Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 19 listopada 2013

Internetowe zakupy - A to wszystko przez ... ;)


Witajcie! ;) Tak jak już Wam wcześniej pisałam w tym miesiącu większość zakupów poczyniłam przez internet i wszystko już dotarło jedynie nie zdążyłam zrobić zdjęć zamówienia ze ZSK ale to jeszcze nadrobimy przy innej okazji ;) 


Jako pierwsze idzie zamówienie z Urodomanii na której zamawiałam już drugi raz i po raz kolejny się nie zawiodłam! ;-) Jeszcze raz serdecznie polecam Wam tą stronkę. Skusiłam się tym razem na rzeczy, które pokazywałam Wam na mojej chciejliście tutaj  a mianowicie chodzi tutaj o:
  • Kamuflaż  Catrice 010
  • Pędzle Hakuro H63, H60 oraz H14
  • Sleek Ultra Mattes V2 
  • Sleek Blush by 3 Sugar
  • Suchy szampon Batiste
  • + gratis w postaci różu Antique oraz torby na zakupy ( której nie ma na zdjęciu )


Kolejnym sklepem zaś była Cocolita z którą pierwszy raz miałam styczność jednak zakupy były bardzo udane ;-) Niestety nie było szczotki na stanie i musiałam poczekać ok. 2-3 dni jednak przyszła bo mnie i jakież było moje zdziwienie gdy ją zobaczyłam - maleństwo! :D ale za to jakie skubane. Tutaj również zostałam obdarzona gratisami w postaci różu i bronzera z W7 jednak osobiście je posiadam i powędrują one do jednej z Was ;-) 


Ostatnim internetowym sklepem w tej notce będzie maxel-cosmetics gdzie zakupiłam swoją pierwszą maskę algową oraz fartuch do szkoły na zajęcia który notabene pasuje jak ulał! ;-) I tutaj również zostałam obdarzona gratisem w postaci innej maski algowej :P Nic tylko się teraz maseczkować. Pierwsze próby już zaliczone i nie były one aż tak bardzo udane jednak trening czyni mistrza! Bielenda arbuzowa pachnie obłędnie ♥


Mleczko z Yves Rocher jest to część prezentu mikołajkowego bo niestety nie mogłam się powstrzymać przed jego używaniem - kokos pachnie bajecznie, to moja miłość ♥ Okazało się, że w Lublinie można dostać stacjonarnie ich kosmetyki z czego jestem niesamowicie zadowolona i wiem, że to nie są jedyne zakupy tam poczynione ! :P 


Ostatnimi rzeczami są produkty do włosów - nafta kosmetyczna i serum na porost włosów. Ta pierwsza kosztowała coś ok. 7 zł zaś  aktywne serum na porost włosów zostało zakupione za ok. 18 zł na Lawendowej Szafie gdzie mogłam odebrać je osobiście . Aktualnie możecie dostać tam przeróżne kosmetyki z 10% rabatem na hasło: mikołajki więcej szczegółów tutaj ;-)

I teraz pytanie do Was czy miałyście styczność z tymi produktami a jeśli tak, to jak się sprawdzały ? ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



54 komentarze
  1. Kamuflaż z Catrice to to mój mały pomocnik przy każdym makijażu. Szczególnie teraz, kiedy moja buzia stała się strasznie kapryśna i pojawiło się parę nieprzyjemnych niespodzianek. Szampony Batiste ratują mnie, gdy nie mam czasu na mysie włosów, a kłaczki potrzebują odświeżenia. Sprawdza się rewelacyjnie - odświeża, ma ładny zapach i unosi włosy u nasady na prawie cały dzień :)

    Dark to moje małe marzenie ;) Może sprawię ją sobie pod choinkę w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wypróbować ten korektor z Catrice.

      Usuń
  2. korektor z Catrice nie zachwycił mnie aż tak bardzo, o ile rzeczywiście ma dobre krycie, to jest gęsty i ciężki, na pewno nie sprawdzi się pod oczy, ale możliwe, że moje niezupełne zadowolenie jest winą niedopasowanego koloru:) mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Ci mogę z całego serca polecić również balsam waniliowy z Yvses Rocher - ten to dopiero cudownie pachnie! :)
    Myślę nad wprowadzeniem nafty do swojej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  4. To mleczko kokosowe z Yves Rocher musi pachnieć przepysznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ultra mattes ze sleeka :) Można się pobawić na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzel H14...chciałabym bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy :) A szczotka z tym owieczkowym wzorem przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś ! I wszędzie gratisy :) no Cię proszę, ładnie ! Do jednej z nas? czyzby rozdanko się szykuje?

