Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 16 października 2013

Być kobietą, być kobietą - zakupy w październiku.


Tak jak obiecałam tak i też czynię. Wczoraj przyszły do mnie kolejne dwie - ostatnie już - przesyłki więc mogłam spokojnie zacząć robić zdjęcia, obrobić je i zabrać się za pisanie posta. Jak zwykle, pojawią się te najpotrzebniejsze rzeczy, trochę pielęgnacji mojego TŻ  ale także nowości o których już dawno myślałam. Z tego rozpędu zapomniałam jeszcze o ciuchach - 2 bluzy, 3 bluzki i legginsy bo jakoś nie mogę przekonać się do jeansów, może nie znalazłam jeszcze tych odpowiednich dla mnie ;-)  
Długo wzbraniałam się przed zamawianiem czegokolwiek z Yankee Candle jednak pora roku którą mamy za oknem jest doskonała do umilania sobie chłodnych wieczorów - uległam. Zaraziłam także nimi mamę oraz siostrę jednak nie są one zadowolone z zapachów. Zamówienie złożyłam na stronie goodies którą Wam serdecznie polecam jeśli jeszcze na niej nie byłyście ;-) Na pierwszy ogień poszła truskawka w bitej śmietanie ♥ - przepadłam po prostu ;-)




Następna w kolejce była biała kredka  Nyx Jumbo Pencil w kolorze 604 Milk. Dużo dobrego o niej czytałam, oglądałam makijaże na youtube gdzie dziewczyny właśnie używały tej kredki a że przy zakupach w Douglasie jeszcze jakoś w wakacje dostałam 10% rabat ważny do końca października postanowiłam go wykorzystać na stronie sklepu. Przesyłka szła z Niemiec jednak w tempie ekspresowym, zamówiona we czwartek wczoraj rano już była u mnie. Do tego dwie darmowe próbki, Konradowi na wypróbowanie wzięłam Lacoste zaś sobie podkład Este Lauder DW jednak obawiam się, iż kolor może być za ciemny - był tylko jeden do wyboru - jednak na pewno się nie zmarnuje i mama będzie zadowolona ;-)
Pierwszą przesyłką którą odebrałam w sobotę popołudniu było zamówienie z urodomanii. Potrzebowałam jakiegoś dobrego pudru matującego gdyż Essence nie spełniał do końca moich oczekiwać a My Secret okazał się kompletną klapą i padło na Kryolan Anti Shine dla którego szukam odpowiedniego podkładu i kremu pod niego aby trzymał się na buźce cały dzień. Na mojej wishliście znajdował się także pędzel Hakuro H50 lub H54 i wybór padł na ten pierwszy - mimo tego, że korzystam z beautyblendera takie dodatkowe cacuszko w makijażu zawsze się przyda ;-) O produkcie Sally Hansen słyszałam dość wiele pozytywnych opinii więc postanowiłam wypróbować zwłaszcza, że produkt do skórek kosztował ok. 10 zł. Na tym skończyło się moje zamówienie jednak sklep mnie mile zaskoczył i dołączył gratis w postaci paletki Sleek - Storm - i takim oto cudem z posiadaczki jeden paletki Au Naturel w praktycznie miesiąc mam już u siebie aż 4 ;-)
Kolejne rzeczy pochodzą już z Rossmanna i są to podstawowe produkty potrzebne każdego miesiąca ;-) Począwszy od pasty do zębów, maszynek czy też antyperspirantu w kulce którego uwielbiam. Szukałam również lekkiego podkładu aby móc łączyć do z innymi nieco cięższymi w swej konsystencji i akurat była promocja na Maybelline Affinitone. Chciałam również wypróbować krem Pharmaceris z 10% kwasem migdałowym na noc - zastanawiałam się nad 5% jednak padło na ten ;-) Na zdjęciu nie ma widocznych wszystkich rzeczy, do koszyka wpadła również farba najpierw Garniera a później Palette która zafundowała mi początkowo powrót do czerni jednak po czasie się wymywa a  rozjaśniacz z Joanny.
Szampon Elseve uwielbia moja siostra a dla mnie to bez różnicy jaki on jest więc wielka butla ;-) Lakier Isany już któryś raz z kolei zdradziłam z Pantene Pro-V co wychodzi na lepsze, ogromna butla płynu micelarnego z Biedronkowej promocji - sztuk 2 na zapas ;-)  Żel do golenia standardowo na pół z K.

Płynem do higieny intymnej z Ziaji dobrze myje mi się jajeczko beautyblendera a że jest to ogromna butla to starcza również do pierwotnych celów jego używania ;-) Również w Biedronce wpadły w nasze łapki olejek do kąpieli z Farmony o fenomenalnym zapachu ale także dwa zestawy z Adidasa Dynamic Pulse które również świetnie pachną. Ostatnim zakupem był matujący krem do włosów z Isany - ulubieniec mojego TŻ ;-) 

A Wam co udało się upolować w tym miesiącu ? ;-) Byłyście już na zakupach czy dopiero się wybieracie ?


