Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 10 listopada 2013

Inspiracja Digitalgirl13 | Vintage Romance w akcji.


Witajcie! ;-) Już bardzo dawno nie było na moim blogu żadnego makijażu a przecież stricte właśnie po to on powstał dlatego też, postanowiłam pokazać Wam dziś jeden z tych który powstał już wieki temu jednak nie zobaczył światła dziennego ;-) Inspiracją do wykonania był filmik Hani który możecie znaleźć tutaj :) Mam nadzieję, że chociaż w połowie wygląda tak, jak powinien ;)




Do jego wykonania użyłam dokładnie tych samych cieni z paletki Sleeka Vintage Romance które Digitalgirl13 prezentuje u siebie ;) W kolejnym poście pojawią się zużycia październikowe - trochę spóźnione ale jednak ... ;p Czy znów będzie ich tak wiele ? Oczekujcie już niebawem! :P



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



29 komentarzy
  1. makijaż oglądałam też u hani :)
    Ty również wykonałaś go super!

    OdpowiedzUsuń
  2. śuper makijaz, moje proby odwzorowania nawt w najmniejszym stopniu go nie przypominaja :( moge zapytac w jakim programie robiesz te wszystkie podpisy rozne na zdjeciach?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się oprzeć wrażeniu, że masz taką egipską urodę ;p
    ślicznie Ci w takim delikatniejszym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorystyka! I ta paletka coraz bardziej mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepiękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż! Idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Precyzyjnie wykonane:) Bardzo ładny dzienniaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie moja kolorystyka:) ciekawe spostrzeżenie jednej z pań wyżej. Coś w tej egipskiej urodzie jest!:)

    Zapraszam do siebie na coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) Oj zazdroszczę talentu, mnie zawsze wychodzą bardzo delikatne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nigdy nie udało mi się odwzorować żadnego makijażu jaki oglądałam na YT/blogach dlatego kłaniam się nisko i biję brawa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. doskonale podkreślone oczy
    calość wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja:) idealnie Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż :) uwielbiam oglądać i czerpać inspiracje :) niedługo i ja się zabiorę za makijaże

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie Ci to wyszlo kochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż :) Masz cudowne brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. O mamo! uwierz mi, że nie masz czego zazdrościć ! ;o

      Usuń
  17. Twoja wersja bardzo mi się podoba! Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna z Ciebie babeczka. :) Btw, wyglądałabyś niesamowicie w bardzo długich, całych czarnych włosach. Niczym królewna Śnieżka. A do tego te niebieskie oczy. :)

    OdpowiedzUsuń