    Ta szczotka ! Muszę sikę w nią zaopatrzeć, patrze że wziełaś ładny wzór ! Moj kolega ma hurtownie fryzjerską, (jak i rownież stronę internetową) i ma jedynie jednolite, chyba będe brała od nieo różową i z jakiejś nowej firmy odżwykę/psikacz do prostowania włosów - thermo) też różowe, bedzie się swietnie kompletowac hihi ;**

    udane zakupy - i LIKE IT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy bomba :D
    Ogromnie podoba mi się to trio ze Sleeka :)

    Miałam mleczka z YR (owies, malina, kokos, wanilia) i są to bardzo przyjemne nawilżacze :) Chyba skusze się znowu na jakiś bo dawno ich nie gościłam na mojej półce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czas sprobowac tego kamuflazu:) maski bielendy sa najleoszymi jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamuflaż z Catrice mam i bardzo lubię :) A Batiste XXL Volume muszę zakupić, bo to moja ulubiona wersja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana nie mówiła Wam wykładowczyni że fartuszki najlepiej mieć bez nadruków Firm ? Nam np. mówiła aby wystrzegać się takowych i każda z nas ma "czysty" ewentualnie z lamówkami w wybranym przez siebie kolorze . Kamuflaż jest rewelacyjny ! Pędzelki Hakuro tez planuję zakupić ale źle wybieram drogerie internetowe bo zazwyczaj nie ma tych na których mi zależy :( Buzioleee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic właśnie nie mówiła :P a najwyżej coś wykombinuje ;D

      Usuń
  13. Uwielbiam peletkę Sleek Darks :) W niektórych cieniach już dobiłam denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. TT i maseczki algowe zaciekawiły mnie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że zakupy poczyniłaś udane
    śliczna szczotka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ale szalejesz! Ja mam straszna ochotę na kamuflaż z Catrice, więc czekam na opinie czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny tengle teezer - w baranka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam robić zakupy w sieci ,
    przydał by mi się taki pędzelek hakuro , piękne kolory cieni .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam ostatnio korektor Catrice i bardzo się polubiłam z nim :) pod oczy również go nakładam super ukrywa wszystkie żyłki itp.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tagnle Teezer z owieczkami podbił moje <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki, niektóre mają naprawdę świetne opakowania <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam robić zakupy na cocolita :))

    Ja miałam szampon suchy który pokazujesz i jestem mega zadowolona. Ratunek w wielu sytuacjach !
    mam też róże sleek. Bardzo podobne odcienie. Są spoko ale nie ma szału :) jak dla mnie to porównywalne z Wibo za 6 zł :)

    Bardzo zazdroszczę Tangle teezer !! :)))) muszę go w końcu kupić. A Ty jeszcze masz taki ze świetnym motywem.. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że bardzo udane zakupy! Ja z tej całej Twojej gromadki mam kamuflaż z Catrice, świetnie kryje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, ale swietna ta szczotka! słodko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. tangle jaka sliczna :) takiego batiste jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli chodzi o paletkę to wybór najlepszy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę w końcu skusić się na ten korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tych rzeczy mam tylko paletę Sleeka , jest super , przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Róże, pędzle i TT :) to mi się baardzo podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe rzeczy :)
    Ten korektor z Catrice ponoć jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratisy w postaci w7!? Zazdraszczam! Ja chciałam już ostatnio go zamówić na mintishop i nie było akurat : ( Czyli znowu przez rok będę się zbierała do kupna xD Ehh, też ostatnio kupiłam ten hakuro h63 i do korektora pod oczy jest mega *-* h14 mnie kusi , więc czekam jak sprawdzi się u Ciebie , bo jesteś rzetelnym źródłem : D I te róże ze sleeka mmm mega kolorki, pigmentacja spoko? : D

    OdpowiedzUsuń
  32. Camuflage z Catrice mam i bardzo sobie chwalę ;-) o TT wczoraj pisałam na blogu, te baranki sa przesłodkie! Mam nadzieję, że wszystko dobrze Ci się sprawdzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Baaardzo zapragnęłam paletki Darks Sleeka ;). Na początku nie robiła wrażenia, ale przyjrzałam się kolorom i muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a Wy w szkole nie dostałyście fartuszków? (znaczy nie kupiłyście wyprawki?), u nas się płaciło za wyprawkę i w jej skład wchodził fartuszek z logo szkoły i białe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie dostałyśmy, u nas wszystko na własną rękę i jedyne za co się płaciło to ubezpieczenie

      Usuń
  35. Jest Yves Rocher w Lublinie zaraz jak wchodzisz na deptak po prawe stronie :) Mam tą naftę kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakiś czas temu się zorientowałam i szybko podreptałam ;D

      Usuń
  36. Ty zawsze robisz świetne zakupy *_*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też niedawno odkryłam sklep YR :) a zakupy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie chce się czepiać, alwe zostałaś 'obrażona gratisami' ;DDD? Ta szczotka z owieczkami chodzi za mna i chodzi :) Tym bardziej, ż ekompakt, co by mi sie bardzo przydało ;)) cudowne zkuapy :D Muszę w końcu zaopatrzeć się w pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, obraziły mnie te gratisy ! :DD Tak to jest jak człowiek w szoku ;pp

      Usuń
  39. TT z owieczkami jest boski ! :) Ja Batiste kupiłam ostatnio w Hebe i póki co testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny TT! :D Zastanawiałam się też nad kompaktem.
    Co do Ciebie nie wejdę to zakupy, szalejesz :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie wczoraj otrzymałam paczkę z Yves Rocher a w niej waniliowy żel po prysznic, odkręcam i co? Pachnie jak syrop od kaszlu Guajazyl, kilka osób wąchało i potwierdziły, że ma zapach lekarstwa.

    OdpowiedzUsuń