Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 27 października 2013

O sałatce która skradła me serce.


Dziś nie będzie kosmetycznie a kulinarnie jeśli można tak stwierdzić ;-) Chciałam Wam pokazać szybki i łatwy przepis na wyśmienitą sałatkę. Już od dzieciństwa nie przepadałam za szpinakiem czy brukselką ... do tego drugiego warzywa nie mogę przekonać się do tej pory zaś to pierwsze pokochałam już jakiś czas temu a to za sprawą dwóch innych składników ;-) 



Do jej wykonania będzie nam potrzeba jedynie:
  • szpinak baby
  • ser sałatkowy
  • słonecznik
Szpinak należy umyć i pokroić bądź zostawić w całości - ilość dowolna, ser pokroić/połamać na drobniejsze kawałki a słonecznik uprażyć na patelni. Wszystko ze sobą połączyć - ot i cała filozofia. Całość nie zajmuje nam więcej niż 5 min a uwierzcie mi, jest naprawdę smaczne! ;-) 


Nie dość że prosta, łatwa i smaczna to jeszcze do tego niezwykle sycąca ♥

Próbowałyście może podobnego połączenia ? Znacie jakieś szybkie sałatki ze szpinakiem ? ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



30 komentarzy
  1. Muszę kiedyś wypróbować ten przepis!

    Bardzo mi się podoba! Zapraszamy do nas! Do wygrania szorty ombre Chouette <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sałatki z uprażonym słonecznikiem :]

    OdpowiedzUsuń
  3. oo mniam :D

    Proszę poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu Każdy kto poklika zaobserwuje jego bloga :)
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze coś nowego :D Dodawaj więcej przepisów ;) Muszę wypróbować koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie ! Ale nie dla mnie , mielony szpinak mogę jeść tonami , ale w listkach ... blee :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wersja na zimno mojej ulubionej wersji szpinaku do makaronu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, i mogłabym ją zjeść sama, bo domownicy nie przepadają za szpinakiem

    OdpowiedzUsuń
  9. brukselek to ja nie lubię do teraz :/ ale szpinak uwielbiam a sałatka jest prosta i na pewno pyszna

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świeży szpinak...często jemy go jako dodatek do obiadu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wypróbuję :)
    Mogę polecić Ci sałatkę z ugotowanych brokułów, sera feta i właśnie uprażonego słonecznika. Opcjonalnie można jeszcze dodać sos z jogurtu naturalnego, pieprzu, soli i czosnku. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel. B na youtube jakas salatke ze szpinakiem poleca, ja to musze tej sprobowac? A co to dokladnie za serek? Jest mnostwo duzo rodzaji serkow

    OdpowiedzUsuń
  13. coś pysznego :) lubię takie sałatki na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sam przepis ale z gotowanymi brokułami zamiast szpinaku :) Omnomnom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, no i do tego czosnek ze trzy ząbki i troszkę oliwy :)

      Usuń
  15. ciekawie wygląda,trzeba będzie kiedy spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie jadłam, jakoś chyba nie potrafiłabym się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. szpinak już skreśla moją chęć spróbowania jej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda pysznie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie jadłam tej sałatki ale wygląda apetycznie więc muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje sie prosta w wykonaniu, chetnie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystkie składniki tej sałatki, więc jak tylko zgromadzę wszystkie, to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. znam tę sałatkę ok.5 lat tylko w wersji z boczkiem :) uwielbiamy i kochamy całą rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jadłam ale szpinak uwielbiam więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń