Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 7 listopada 2013

Kuszą, nęcą a ja więcej chce!


Witajcie dziewoje! ;-)  Na pewno każda z Was ma taką swoją chciejlistę, powyżej możecie zobaczyć to, co najbardziej mnie interesuje a czego jeszcze nie mam w swoich "zbiorach".  Kilka  wyżej wymienionych rzeczy i będę w siódmym niebie a chodzi mianowicie o pędzle Hakuro, korektor z Maca, osławioną szczotkę TT, utrwalacz z Kryolanu, paletki oraz róże Sleeka. Do tego można dorzucić jeszcze podkład Makeup Atelier Paris.  


Miałyście styczności z tymi produktami ? Możecie coś więcej o nich napisać ? ;-) A może stworzyłyście już swoją listę, chętnie dowiem się co na nią trafiło ;) 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



67 komentarzy
  1. Ja nie mam ani jednej z tych rzeczy na liście i nugdy nie mialam z nimi styczności :) czasami tak jest ze te najbardziej okrzyczane rzeczy nie sa warte uwagi ;) moja chciejlista bardziej dotyczy ciuchów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie zboczenie i bardziej kosmetyczne :( niestety :P

      Usuń
  2. :) o mój ulubiony korektor, mam post o jego działaniu w którym możesz naleźć zdjęcia jaki daje efekt. Bardzo go polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to chętnie poczytam ;-)

      Usuń
    2. pisałam oczywiście o MAC Pro Longwear :)

      Usuń
    3. A powiedz mi, duża różnica jest między NC15 a NC20 ? ;)

      Usuń
    4. tego niestety nie wiem, ja posiadam dwa kolory NC30 na lato, kiedy jestem opalona a na resztę roku NW20

      Usuń
    5. Ja się właśnie zastanawiam nad tą 15 i 20 i nie wiem :( A przez internet będę zamawiać gdyż nie mam dostępu stacjonarnie :(

      Usuń
  3. Nie,no nie wierze, wszystko, dokladnie wszystko to moja wish lista :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo,naprawdę,aż się uśmiałam jak zobaczyłam:))

      Usuń
    2. To nieźle w takim razie :D

      Usuń
  4. ja właśnie zaczęłam spisywać swoją, bo niebawem mikołajki :)
    znowu widzę u Ciebie zmiany, tak jesiennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod tangle teezerem i szamponem batiste :)
    A sleek ultra mates mam i polecam - można z nią wykonać mnóstwo pięknych makijaży i szczerze mówiąc wolę ją od OSS, lubię rozcierać czarną kreskę zielenią lub granatem :) Przyczepić można się jedynie do górnego fioletu - jest dość słaby, ale reszta? Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja chciejlista jest podobna :) Mam nadzieje ze adres dalej masz ten sam co mi kiedys wyslalas? Bo tym razem mam nadzieje ze zaden szpital mi nie stanie na drodze i bede mogla Ci wyslac jakas paczuszke ktora planuje od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie szczotka TT i podkład MAC. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna lista ja muszę sobie taką zrobić na Dzień darmowej dostawy:D
    Mam pędzelek Hakuro h14 całkiem fajny najlepiej sprawdza mi się przy rozświetlaczu, Darks i TT też bardzo lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałąm wyłacznie suchy szampon Batiste :) I jest dobry gdy nie ma czasu się umyć włosów.
    Lub jestes w domu masz ndamiar obowiązkow, a musisz wyjsc do sklepu po jakis skłądnik do obiadu
    Psiuk lakieru i masz śweższe. do użytku jeden raz. i tak musisz umyć włosy pozniej/nastepnego dnia. ;*


    A tej szczotki też jestem ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kradnę chciej listę :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również nadal na liście szczotka TT

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamiast fiksatoru Kryolanu, polecam Ci fixer z KOBO. Taka sama jakość, a cena połowę niższa, dzięki czemu będziesz mogla dorzucić jeszcze jedną chciejrzecz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! dziękuję za info ;-) Będę musiała faktycznie rozejrzeć za tym Kobo :>

      Usuń
  13. Też tworzę sobie takie listy, ale często o niej zapominam jak już znajdę się w sklepie. Wtedy mam ochotę na wiele innych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście to internetowe zakupy :P O takich drogeryjnych to już nie wspominam :PP

