ok. 9 zł


Powyżej możecie zobaczyć swatche obydwu tych produktów. Wiem już, że rozświetlacz będzie moim KWC i pojawi się w ulubieńcach września - gwarantuję Wam to! :P Dzięki pomadce z Wibo powoli będę przekonywała się do czerwieni gdyż nie daje ona aż tak mocnego koloru. Zdaje mi się że jednak do czerwieni na ustach trzeba chyba dojrzeć ;-) Powoli, malutkimi kroczkami i się uda! 

Miałyście te produkty? Byłyście/jesteście z nich zadowolone? Jakie są Wasze zachcianki na ten miesiąc ? pochwalcie się koniecznie ;-) 

PS. Zapraszam Was do polubienia mnie na facebooku tam możecie dowiadywać się nieco więcej ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. a ja nie znam tego rozświetlacza, ale zaraz sobie przejrzę stronkę tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadka ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamówiłam sobie ten rozświetlacz, kurcze jest bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wibo lubię, mam chyba dwie sztuki ale szczególnie nie zachwyca - denerwuje mnie trochę słaba trwałość ale nie można mieć wszystkiego zwłaszcza, że cena jest śmieszna :)Pędzel z RT mam jeden do podkładu ale poluję jeszcze na ten do różu i do pudru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pędalz RT będziesz na pewno zadowolona - ja go uwielbiam! :)
    Rozświetlacz bardzo ładny, wszędzie ostatnio go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomadkę z Wibo ale nr 07 i uwielbiam ją <3
    Jakoś nie lubię czerwieni, pewnie dlatego, że niestety nie należę do tych szczęściar, które mają bialutkie zęby :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rozświetlacz jest prześliczny, a pędzel wygląda na mega miękki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam niczego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie kusi mnie ten rozświetlacz ;) Nabędę go jak wykończę cień z Sephory, który aktualnie pełni tę funkcję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten rozświetlacz i jak dla mnie jest najlepszy! Pędzel mi się marzy i pewnie za jakiś czas je zamówię : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor ma ta pomadka, może znajdzie się wkrótce w moich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, ale to wszystko drogie :( nie dla mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozświetlacz prezentuje się pięknie :) Szkoda, że nie pasuje mi jego żółtawy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy najblizszych zakupach w Rossmannie muszę sięgnąć po eliksir z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadkę z Wibo mam w innym kolorze i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten pędzel do różu i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne pudełko ma ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten rozswietlacz chodzi za mna I napewno w pazdzierniku go kupie x

    OdpowiedzUsuń
  19. Za każdym razem gdy jestem na stronie mintishop zastanawiam się nad tym rozświetlaczem. Pewnie kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. tez mam ta pomadke :) hehe
    Ps. zapraszam do mnie na konkurs jesli masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor szminki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam elixir z vibo , baardzo go lubiłam w okresie letnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzy mi się ten pędzelek<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzelek prezentuje się cudownie !! :D Sama chętnie bym się w taki zaopatrzyła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio patrzyłam na eliksiry, ale jakoś nie podbiły mojego serca. mam inne typy, o których niedługo będę pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak, do czerwieni na ustach trzeba dojrzeć, zgodzę się:)
    Muszę wreszcie zaopatrzyć się w jakiś pędzelek Real Techniques iiii eliksir wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. oj taki rozświetlacz to by mi się przydał :) nie wiem tylko gdzie w UK mogę dostać, poszukam :)

    zachcianki, ach, za dużo ich :) Clinique Repaiwerar serum, cudowne, po 7ml miniaturce się zakochałam i po prostu muszę je mieć, do tego nowe perfumy Giorgio Armani - Si :) szkoda, że wszystko takie drogie, portfel ucierpi.

    OdpowiedzUsuń
  28. marzę o tym rozświetlaczu!
    mam nadzieję, że nie długo będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam chrapkę na ją pomadkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pędzel wygląda na bardzo porządny. Jak Ci się sprawdza?

    Dzięki za odwiedziny i komentarz:)
    POzdrawiam,Iza

    OdpowiedzUsuń