Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 3 października 2013

Vintage Romance w akcji.

Witajcie Dziewczęta! ;-) Jakiś czas temu - haha, może kilka dni - postanowiłam od razu po przyjściu przetestować najnowszą paletkę Sleeka Vintage Romance która urzekła mnie swoimi kolorami tak jak większość z Was z tego co czytałam na innych blogach jednak wiem, że znajdą się również takie osoby którym ta paletka nie przypadła aż tak do gustu ;) Próbowałam również uporać się z moją lampą i nie robić zdjęć z tzw. "rączki" a jednak czegoś więcej. W tym momencie za statyw świetnie posłużyło mi krzesło i kilka małych pudełeczek - to co działo się w pokoju było nie do opisania ale czegóż się nie robi na potrzeby blogowe ;-)  Nie patrzcie na te wszystkie "pozy" chociaż raz chciałam poczuć się "fajna". Potraktuje te zdjęcia z przymrużeniem oka ;-)




Do jego wykonania użyłam:
  • Podkład Biodermic Matt & Cover No1
  • Puder Essence All About Matt
  • Podkład Kobo Ideal Cover Makeup 405
  • Bronzer W7 Honolulu
  • Róż W7 Africa
  • Rozświetlacz Technic + theBalm Mery Lou-Manizer
  • Baza pod cienie Hean
  • Paleta Sleeka Vintage Romance
  • Biała kredka na linie wodną Rimmel



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



41 komentarzy
  1. ale sliczne oko :) bardzo fajne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, bardzo ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Ta paleta ma przepiękne zestaw cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm prze cudny :) vintage romance :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż :) Czekam na informację o szkole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła jak szkoła :P Chyba za dużo sobie wyobrażałam jednak zobaczymy jak to potoczy się dalej ;) Na razie mamy mieć twarz, szyje i dekolt a od drugiego roku dopiero makijaż itp ;)

      Usuń
  7. Hahah opis mnie rozbawił ;)) ja zanim dorobiłam się statywu to też cholernie kombinowałam, swoja drogą teraz przydałby mi się pilocik do aparatu żebym mogła sobie samoróbki robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jeden statyw posiadam jednak przejęła go lampa pierścieniowa dlatego też muszę tak kombinować :P

      Usuń
  8. Bardzo łady makijaż, pasuje do ciebie :) mam pytanie odnośnie lampy, ponieważ sama zastanawiam się nad zakupem, czy mogłabyś coś o niej napisać? Gdzie kupiłaś i ogólnie jak ci się z nią pracuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampe zakupiłam na allegro i odkąd ją posiadam moja praca nad zdjęciami jest o wiele bardziej efektowna a niżeli zwykłe światło i kombinowanie szczególnie w bardzo pochmurne dni :( Serdecznie ją polecam, fakt faktem trzeba się nauczyć z nią pracować jednak jest to niebo a ziemia ;)

      Usuń
  9. Świetny make up !
    pozy? za 'fajna'? Jestem zachce więcej takich zdjęć kociczko ;*
    buziak ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż :) i śliczna Ty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż <3 też poluję na tą paletkę jednak póki co zakup lustrzanki daje mi nie źle po portfelu ... :( w ciszy liczę na to, że może się ktoś ulituje i mi sprezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa lustrzanka to mi się marzy .. ach te marzenia ;)

      Usuń
  12. Śliczny makijaż , baardzo romantyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny odcień szminki, makijaż także mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny *.* muszę mieć tą paletkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż ja swojej jeszcze nie rozdziewiczyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziewiczaj ją szybko i pochwal się efektami! ;)

      Usuń
  16. Pięknie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaa jakie boskie kolorki :D Szalenie podoba mi się ten makijaż, kusisz mnie tą paletą -.-'
    A lampa spisuje się u Ciebie idealnie :D Może na mikołaja sobie zażyczę u narzeczonego :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż i zdjęcia cudowne :)) !

    OdpowiedzUsuń
  19. oo jak bosko :) a ja się chyba jednak nie ugnę z tą paletką, za dużo rozczarowań trzema poprzednimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, aż trzema się rozczarowałaś ? ;o

      Usuń
  20. Piękny makijaż i piękne kolory cieni! Pozy też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjecia wyszły fajnie ;) makijaż oka jak zawsze śliczny, ale kolor szminki boski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny makijaż :D Jak zawsze wszystko dopracowane i perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż świetny, no i mistrzowskie cieniowanie - pięknie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie podkreślona tęczówka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny makijaż, takie połączenie kolorystyczne bardzo Ci pasuje :) !

    OdpowiedzUsuń
  26. zdecydowanie Twoje kolory cieni! magicznie eksponują tęczówkę, powinnaś częściej sięgac po takie barwy :) wyglądasz szałowo :)

    OdpowiedzUsuń