Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 4 października 2013

Wygrana u CandyKiller.



Witajcie! ;) Czas pędzi nieubłaganie, mamy już 4 października, dni coraz chłodniejsze a co za tym idzie zima zbliża się wielkimi krokami. Szczerze, to mogłaby być ona już za nami :P Kilka dni temu udało mi się wygrać jeden z zestawów kosmetyków LilyLolo u CandyKiller w którego skład wchodziła szminka oraz mineralne cienie. Niesamowicie się ucieszyłam, gdyż nie miałam styczności jeszcze z tą firmą i byłam bardzo ciekawa ich produktów. 



Na stronie możemy przeczytać:


"Lily Lolo jest nagradzaną firmą dostarczającą szeroki wachlarz kosmetyków mineralnych. Wcześniej produkty Lily Lolo były dostępne jedynie w Wielkiej Brytanii, skąd wywodzi się marka. Firma Costasy sprowadziła markę do Polski, w ramach programu globalnego rozpowszechniania zdrowego stylu życia w świecie makijażu. Każda kobieta wie jak ważna jest skóra, a zwłaszcza skóra twarzy, lecz nie zawsze właściwie potrafi o nią zadbać. Pewnych czynników wpływających niekorzystanie na kondycje naszej skóry nie jesteśmy w stanie wyeliminować, ale są też takie, na które mamy wpływ. Kosmetyki mineralne Lily Lolo, które Państwu proponujemy zamiast drażniących substancji chemicznych, sztucznych barwników, parabenów, nanocząsteczek i wypełniaczy są w 100% naturalne, pozbawione wszelkiej chemii. Produkty Lily Lolo nie zatykają porów, posiadają również właściwości antybakteryjne, które znacząco poprawiają wygląd cery. Dzięki kosmetykom Lily Lolo skóra twarzy przez cały dzień oddycha."


Bardzo ciekawiło mnie to, jak kosmetyki mineralne będą spisywały się na mojej twarzy - głównie chodzi mi tutaj o podkłady,róże i bronzery jednak jeszcze nie jestem do nich przekonana na tyle aby spróbować chociaż mam nadzieje, że nadejdzie taki dzień i się to zmieni ;-) Cienie które posiadam są w kolorku Plum Crazy i możecie je znaleźć tutaj zaś szminka to kolorek Berry Crush dostępny tutaj. Po pierwszych testach mogę jedynie powiedzieć, że ten ciemniejszy cień skradł moje serce gdyż jest to typowy duo-chrome którego brakowało w mojej kolekcji cieni jednak teraz mogę cieszyć się nim do woli, zaś róż nie jest już tak fajny, trochę dziwnie prezentuje się na powiekach co będziecie mogły na pewno zaobserwować przy makijażu który zostanie wykonany właśnie nimi :) Na bazie z Hean trzymają się przyzwoicie aż do samego wieczora kiedy to przeprowadzam demakijaż całej twarzy. Szminka posiada kolor który bardzo chciałam mieć tej jesieni, co prawda nie jestem przekonana do takich kolorów na moich ustach i mama pierwszy raz gdy mnie zobaczyła z nią na ustach spytała, co ja ze sobą zrobiłam to i tak na przekór wszystkiemu i wszystkim będę ją nosiła - grunt to to, że mi się pieruńsko podoba ;P  


I teraz pytania do Was - czy miałyście styczność z kosmetykami tej firmy a jeśli tak to co możecie mi polecić? a drugie to czy bardziej podobają Wam się zdjęcia na białym tle czy może jednak coś, na podobę tych dzisiejszych ? ;-) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



40 komentarzy
  1. Gratuluję tak fantastycznej wygranej! Sama firmy jeszcze u siebie nie miałam, ale bardzo bym chciała. Ten ciemnejszy cień faktycznie fajnie się prezentuje. Czekam na makijaż z cieniami w roli głównej. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ten sam odcień szminki trafiłam, tylko cienie inne - mam granatowo złote
    cienie niestety bardzo mnie zawiodły przy pierwszym użyciu
    zobaczę jak dalej będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem to cienie pigmentacją nie grzeszą jednak z tego ciemniejszego można co nieco wydobyć ;)

      Usuń
    2. prasowane są zdecydowanie słabiej napigmentowane..wydaje mi się , że są idealne dla osob które dopiero stawiają pierwsze kroki w makijażu bo krzywdy sobie nimi nie zrobią :) ale dziewczyny...pigmenty to jest to !! :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Nigdy nie miałam jeszcze nic z Lily Lolo :) bardzo ładny kolor pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Kolor szminki nie jest w moim typie, ale cienie jak najbardziej tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tło jest znakomite :) gratuluję wygranej, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole białe tło, albo poprostu jednolite, bo bardziej eksponuje produkt - na tych trochę za dużo się dzieje jak dla mnie :P
    Szminka nie mój kolor ale cienie są piękne! Gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana gratuluję ;* kolory trochę nie moje , ale Ty zapewne coś fajnego tym wyczarujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! ;) Odważny kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to praktycznie jesli chodzi o kosmetyki jestem ograniczona, i nie używałam nic, a tło bardzo mi się podoba takie :) jak najbardziej, daje drapieżności, możesz kombinować jak umiesz ;*

    I zazdroszczę nagrody, a posłuchaj z tego loreal z JP doszła do Ciebie nagroda pocieszenia?
    do mnie jeszcze nie i oczekuje <3
    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic do mnie jeszcze nie dotarło a czekam z utęsknieniem :( :P

      Usuń
  10. Ale świetna wygrana!:)

    Według mnie tło na tych zdjęciach jest troszkę za ciemne i ciężko zobaczyć odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Szminka wygląda pięknie, ciekawa jestem, jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale jestem ciekawa szmineczki :) myślę, że tło powinnaś sama dobierać, tak, abyśmy wszystko zobaczyli :) moim zdaniem może byc raz takie, raz takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a tło chyba zrobiłaś jak radziła Mallene, prawda? Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz każdy z tymi tłami kombinuje xD hit ! :D hehe

      Usuń
    2. Ale to moim zdaniem świetny pomysł jest! :)

      Usuń
  14. sliczna szminka :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O no to gratuluję wygranej, śliczna szminka :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wspaniałej wygranej :) Niestety z LL nie miałam styczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne produkty, co do szminki to też mnie kusi taki kolor, tj bardziej nad śliwką myślałam, ale się cholernie boję :D haha nie jestem za odważna w tej kwestii heheh :D
    A co do tła do zdjęć hmmm podobają mi się zarówno białe jak i takie :D więc co zdecydujesz to i tak będzie ok :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje:) pokazuj pomadke na ustach !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Liczba Twoich obserwatorów wynosi równiutko 666... :D

    Wiem, nie na temat, ale musiałam to napisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak sobie zobaczyłam wczoraj że wybiło 666 :>

      Usuń
  20. Łał, zazdroszczę szminki, ma niesamowity kolor. :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i szaleńczo zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wygranej :) Cienie świetnie wyglądają daj znać jak sie będą sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie pokaż szminkę na ustach ;)! Tło jest bardzo fajne, wyróżniające się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej :) Jestem ciekawa jak się ta szminka prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ;D Genialny odcień tej szminki ;)Obserwuję i liczę na rewanż jeśli oczywiście Ci się u mnie spodoba xoxo

    OdpowiedzUsuń