Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 30 listopada 2013

Zamówienie ze strony zróbsobiekrem.pl


Witajcie! ;-) Już jakoś na początku miesiąca złożyłam zamówienie na stronie zróbsobiekrem, było kilka komplikacji w związku z moim przeoczeniem jednak udało się i przesyłka solidnie zapakowana trafiła do mnie :) Moja cera ostatnio szaleje więc pomyślałam, że przyda się jej coś więcej a niżeli tylko kremy i żele z drogeryjnych półek. 



Zacznę od tego iż jestem niesamowicie zadowolona z tego, że oprócz tego co zamówiłam mam również możliwość testowania witaminę B, glinkę białą "porcelanową" oraz francuską glinkę żółtą. Miałam również chrapkę zamówić czerwoną glinkę francuską jednak nie było jej aktualnie na stanie jednak wiem że nie jest to moje ostatnie zamówienie na tej stronie i dorzucę ją przy następnej okazji ;) 


Właśnie skończył mi się peeling z Sorayi i stwierdziłam, że to jest już chyba dobry czas aby spróbować jakże osławionego korundu mikrodermabrazji. Jest on bardzo drobno zmielony jednak moim zdaniem niepozorny bo niesamowicie usuwa martwy naskórek. Z początku za dużo wysypałam go sobie na dłoń i ciężko było mi się go pozbyć jednak teraz go pokochałam i już nie chce drogeryjnych peelingów. To opakowanie mam nadzieje starczy mi na długi czas ;-) Więcej znajdziecie o nim tutaj.


Dużo dobrego czytałam na temat tego kwasu hialuronowego,  opinie innych dziewczyn możecie przeczytać między innymi tutaj. Ja jak na razie zbyt krótko go używam aby powiedzieć coś więcej ;-) 


Olej makadamia zamówiłam zarówno z myślą o olejowaniu włosów jak i dodawania go do kwasu hialuronowego gdyż ten duet czyni cuda ;) Faktycznie po jego zastosowaniu twarz jest widocznie napięta, nawilżona i odżywiona ;-) 


Te dwa produkty dostałam w prezencie. Olej z czarnuszki siewnej miałam okazję używać i muszę się przyznać że nie podpasował mi zapach ale czegóż się nie robi by być piękną zaś potrójny kwas hialuronowy czeka na swoją kolej ;-) 

Miałyście styczność z tą stroną ? Zamawiałyście coś lub używałyście któregoś z tych produktów ? ;-) 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



15 komentarzy
  1. półprodukty do tej pory kupowałam tylko na stronie biochemii. miałam olej macadamia i kwas hialuronowy 1 i 2 %.
    korund tez ale z fitomedu w postaci k+k

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak CI się sprawdzi kwas hialuronowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa alternatywa do gotowych kosmetyków. Jeszcze nic stamtąd nie zamawiałam, ale może niedługo to zmienię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie zamawiałam akurat z tej stronki, mam 2 inne ulubione i muszę przyznać ze stosowanie substancji w takiej formie znacznie lepiej działa;) fajnie wiedzieć o kolejnej dobrej stronce:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo fajnie ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. olej z czarnuszki mnie ciekawi
    fakt, że capi jak w ogóle czarnuszka... ale jest ona bardzooooo zdrowa ;) ja próbowałam napar z czarnuszki pić ale ni cholerki się nie da :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie mogę zebrać za zakupy w ZSK a tyle rzeczy bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam 1% kwas hialuronowy, a właściwie juz resztkę:) faktycznie jest fajny, takze używam go w połączeniu z olejkami, efekty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 1% kwas hialuronowy ale innej marki,ale jeszcze z żadnym olejem go nie łączyłam
    No i kurund czeka na uzycie

    OdpowiedzUsuń
  10. hej kochana :* zapraszam do siebie ponieważ wygrałaś rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem że to nic wspólnego z tym co jest teraz w poście, ale chciałam zapytać czy używałaś jakichś produktów na porost włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie stosuję serum pokazane jakiś czas temu w poście: Internetowe zakupy- a to wszystko przez ... ale także stosowałam jantar który jednak u mnie się nie sprawdził więc nic takiego nie mogę niestety polecić :(

      Usuń
  12. Bardzo fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna przymierzam się do zrobienia takiego zamówienia. Chciałabym spróbować kilku rzeczy, ale nigdy nie mogę się zdecydować, bo niestety - budżet troszkę ograniczony, ale myślę, że warto zmienić coś w swojej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń