Makijaż
Paznokcie
Recenzje

środa, 27 listopada 2013

Świąteczna lista prezentów.




Witajcie! ;-) Jak wszystkie wiemy święta zbliżają się wielkimi krokami i nie sposób przed tym uciec. Dziś chciałam Wam przedstawić listę tego, co chętnie znalazłabym pod choinką - oczywiście znów kosmetycznie jednak ... ciągle czegoś mi brak! :D
  1. Podkład MAC Studio Fix Fluid NC24
  2. Korektor MAC Pro Longwear NC15 
  3. Paleta Sleeka Respect 
  4. Pędzel MAC 109
  5. Real Techniques Expert Face Brush
  6. Paleta Naked2
  7. Szminka Catrice Red Butler 
  8. Bronzer theBalm Bahama Mama
  9. Farbka do ust Sleek Peache Keen 
  10. Szminki Golden Rose

Doskonale zdaje sobie  sprawę że jeszcze tak niedawno dodawałam jedną chciejlistę jednak z biegiem czasu wszystko u mnie się zmienia - przecież jestem tylko kobietą. Podkład z MAC'a oraz korektor marzy mi się już od kilku dobrych miesięcy gdyż żaden z testowanych przeze mnie podkładów drogeryjnych się nie sprawdza a polecała go na swoim kanale Ewa z RedLipstickMonster ;-)  Paleta Respect jest ostatnią którą pragnę mieć, reszta mnie nie interesuje, powiedzmy ze to nie moja bajka.  Pędzel z MAC 109 to ten na którego nie wyobrażam sobie wydać 170 zł jednak będzie mi się śnił po nocach, natomiast pędzli do podkładu nigdy za wiele stąd Expert Face Brush z Real Techniques. Paleta Naked2 to kolejne moje niespełnione marzenie - większość zachwala te cienie jednak ... no właśnie, jednak ;) Tak jak  pędzli tak i bronzerów mam mało więc Bahama Mama chętnie przygarnę gdyż uwielbiam wszelkiego rodzaju pudry do konturowania - mam na tym punkcie bzika! I ostatnią kwestią są usta. Tak jak nienawidziłam ich podkreślać tak teraz mogłabym to robić non stop - oczywiście najpierw trzeba doprowadzić je do normalności ;) 

Miałyście styczność z tymi produktami ? Jakie wyglądają Wasze świąteczne listy prezentów ? ;-)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



43 komentarze
  1. też chciałabym paletkę sleek :) i pędzelki ale jakie to jeszcze nie wybrałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojej listy prezentów jeszcze nie mam, ale podejrzewam, że będzie tym razem mało kosmetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :D. Rzeczy z MAC, Bahama mama i Naked2 też mi się marzą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie widziałam tej paletki sleeka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, chciałabym to wszystko mimo, że nie są to dla mnie rzeczy pierwszej potrzeby, ale byłoby mi miło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie nie mam listy, jeżeli chodzi o kosmetyki. Marzę o aparacie (lustrzance). Oczywiście chciłabym także dostac coś z ubrań. Ostatnio widziałam przecudną bluzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka Sleeka kolorystycznie bardzo mi się podoba. Red Butler wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa lista życzeń, miałam styczność tylko z farbką do ust ze Sleek'a :) Ja o swojej liście prezentów jeszcze nie myślałam, zresztą ostatnio dostałam kilka świetnych rzeczy, to jestem chwilowo zaspokojona pod względem kosmetycznym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja lista życzeń składa się praktycznie z samych kosmetyków i akcesoriów :P. W tym roku zrobię też taką listę, bo w tamtym roku mój M. spełnił prawie wszystkie moje zachcianki z tej listy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój to by zbankrutował gdyby miał spełnić to wszystko ;dd

      Usuń
  10. Muszę sobie sprawić nowy podkład, pewnie wybiorę MACzka. No i pędzel też mnie ciekawi. Moja lista życzeń jest więc podobna. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem, że ja również nie obraziłabym się gdyby Mikołaj zawitał też do mnie z takimi prezentami :) Super lista:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetyki z Maca również znajdują się na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Listy nie robię, marzy mi się podświetlane lusterko kosmetyczne i wiem, że sprawi mi je mama, więc tak czy siak jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej kosmetycznej części listy (nie ograniczam się, a co... :)) z pewnością znajdą się kremy i balsamy z Neutrogeny. W sam raz na zimę :D
    Buziaki, mam nadzieję, że twoje życzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam podkładu MAC i jestem mega zadowolona tylko jego cena nie cieszy. Polecam go z ręką na sercu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz tego 'bzika' na punkcie wszystkiego !!! oszalała :) jesteś kobietą wiec może się zminiać wszystko..
    Wiesz co ? ja też zrobie taką chciej listę ! bo tylko Swoje listy wypisywałam a mało kto pewnie czyta, bo już nie raz przyłapałam, że się prawie na tych komentarzach nie udzielają :P a takie obrazkowe bardziej się prezentują! ;** skopiuje ;*** z Tw chciejlisty świątecznej osobiście nic mnie nie kręci (czyt. nie potrzebuje) tzn. ja bardziej ciuchowo, a kosmetycznie to pomadki nude i pielegnacyjnie. nie używam czerwieni, podkładów MAC, tak jak pisałysmy ostatnio mam Swoje sprawdzone, nie testuje tylko się trzymam jednych ;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma lepszego podkładu niż z MACa. Moja tłusta skóra go wręcz kocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego ja również chcę go wypróbować bo już mi ręce opadają w poszukiwaniach tego odpowiedniego podkładu do cery tłustej :(

      Usuń
    2. Kochana probowalas Manhattanu soft Matt? Mialam go, byl ok. Teraz obojetnie jaki mam podklad bo puder kryolan anti shine sprawia, ze buzia jest matowa caly dzień :)

      Usuń
  18. Mam pędzel RT i jest świetny:D Mi marzą się teraz pędzle Zoeva do oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie podobają mi się cienie Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe rzeczy na tej liście widzę ;>
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. na Bahama Mama również mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakbym dostała takie prezenty wcale bym sie nie obraziła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mnie korci Naked 2, (choć mam pełno cieni w takich kolorach ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Z żadnych z tych kosmetyków styczności nie miałam, a pod choinkę choinkę wolałabym dostać książkę albo jakieś ciuszki :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Ja też ! Szczególnie korektor MAC i paletke ;)

      Usuń
  26. Oj nie, nie mogę na to patrzeć :D Zawsze musisz mieć taką wypasioną listę - też chcę takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę cobyś wszystko dostała z tej listy :D Ja bym nie pogardziła 3 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie podobna lista, jeszcze doszły ubrania i perfumy to ręce załamałam :D w totka przydałby się wygrać :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na swojej liście mam chyba z 30 punktów ale powoli na pewno sie spełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maczek i Naked mi również się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A byłaś grzeczna w tym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naked2 bym przygarnęła, oj przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bahama Mama jest godna polecenia i posiadania :)

    OdpowiedzUsuń