Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 18 października 2013

Joanna - odżywka z miodem i cytryną bez spłukiwania.


Dziś trochę z innej beczki bo na temat odżywki która już chyba na zawsze zagości w pielęgnacji moich włosów - mowa tutaj mianowicie o odżywce b/s z Joanny Naturia z miodem i cytryną. Pierwotnie zakupiłam ją z myślą o puszących się pędzlach jednak zaczęłam stosować ją również do swoich włosów i przepadałam ... ;-) 



Właśnie jestem w połowie drugiego opakowania więc zdążyłam sobie wyrobić zdanie na jej temat ;-) Nie mogłam jej niestety znaleźć w moim Rossmannie jednak z pomocą przyszły osiedlowe sklepiki czy też markety. Za pojemność 200 ml płacimy ok. 5-6 zł więc to stosunkowo niewiele. Opakowanie jest całkiem fajne, przyjemne dla oka, nic się nie wylewa więc jak najbardziej na plus. Konsystencja tej odżywki jest bardzo rzadka ale przez co jest niesamowicie wydajna gdyż potrzebujemy niewielkiej ilości produktu -w moim przypadku jest używana jako odżywka b/s do końcówek włosów. Nie próbowałam stosować jej na całej długości.  

Producent informuje nas:
Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd. 

Miód - aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna.
Cytryna - zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów.


Wspaniałe rezultaty:

- Włosy lepiej nawilżone i odżywione
- Lśniące i przyjemne w dotyku
- Łatwiejsze do rozczesywania i układania

Plusem tej odżywki niewątpliwie jest:
- piękny zapach,
- wydajność,
- cena,
- ułatwianie rozczesywania (głownie dlatego jej używam)
- brak obciążenia włosów
- włosy po niej są przyjemne w dotyku

Jednak jeśli szukacie odżywki o bogatszym składzie i takiej która da Wam długotrwałe efekty to nie macie co na nią liczyć  ;-) Osobiście myję włosy codziennie więc i ona jest również stosowna przy każdym myciu stąd mój zachwyt. Polecam ją jednak wypróbować ;-) Nie są to jakieś ogromne pieniądze a nóż widelec przypadnie Wam do gustu.


Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate]



Miałyście może z nią styczność ? Jak Wasze wrażenia ? ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



39 komentarzy
  1. miałam taką z makiem i bawełną do włosów farbowanych i nie byłam z niej zadowolona niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że w kolejce już czekają inne odżywki, bo skusiłabym się na tą:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to jedna z moich ulubionych odżywek:))) Czasem myję nią też włosy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś jej używałam i bardzo się z nią lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna grafika Kochana!
    a co do odzywki to napewno kupie
    poniewaz ostatnio kocham wszystko co miodowe
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam i nawet szykowałam recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zużyję moją odżywkę bez spłukiwania to sięgnę po tą sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją,ale mnie wcale nie zachwyciła jakoś.
    Ogólnie jak dla mnie odzywki z Joanny są średniakami.
    Zapraszam do siebie na pierwszy filmik z moim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i w sumie jest poprawna ale jakiegoś wielkiego szału nie robi:) Mam jeszcze szampon z tej i jest mocno kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale kuszą mnie te odżywki b/s z Joanny. Na którąś wersję z pewnością się skuszę, wypróbować nie zaszkodzi, a może akurat mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tę odżywkę i byłam z niej zadowolona. Używałam jej na całej długości włosów - nie przetłuszczały się tak szybko noo i zdecydowanie nie było problemów z rozczesaniem. Widzę spore zmiany poczyniłaś na blogu. Fajne czcionki i wygląd - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jej jeszcze nie miałam, ale mleko i miód brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mimo moich suchych włosów bez spłukiwania używam tylko odżywek w sprayu gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy jej nie miałam, ale bardzo mnie nią zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam tej odżywki, ale wydaje mi się, że do moich ciemnych włosów raczej by się nie nadała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli nic dla mnie - ja lubię długotrwały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ostatnio taki szampon ,odżywkę chyba też zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie kupowałam kosmetyków z Joanny,moje włosy farbowane henną potrzebują porządnego nawilżenia,więc głównie takich kosmetyków szukam.

    zapraszam do wspólnej obserwacji oraz na moje rozdanie
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam:) Ale jakoś mam uraz po jednym z ich szamponów, którego nienawidziłam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja właśnie nie mogę nigdzie jej znaleźc..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja miałam taki szampon i tak samo bez rewelacji, ale przyjemnie sie uzywa no i taniutki byl ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam z joanny z tej serii bodajże len i rumianek, i sprawdziła się całkiem,całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Miód i cytryna brzmi kusząco i obiecująco, kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie szukałam jakiejś fajnej odżywki , nie przepadam za zapachem miodu - jak dla mnie zbyt mdlący - ale dla takich fajnych efektów za niewielkie pieniążki warto się poświęcić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przepadam za kosmetykami joanny... ale moze sprawdze. szukam wlasnie jakiejs odzywki bez splukiwania, bo kazda koncowka moich wlosow sterczy w inną stronę.

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam wersję z pokrzywą która u mnie okazała się kompletną porażką...

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy jej nie miałam ale skoro włoski są mieciutkie po niej to chętnie w nią zainwestuję !

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam i bardzo lubię odżywki z Joanny ;)
    Dostałam informację, ze stosujesz Dermacol. Mogłabyś powiedzieć mi o nim coś więcej? Bo mam go od wczoraj i nie wiem czy jst dobry czy nie zrobi mi krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój Dermacol stosuję na przebarwienia na policzkach - szczególnie na jednym a następnie nakładam na niego normalny podkład i jestem z tego efektu zadowolona ;-)

      Usuń
  30. miałam mieszane uczucia co do tej odżywki, ale czytalam wiele dobrego o niej. choć po tym poście...chyba się skuszę! :O

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam maskę do włosów z tej serii i bardzo ja lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hej kochana:* bierzesz udział u mnie w rozdaniu, niestety wystąpił mały problem z banerem i może on zniknąć (parę dziewczyn mi zanotowało ten problem, a jeśli baner nie będzie widoczny to automatycznie blog nie bierze udziału w rozdaniu) dlatego podaję nowy link: http://4.bp.blogspot.com/-t2LdVUSFoLs/UlrF7XJ2PtI/AAAAAAAAA-A/d9_RKO5JKJY/s1600/baner_rozdaniebrunettebledn.jpg, a oprócz tego zapraszam do zapoznania się z BONUSEM w rozdaniu, czyli dodatkową nagrodą, którą możecie u mnie wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam tej odzywki ale jak bede w drogerii to sie rozejrze :)
    ale zmiany na blogu..cudownie tutaj jest :)

    OdpowiedzUsuń
  34. NA pewno wypróbuję, już od dłuższego czasu kuszą mnie te produkty z joanny , w szczególności do włosów : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś nie używam odżywek b/s. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tą odżywkę kupowałam zawsze za 3 zł z groszami, nigdy cena nie dobiła 4 zł. :D Jednak na moich włosach szału nie robi, używałam jej jako taniego "rozczesywacza" włosów, gdy zbytnio nie chciałam sobie zaprzątać głowy włosami. Zauważyłam, że niweluje połysk, jaki zostawiają odżywki ze spłukiwaniem i sprawia, że moje włosy robią się na sucho tępe i niemiłe w dotyku. Jednak na mokro faktycznie ułatwiała rozczesywanie. Teraz stawiam na wygodę i kupuję znowu Gliss Kura w spray'u, którym psikam ekspresowo na kołtuny i nie martwię się o równomierną aplikację. :)

    OdpowiedzUsuń