Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 9 października 2013

Urocza mięta. Eveline Cosmetics mini Max 9 day.




Witajcie ;-) Dziś przychodzę do Was z recenzją która świetnie nawiązuje do tego, co dzieje się u mnie za oknami ale także i w domu. Chodzi mianowicie o atak Biedronek - nie nawiązuje do samego lakieru a do miejsca w którym można go było pierwotnie zakupić Jakiś czas temu w haul'u wrześniowym pokazywałam Wam lakier Eveline którego pragnęłam mieć, jednak gdy się ocknęłam w żadnej  Biedronce u mnie w mieście już go nie było. Udało mi się jednak go znaleźć na jednym ze stoisk w Galerii z czego byłam niesamowicie zadowolona.



Oczywiście mowa tutaj jest o kolorze miętowym gdyż szał na niego nadal mnie trzyma. Jego cena wówczas w Biedronce wynosiła coś ok. 4 zł zaś ja natomiast zapłaciłam za niego ok. 6. Ma świetną konsystencję - nie smuży, kryje idealnie przy dwóch warstwach, szybko schnie . Poza tym posiada bardzo wygodny pędzelek który ułatwia nam pracę - może nie jest gruby jednak do najcieńszych również nie należy. Kolor na paznokciach wygląda identycznie jak w butelce.

Producent zapewnia nas na opakowaniu dziewięciodniową trwałość jednak jest to bzdura, przy dobrych wiatrach na pazurkach utrzyma się on ok. 3-4 dni. Niestety po ściągnięciu akryli moje paznokcie wołają o pomstę do nieba jednak staram się je regenerować i w końcu doprowadzić do stanu sprzed półtora miesiąca. Myślę, że z pewnością lakier ten można dostać wszędzie tam, gdzie znajdują się szafy Eveline ale także na mniejszych stoiskach kosmetycznych, drogeriach osiedlowych. 


Co myślicie o tym lakierze ? Skusiłybyście się gdyby tylko dostępność na to pozwalała ? ;-)


Zamierzam zamówić swoje pierwsze w życiu woski YC i stąd moje pytanie, jakie zapachy polecacie ? Idzie jesień więc chciałabym zapachy słodkie - cynamon, jabłko ♥ Polećcie mi coś! :D 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



47 komentarzy
  1. cudowny!!! idzie sie zakochać w tym kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i uwielbiam :) Biedronki u mnie pchają się drzwiami i oknami, wczoraj walczyłam chyba z 10-cioma, które dostały się do domu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja to wczoraj takie pole bitwy miałam - chyba ze 20 wygoniłam jak nie wiecej! :o normalnie .. szkoda słów :p

      Usuń
  3. ja się nie skuszę, bo dostałam miętowy od koleżanki :) ten faktycznie jest piękny i plus za trwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i kocham! ogólnie te lakiery są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno bym się skusiła bo strasznie podobają mi się mięty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten kolor, kupiłam w Biedronce, był w poprzedniej ofercie kosmetycznej :P a wczoraj widziałam go w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek, ale ja niestety nie lubię tych lakierów, mam beż i róż i odpryskują mi jak szalone! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny! dobrze się też prezentuje dlatego że jest nałożony na bardzo zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Eveline stworzył piękne odcienie w tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A i owszem, bardz mi sie podoba kolorek mięty, ja w swojej kosmetyczce lakierów, mam mięte lecz z vipery, a ten eveline w cale nie różni się praktycznie a tańszy a jak piszesz to i praktyczny :)
    podoba mi się :) buziak ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest, bardzo lubię miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny jest :) co do wosków nie pomogę bo nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko, jak ja kocham miętę, aaa! <3
    kochana, jak robisz takie cudowne zdjęcia? strasznie mi się podoba to z tym białym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny:) A co do wosków to Macintosh spice (jak szarlotka wyjęta z pieca <3) i Vanilla Cupcake również cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny kolor Essie :)
    A jeśli chodzi o woski, to polecam Ci zapach vanilla chai :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam taki kolorek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna mięta , trwałość też super jak za taką cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie mi przypomniałaś, że dzisiaj będąc w drogerii miałam go kupić i było tyle ludzi przy stoisku, że odeszłam i potem zapomniałam tam wrócić :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam ten kolor ! Cały czas mam go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale sliczny kolor, pasowałby mi do rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na moich dłoniach mięta wygląda nieciekawie, ale gdybym miała taki kolor skóry jak Ty, to skusiłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolor jednak nie przepadam za lakierami z tej firmy. Zdecydowanie wolę lakiery z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  23. Najpiękniejsza mięta jaką kiedykolwiek widziałam ;o ! Z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooj niestety rozpoczyna się ten szał biedronkowy. W zeszłym roku przechodziłam to samo:D A co do lakierków udało mi się zdobyć trzy sztuki. I miałam na ich temat tą samą opinię. Dobrze kryją, wyglądają na pazurkach bardzo fajnie gorzej własnie z ta trwałością rzekomo dziewięcio-dniową. Pozdrawiam Pola aa.. tutaj jest mój magiczny świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skusiłabym się :)
    Wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana zapraszam do siebie na rozdanie, do wygrania paesebox!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. super kolorek! :)
    a lakiery z tej serii chyba znów będa w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor, brakuje mi takiego w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeżeli chodzi o yankee candle polecam Ci serdecznie:
    -mango peach salsa
    -midsumer's night( piękny męski zapach) <3
    -pink sands
    -vanilla cupcake
    -strawberry buterrcream.

    :D

    OdpowiedzUsuń