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



54 komentarze
  1. sporo nowości :) też bardzo lubię zakupy w Urodomanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz tam zamawiałam ale na pewno nie ostatni ;D !

      Usuń
  2. Też przepadłam i kupiłam ostatnio woski :D Mam truskawki z bitą śmietaną i uważam że to piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo produktów, które ja sama również używam i sobie chwalę:)czekam na jakiś makijaż z nową paletą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A których używasz ? ;-) Makijaż na pewno się pojawi ;P

      Usuń
  4. Zaszalałaś w tym miesiącu, a do końca miesiąca jeszcze trochę dni pozostało ;-) Ja w tym miesiącu nie poczyniłam aż tak obfitych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym moje zakupy w tym miesiącu się kończą :P !

      Usuń
  5. Czaję się na ten puder z kryolana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście mam mieszane uczucia co do niego :(

      Usuń
  6. tyle nowości, a październik jeszcze się nie skończył:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam już szlaban sama od siebie na zakupy w tym miesiącu :( :P

      Usuń
  7. ohoho kochana! tyle produktów ,że notki chyba 3 na dzień muszą być z recenzjami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie :P Kilka postów mam przygotowanych jeszcze w zanadrzu :P

      Usuń
  8. Rewelacyjne zakupy!
    Woski i samplery z YC przygarnęłabym wszystkie - widzę, że lubimy podobne zapachy ;)

    Micel z Biedry uwielbiam, a nad olejkiem farmony dumałam długo ale w końcu nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj że nie wzięłaś :P A na jaki zapach się czaiłaś ? :P

      Usuń
  9. o ile nowosci :) widze moj pedzelek z hakuro :D strasznie chcialabym jakas swieczke od yankee :) moze niebawem cos kupie od nich :) w jakim trybie robisz zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, to różnie ;-) Najczęściej jednak korzystam z trybu P albo Av w Canonie ;)

      Usuń
  10. Sporo tego masz!

    U mnie też woski jesienne się pojawiły...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy, niektóre woski się nam pokrywają

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto z nas ich nie lubi. Fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. zakupowy zawrót głowy? ZAWROT GŁOWY !?, to już pokręcona głowa ! ZASZALAŁAŚ ! :))) hahaha

    Ciekawy jest ten olejek z ziaji, większośc już znam, bo często do Ciebie te produkty wracają :);)

    ŚWIECE <3 mmm... tak, na jesień/ zimę jestem jak najbardzije za !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam,- olejek z tutti frutti ! zakręciłam się czytając ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, dosyć często wracają niektóre produkty ;P

      Usuń
  15. Podobają mi się Twoje zakupy świecowo-woskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mojej siostrze się nie spodobał jednak go będzie palić, jak dla mnie każdy zapach jest wyjątkowy :D

      Usuń
  17. Ojjj WOSKI ♥ Zazdroszczę, spore zakupy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego, obyś była z wszystkiego zadowolona! I jakim cudem dostałaś gratis paletkę Sleek'a?! Też chcę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości, do paletki Sleek Storm mam pewien sentyment, bo to była moja pierwsza Sleek'owa paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w październiku nakupowałam trochę i nie zapowiada się, że to koniec;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wróciłam z zakupów z parą adidasów i dwiema bluzkami :PP

      Usuń
  21. Ja wczoraj zrobiłam zamówienie na YC :D hehehe też mnie wzięło na nie m.in na porę roku (mam trzy te same zapachy czyli kokos, truskawki w śmietanie i miód i przyprawy a do tego jeszcze pink sands)
    czekam aż do mnie przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się doczekać, aż do mnie dotrą :P

      Usuń
  22. No no spore zakupy ;) Ja ostatnio nie obławiałam sie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale narobiłaś zakupów :) Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie krem z Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja prawie nic nie kupiłam w tym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ja oszalałam na punkcie tych tart zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. znowu ten pędzelek i piękne zdjęcia, aaa! <3
    no i widzę parę produktów, które i u mnie są :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łaaa jaki ci swietny gratis dołożyli! Jestem w szoku! Ja tez tam dziś będę zamawiać pędzle Hakuro i duży Batiste ciekawe czy mi też coś dołożą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne ♥ a yc to w ogóle szaleństwo ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wpadłabym na taki sposób mycia gąbeczki ;) Sporo tego nakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dość duze te zakupy:)
    zazdroszczę YC, chyba przecudownie pachną:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest szał zakupowy :D Też byłam w Biedronce, ale kupiłam w sumie tylko szampony Deby, olejek Tutti Frutti i mydło w płynie :) Choć nie wykluczam, że jak jeszcze tam wdepnę to czegoś nie przygarnę :)
    Musiałabym też zakupić ten żel do skórek SH bo moje skórki się buntują ostatnio a nie chcę wracać do ich wycinania.. Taka buteleczka jest mega wydajna więc ok. 10 zł to w przeliczeniu na wydajność to grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kusisz YC;-)

    Muszę w końcu się na nie zdecydować;-)

    Z wielką chęcią dodaję Twój blog do obserwowanych;-)

    Pozdrawiam, Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń