Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 14 listopada 2013

KUB | Kosmetyczne uzupełnianie braków.


Witajcie! ;-) Jak już za pewne domyślacie się po tytule dziś pokażę Wam co wpadło w moje ręce przez ostatni miesiąc bo jest też kilka rzeczy które zostały zakupione pod koniec października jednak nie było okazji ich pokazać ;-) Oczywiście to nie są jedyne zakupy poczynione z tym miesiącu gdyż jeszcze trochę rzeczy będzie pochodzić ze sklepów internetowych jednak te pokażę gdy tylko wszystko już będzie u mnie ;-) Nie przedłużając ...


 zacznę od kolorówki:

  • Dior Addict 33ml
  • Make UP Fixer Spray Kobo
  • Baza pod makijaż Pierre Rene
  • Fluid matujący Under Twenty
  • Pomadka Catrice 240 Hey Nude
  • Tusz I Love Extreme Essence
  • Różo-bronzer Catrice
  • Henna Refectocil + woda utleniona


  • Farba LOreal Preference
  • Woda brzozowa Isana
  • Szampony BabyDream
  • Oliwka pięlęgnacyjna Hipp
  • Krem nawilżający Sensitia Iwostin


  • Maszynki Wilkinson
  • Bio-silica na moje wypadające włosy

Oraz nagroda pocieszenia od Ani której jeszcze raz serdecznie dziękuję! ;-) Na pewno się przyda.


I jakiś czas temu, już trochę dawno wygrałam w rozdaniu tusz lOreala oraz kredkę która jest świetna, z maskarą niestety jest trochę gorzej ale o tym na pewno wspomnę w osobnym poście ;) 


A u Was jak z zakupami w tym miesiącu ? Miałyście coś z rzeczy wyżej wymienionych przeze mnie ? ;-)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



41 komentarzy
  1. Możesz napisać gdzie kupiłam perfumke? A hennę używam tą samą i też muszę kupić bo mam już resztkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te perfumy często można dostać na tzw. giełdach ubraniowych szczególnie u mnie w okolicy ;-) I stąd też je posiadam :)

      Usuń
  2. farbowałaś kiedyś włosy tą farbą?Bo zastanawiam sie nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy farbowałam nią w sobotę pierwszy raz i na moich rozjaśnianych kąpielami włosach niestety nie utrzymała się zbyt długo bo już zaczyna się wypłukiwać powoli jednak przyznam że był to kolor ciemnego brązu a chwycił na czarno więc .. ;) Chyba jak każda farba. Co nieco więcej dopiero będę mogła o niej napisać za jakiś czas.

      Usuń
  3. Ja używam Fixera od KOBO :) dla mnie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na KUB czekam, aż Rossmann włączy promocję na kolorówkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skuszę jedynie może na maskarę 2000 calorie i eyeliner żelowy z Maybelline a Ty co masz w planach ? ;p

      Usuń
    2. Hehe ja też czekam na tą rossmanową promocję by zakupić m.in. MF2000 :) oliwkę z Hippa uwieeeelbiam!

      Usuń
  5. sporo nowości :) ja również mam do uzupełnienia kilka produktów, ale czekam na ostatni tydzień listopada i -40% w Rossmannie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pod koniec miesiąca zazwyczaj robię kosmetyczne zakupy, w listopadzie na razie nie kupiłam nic oprócz jednej, jedynej szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo też masz tę hennę , ja ją uwielbiam i żadnej innej nie kupuję ;) Ciekawi mnie ten krem z Iwostin muszę poczytać, czy warto go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawałam rady z innymi hennami i skusiłam się na tą - różnica ? kolosalna - niebo a ziemia :P

      Usuń
  8. Sporo nowości, testuj i dziel się z nami wiedzą ;);)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z Iwostin! :)
    + świetne kolor lakieru ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała perfumetka by mi się przydała do torebki, bo nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zakupki, u mnie też w tym miesiącu trochę rzeczy przybyło. Jestem ciekawa tej wody brzozowej z Isany? Fajna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jeszcze niewiele mogę o niej powiedzieć ale na pewno za jakiś czas dam znać ;)

      Usuń
  12. Widzę, że było szaleństwo ja czekam tak jak większość na -40% w Rossmannie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę powąchać tego Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę kupić ten tusz z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę dorwać ten lakier z Eveline. Ciekawi mnie ten tuz z Essence. Testowałam dwa i dobrze się spisaly, jednak ich trwalosc to ok. miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż z catrice ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I LOVE EXTREME <3 Kocham , jest najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości kosmetyczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam ten krem z Iwostinu, z tego co pamiętam byłam bardzo zadowolona, z wersji odżywczej również:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że zarówno zapach jak i kolor lakieru przypadną Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też dzisiaj uzupełniałam braki heh :D tylko ich nieco mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to żadne szaleństwo ;pp najpotrzebniejsze rzeczy ;)

      Usuń
  23. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym sprayem KOBO daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To info o tym , że w rossmanie będzie znów -40% na kolorówkę to potwierdzone?:) Mam nadzieje , że tak <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tegoo, mam ten lakier Eveline, ale inny kolorek i jestem w fazie testów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam henny z Delii, lecz czaję się na tą Refectocil. Wszyscy tak ją chwalą za trwałość, że pewnie sobie w nią zainwestuję po wykończeniu Delii w kremie.
    Masz może pojęcie, czy szampon Babydream w nowym opakowaniu ma zmieniony skład? Mam nadzieję, że pogrzebali tylko przy szacie graficznej, bo do tej pory faktycznie była jakaś taka biedna i przygnębiająca. :)

    OdpowiedzUsuń