      Usuń
  14. Fixer z kryolanu mam - polecam ale tylko na wielkie wyjscia. Paletki są super , właśnie planuję dokupić ale jeszcze nie wiem które :) A Revlon colorstay to absolutny must have w mojej kosmetyczce :) Ja napewno będę chciała dokupić jakieś pędzle z Hakuro bo mam tylko 3 , są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, pędzle z Hakuro są cudowne ! :D Zakupiłam ostatnio do podkładu i zapragnęłam więcej i więcej! :D A Ty jakie masz w swojej kolekcji ? ;-)

      Usuń
  15. Szczotę mam w wersji kompakt i nie wyobrażam sobie życia bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się właśnie nad tą wersją kompaktową i nie wiem która! :P

      Usuń
  16. batiste, tangle i hakuro mam, za to o tych paletkach sleeka pojęcia nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle zastanawiam się nad kupnem tej szczotki no i jeszcze suchy szampon :d

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tego samego tangle <3. kamuflaż z catrice jest świetny ;) . Jeśli chodzi o podkład revlonu... miałam go kiedyś,jeszcze w gimn i był świetny. Kupiłam go ponownie może rok temu i okropnie zapchał mi pory.. podobno zmienili jego skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie że zmienili jego skład, miałam z nim styczność już wcześniej ;) Jestem strasznie ciekawa czy na prawdę jest teraz aż tak fatalny jak piszą ;P

      Usuń
  19. Wszystko bym chętnie przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam przed chciwlą o tej szczotce, super jest :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. TT polecam!

    I tez chyba zrobię taki wpis! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zaczniesz spełniać swoje chcieje to polecam zacząć od fenomenalnej paletki Sleeka Utra matts V2 Datks!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nawracajace zapalenie nerki non stop ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nie zazdroszczę :(( Biedactwo ;**

      Usuń
  24. ojj masz talent do robienia grafik. co tu przychodze to piękne nagłówki widze <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto kupić Podkład Revlon :) Muszę koniecznie go kupić ponownie bo nic nie było tak dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam H14 i jestem z niego bardzo zadowolona, moim zdaniem lepszy i praktyczniejszy (większy) niż h13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam dylemat między h14 i h13 ;) Teraz już wiem który wybrać ^^

      Usuń
  27. Też chciałabym Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oo tak pędzle hakuro też są na mojej chciej liście ! :D
    TT też było <3 bo jestem od niedawna dumną posiadaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na mojej chciejliście też bym zapisała cudowne pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też muszę uaktualnić moją wish listę :D Ale masz piękny szablon nowy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojjj chyba też sobie taką listę zrobię :D w sam raz na nadchodzące świeta! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. też mi się marzy kilka z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z twojej listy mam tylko szczotkę TT i jestem z niej bardzo zadowolona, choć jeśli ktoś ma włosy zupełnie bezproblemowe to raczej nie zauważy jej zalet :) za to świetnie się sprawdza u osób mających problem z rozczesywaniem i puszeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to u mnie powinna sprawdzić się znakomicie bo mam okropny problem z rozczesywaniem i wypadaniem :(

      Usuń
  34. Sporo rzeczy mogłabym i na swoją (niekończącą) się listę wpisać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja marzę o szczotce TT :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. TT, pędzle i paletki też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Super produkty!! Gratulacje wygranej!
    Dodalam extra probki fajny produktow i nie moge
    sie doczekac az zobacze twoje 'looki' z ich uzyciem <3

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się doczekać przesyłki ^^ !

      Usuń
  38. Mialam korektor z maca , a kochana on dla Ciebie nie bd za jasny? Ja mialam xo.prawda nw 15 i byl na prawde baaaaardzo bialy i nw 20 ten byl troszke ciemniejszy , a revlona uwywam w kolorzw 150 ;-) Na korektor z catrice tez mam chrapke i musze kupic ;-) TT uwielbiam i od kiedy ja mam znienawidzilam inne szczotki ;-) a pedzelek h63 wlasnie zamowilam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Korektor z Catrice jest genialny! Podobnie jak te paletki Sleeka :))

    OdpowiedzUsuń
  40. MACa korektor mam (teraz myślę o podkładzie ;)), Sleeka Darks też mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mam podkład z revlonu o nr 150 Buff bodajże :D troszkę wysusza moją cerę ale dość dobrze kryje :D łączę go z innym bo jest troszkę za jasny :D ale jestem z niego jak najbardziej zadowolona !
    Kupiłam go na allegro za ok 30 zł .. a w sklepie drogeriach kosztuje cos ok 60 , wiec sie opłacało :D

    OdpowiedzUsuń