Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 5 listopada 2013

Essence | I love Berlin 04 Buddy Bear.


Witajcie! ;-) 
Dziś przychodzę z pazurkami ale przedtem mam do Was pytanko bo z doświadczenia wiem, że lepiej czyta się z początku notki a niżeli już przy końcu. Chodzi mi mianowicie o to czy podkład MAC Studio Fix Fluid będzie nadawał się do cery tłustej i czy polecałybyście korektor MAC Pro Longwear Concealer ? Strasznie kuszą mnie oba te kosmetyki więc chciałabym poczytać co nieco o nich. Przestudiowałam część Internetu jednak fachowa porada blogowa to jest coś ;)  A przechodząc do samego lakieru ... 




Lakier ten pochodzi z limitowanej edycji która była może jakieś 2 lata temu - dokładnie nie pamiętam jednak jego kolor był na tyle ciekawy, że skusiłam się bez wahania. Przyznam, że w okresie letnim nie zwracałam w ogóle na niego uwagi jednak ze zmianą pory roku postanowiłam wyciągnąć go z mojej szafeczki i użyć w połączeniu z lakierem Essie - A Crewed Interest który pokazywałam tutaj ;-) Aby nie było zbyt nudno przyozdobiłam go kropeczkami i powstało coś, co możecie obserwować na zdjęciach.


Buddy Bear to kremowy przykurzony granat. Należy do lakierów jednowarstwowych jednak ja z przyzwyczajenia i tak nakładam zawsze dwie warstwy. Kryje idealnie przy jednej warstwie i świetnie nadaj się do stempelków. Utrzymuje się na moich dość trudnych ostatnimi czasy paznokciach około 3 dni więc to i tak dobry wynik. Pod niego zastosowałam odżywkę z Eveline 8w1 i nic więcej, żadnych top coatów ;-) 


Pogoda za oknem nie nastraja do jakichkolwiek robót - zdjęć i postów - jednak mam zamiar podgonić troszeczkę na blogu bo straszne zastoje ostatnimi czasy powstają ... Poprawę obiecuję! :P A tymczasem uciekam na śniadanie i biorę się za pierogi ♥ 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



42 komentarze
  1. świetnie Ci to wyszło :)
    kolor bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam wiele pozytywów o tym korktorze z Maca, sama bym go chciała:)
    Przepiękny jest ten odcień granatowego, muszę sobie taki sprawić:) i tak jak ty.zawsze nakładam dwie warstwy:d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor szkoda że niedostępny:( Ja z tej limitowanki kupiłam tylko groszkowy i żałuję bo inne też ładne były:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu się nie rozkochać w takich kropeczkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny mani :) chyba sobie odgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wyglądają te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie jest superowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorystyczne i zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kropeczkami wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze pazutki :D Granat jest piękny, taki głęboki!
    Ps. Urocze sówki się u Ciebie pojawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny manicure :) Podoba mi się połączenie tego granatu i brzoskwinki. Wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paznokcie, robią wrażenie jak z magazynu

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaaa przepiękne! :) Bardzo mi się podobają ;) I świetne tło! :) Robiłąś w programie Kochana, czy samo Ci się utworzyło? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te dwa kolory świetnie do siebie pasują.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale prześliczne te paznokietki! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się
    zwłaszcza te urocze kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne pazurki :) też ostatnio mam fazę na kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, ale piękne kropeczki, też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne Ci wyszly te paznokcie : ) Niestety nie pomoge bo nie uzywalam ani podkladu, ani korektora ...
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakt, fachowa porada blogowa to jest coś :)
    A pazurki ... MISTRZ NAD MISTRZAMI ! <3
    śliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdobienie :) i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny mani. Wesoły i poprawiający nastrój :D Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam sie jesli chodzi o produkty mac ;) ladnie wyglada ten wzor na paznockiach sama tez czesto tak maluje ;:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne. I uwielbiam kropki :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne pazurki, rewelacyjne połączenie, te kropeczki na jasnym lakierze wyglądają bosko ;)
    Nie miała jeszcze lakierów Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem, czy już widziałaś ;) http://klaudiamayer.blogspot.com/2013/11/happy-halloween.html
    Gratuluję wygranej w rozdaniu :) :) :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję za wiadomość ^^ dopiero później miałam się zabrać za przeglądanie blogów ;-)

      Usuń
  27. Fajne połączenie kolorów i ładne kropeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak słodko pomalowane paznokcie ;) I szablon też świetny. Szczególnie nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny mani! Uwielbiam kropki i kropeczki na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń